Sorry alla varit en dålig dag idag ;(

Så här eller så här ser jag ut idag :S
Förutom att jag inte är katt då men annars är de nog en väldigt bra kopia av mig å hur jag mår å känner mig idag ;) för gammal tant är jag ju så den bilden stämmer nog mest in på mig ;)
≈♦≈ ≈♦≈
Sorry säger jag till er som tycker om att läsa min blogg, vet att de är några stycken i alla fall men jag har varit dålig till max idag :S har inte kunnat vara upprätt förrän vid sju ikväll....har haft totalt ryggläge så blir en sen blogg idag å en ännu senare nattblogg ;)
≈♦≈ ≈♦≈
Har haft en mördande huvudvärk vaknade vid åtta i morse av att skallen höll på att formligen smälla explodera så har legat svettat, frusit, svettat, frusit hela dagen innan jag fick de att lugna ner sig lite å fick somna så sen har dagen bestått av att SOVA, SOVA, SOVA å åter SOVA :tired:
≈♦≈ ≈♦≈
Nu hinner en del tänka.....Om hon sovit hela dagen hur ska hon kunna sova inatt????......Tro min lär somna som en klubbad oxe inatt ändå för kroppen är totalt slut efter så mycke värk för de här anfallet var i klass med dom jag får när jag får en hjärnhinneinflammation så tanken fanns där att jag skulle måsta ringa ambulansen....men man är ju envis å väntar in i de längsta för de kan ju släppa å jag hade för en gångs skull turen på min sida å de släppte :D:D:D:D
≈♦≈ ≈♦≈
De bästa med de är ju att de är ONSDAG å min älsklingsdag vad gäller tv tittande de är ju MEDICINKVÄLL ju "JIPPIE" så jag är så glad så att värken släppte så jag kan titta lite på de ikväll, men om jag håller mig vaken ända till hela den kvällen är slut är inte säkert ännu men ska i alla fall göra ett försök.
≈♦≈ ≈♦≈
Å i förrgår fick jag se att min bonusdotter startat en ny blogg så blev så hinla glad för brukar fälja hennes som hon hade förrut.....så titta gärna in till henne å kolla in hennes blogg om ni vill.
Om ni gör de ta då å kolla in klippet hon har på sin sida med tjejen som rider utan sadel å tömmar tro mig de är inte många i världen som klarar av de hon gör där de kan jag lova er....jag vart enormt impad på den tjejen där har ni en som vet vad hon gör på hästryggen WOW säger jag bara.
≈♦≈ ≈♦≈
Nää nu ni mina vänner ska jag slänga mig ner framför tv:n å bara njuta av medicinkväll å framför allt att huvudet INTE gör ont nå mera......men jag poppar nog in en liten sväng senare med en liten nattblogg inan jag ska sova tror jag i alla fall om jag inte smäller av å missar allt :blush:
≈♦≈ ≈♦≈
:love: Ha de gott å var rädda om varandra alla är värdefulla :love:
≈♦≈ ≈♦≈


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Sorry alla varit en dålig dag idag ;(

Så här eller så här ser jag ut idag :S
Förutom att jag inte är katt då men annars är de nog en väldigt bra kopia av mig å hur jag mår å känner mig idag ;) för gammal tant är jag ju så den bilden stämmer nog mest in på mig ;)
≈♦≈ ≈♦≈
Sorry säger jag till er som tycker om att läsa min blogg, vet att de är några stycken i alla fall men jag har varit dålig till max idag :S har inte kunnat vara upprätt förrän vid sju ikväll....har haft totalt ryggläge så blir en sen blogg idag å en ännu senare nattblogg ;)
≈♦≈ ≈♦≈
Har haft en mördande huvudvärk vaknade vid åtta i morse av att skallen höll på att formligen smälla explodera så har legat svettat, frusit, svettat, frusit hela dagen innan jag fick de att lugna ner sig lite å fick somna så sen har dagen bestått av att SOVA, SOVA, SOVA å åter SOVA :tired:
≈♦≈ ≈♦≈
Nu hinner en del tänka.....Om hon sovit hela dagen hur ska hon kunna sova inatt????......Tro min lär somna som en klubbad oxe inatt ändå för kroppen är totalt slut efter så mycke värk för de här anfallet var i klass med dom jag får när jag får en hjärnhinneinflammation så tanken fanns där att jag skulle måsta ringa ambulansen....men man är ju envis å väntar in i de längsta för de kan ju släppa å jag hade för en gångs skull turen på min sida å de släppte :D:D:D:D
≈♦≈ ≈♦≈
De bästa med de är ju att de är ONSDAG å min älsklingsdag vad gäller tv tittande de är ju MEDICINKVÄLL ju "JIPPIE" så jag är så glad så att värken släppte så jag kan titta lite på de ikväll, men om jag håller mig vaken ända till hela den kvällen är slut är inte säkert ännu men ska i alla fall göra ett försök.
≈♦≈ ≈♦≈
Å i förrgår fick jag se att min bonusdotter startat en ny blogg så blev så hinla glad för brukar fälja hennes som hon hade förrut.....så titta gärna in till henne å kolla in hennes blogg om ni vill.
Om ni gör de ta då å kolla in klippet hon har på sin sida med tjejen som rider utan sadel å tömmar tro mig de är inte många i världen som klarar av de hon gör där de kan jag lova er....jag vart enormt impad på den tjejen där har ni en som vet vad hon gör på hästryggen WOW säger jag bara.
≈♦≈ ≈♦≈
Nää nu ni mina vänner ska jag slänga mig ner framför tv:n å bara njuta av medicinkväll å framför allt att huvudet INTE gör ont nå mera......men jag poppar nog in en liten sväng senare med en liten nattblogg inan jag ska sova tror jag i alla fall om jag inte smäller av å missar allt :blush:
≈♦≈ ≈♦≈
:love: Ha de gott å var rädda om varandra alla är värdefulla :love:
≈♦≈ ≈♦≈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON