Sömn Sömn Härliga Sömn :tired:

Sömn Sömn Härliga Härliga SÖMN Kom Till Mig NUUU :tired:
»♥«

»♥«
Nu är de väl bara kudden täcket å alla tre hundar runt mig i sängen som fattas :blush: å till alla som tänker moralpredika om att jag låter hundarna sova i sängen med mig å hur äckligt de är.
Till er kan jag bara säga ödsla energin på nån som verkligen behöver den av er inte mig för de biter inte på mig :rolleyes: för har alltid haft de å kommer alltid att ha de oxå PUNKT SLUT!!!
Att ha dom runt mig när jag sover är för mig mysigt å varmt å skönt, utan dom känns de jätte konstigt så dom kommer alltid att ligga där med mig å mysa, å när jag är riktigt dålig är de bästa som finns när dom packar sig runt mig då slappnar jag av å somnar gott å dom ligger helt stilla tills dom ser att jag börjar må bättre....de är bara den stora som trycker nosen mot min hand eller kind en gång i timmen för att se att jag lever å reagerar. :love:
»♥«
Men nu har jag hoppat i jamasen å ska krypa ner å se på tv resten av kvällen å bara ta de lugnt för när man har "skit veckan" så känner man sig inte direkt alert å glad utan mer trött å deppig :(
Men jag hoppas att ni får en underbar kväll med era nära å kära å att ni tar hand om varandra för man lever bara en gång å då ska man göra de bästa av situationen tycker jag å hjälpa varandra så mycke man kan för även om den du hjälper inte säger nåt just då så tackar den du hjälper ändå inom sig.......de har jag lärt mig när jag hjälper folk så alla säger inte tack men man kan se tacken i deras ögon eller i kramen man får av dom å de är tack nog för mig :love:
»♥«
Nää nu avslutar jag kvällen med några små ord ur min bok om ÄNGLAR
»♥«

»♥«
♥ EN ÄNGEL ÄR NÅGON SOM TAR FRAM ÄNGELN I DIG ♥
♥ DU BEHÖVER INTE DÖ FÖR ATT BLI EN ÄNGEL ♥
♥ VI ÄR ALLA ÄNGLAR UNDER TRÄNING ♥
♥ VÄNNER ÄR ÄNGLAR PÅ JORDEN ♥
»♥«

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Sömn Sömn Härliga Sömn :tired:

Sömn Sömn Härliga Härliga SÖMN Kom Till Mig NUUU :tired:
»♥«

»♥«
Nu är de väl bara kudden täcket å alla tre hundar runt mig i sängen som fattas :blush: å till alla som tänker moralpredika om att jag låter hundarna sova i sängen med mig å hur äckligt de är.
Till er kan jag bara säga ödsla energin på nån som verkligen behöver den av er inte mig för de biter inte på mig :rolleyes: för har alltid haft de å kommer alltid att ha de oxå PUNKT SLUT!!!
Att ha dom runt mig när jag sover är för mig mysigt å varmt å skönt, utan dom känns de jätte konstigt så dom kommer alltid att ligga där med mig å mysa, å när jag är riktigt dålig är de bästa som finns när dom packar sig runt mig då slappnar jag av å somnar gott å dom ligger helt stilla tills dom ser att jag börjar må bättre....de är bara den stora som trycker nosen mot min hand eller kind en gång i timmen för att se att jag lever å reagerar. :love:
»♥«
Men nu har jag hoppat i jamasen å ska krypa ner å se på tv resten av kvällen å bara ta de lugnt för när man har "skit veckan" så känner man sig inte direkt alert å glad utan mer trött å deppig :(
Men jag hoppas att ni får en underbar kväll med era nära å kära å att ni tar hand om varandra för man lever bara en gång å då ska man göra de bästa av situationen tycker jag å hjälpa varandra så mycke man kan för även om den du hjälper inte säger nåt just då så tackar den du hjälper ändå inom sig.......de har jag lärt mig när jag hjälper folk så alla säger inte tack men man kan se tacken i deras ögon eller i kramen man får av dom å de är tack nog för mig :love:
»♥«
Nää nu avslutar jag kvällen med några små ord ur min bok om ÄNGLAR
»♥«

»♥«
♥ EN ÄNGEL ÄR NÅGON SOM TAR FRAM ÄNGELN I DIG ♥
♥ DU BEHÖVER INTE DÖ FÖR ATT BLI EN ÄNGEL ♥
♥ VI ÄR ALLA ÄNGLAR UNDER TRÄNING ♥
♥ VÄNNER ÄR ÄNGLAR PÅ JORDEN ♥
»♥«

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON