Sov du lilla videung än så är de vinter..:tired:

Sov Du Lilla Videung Än Så Är De Vinter.....:tired:
≈♥≈♦≈♥≈

≈♥≈♦≈♥≈
Så närmar sig knytningpunkten (sovdax) för denna dag oxå å med den sömnen för trött :tired: är jag så de ska bli skönt att krypa ner å bara må gott en stund innan man somnar in för natten.
De vill säga om man nu får sova inatt för med min huvudvärk idag är de ett väldigt osäkert kort kan jag lova er....är ibland så trött att ögonen går i kors men sova får jag ändå inte för värken är så  pass påtaglig att de inte går att somna från den :mad:
≈♥≈♦≈♥≈
Men ska i alla fall göra ett tappert försök ikväll för skam den som ger sig :D å jag ger mig inte i första brådrasket kan jag ju erkänna :blush: en av mina egenheter som både är en för å en nackdel kan jag väl erkänna oxå......för ibland är de bra att inte ge sig å ibland är de väldigt dålig man är för envis för ens eget bästa så att säga :rolleyes: men va faan sånt är livet hi hi hi.
≈♥≈♦≈♥≈
Jag hoppas att alla andra i alla fall får sova gott inatt å att ni är rädda om varandra :question:
Så säger Natti Natti Sov Gott Dröm Sött så får vi höras imorron med lite merklotter å kladd som jag brukar kalla de.....vem vet kanske lite tankar å funderingar oxå poppar upp där ;)
≈♥≈♦≈♥≈
♥ GODNATT PÅ ÅTERSEENDE! ♥

♥ Å till hjärtat mitt säger jag bara LOVE YOU AND MISS YOU MY ANGEL ♥


♥ TILL MIN ÄNGEL ♥
♥ FÖR ATT DU ALLTID FINNS VID MIN SIDA ÄNGELN MIN ♥
♥ KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG DU ÄR ♥
♥ VÄRLDENS BÄSTA VÄN ♥
♥ LOVE YA ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Sov du lilla videung än så är de vinter..:tired:

Sov Du Lilla Videung Än Så Är De Vinter.....:tired:
≈♥≈♦≈♥≈

≈♥≈♦≈♥≈
Så närmar sig knytningpunkten (sovdax) för denna dag oxå å med den sömnen för trött :tired: är jag så de ska bli skönt att krypa ner å bara må gott en stund innan man somnar in för natten.
De vill säga om man nu får sova inatt för med min huvudvärk idag är de ett väldigt osäkert kort kan jag lova er....är ibland så trött att ögonen går i kors men sova får jag ändå inte för värken är så  pass påtaglig att de inte går att somna från den :mad:
≈♥≈♦≈♥≈
Men ska i alla fall göra ett tappert försök ikväll för skam den som ger sig :D å jag ger mig inte i första brådrasket kan jag ju erkänna :blush: en av mina egenheter som både är en för å en nackdel kan jag väl erkänna oxå......för ibland är de bra att inte ge sig å ibland är de väldigt dålig man är för envis för ens eget bästa så att säga :rolleyes: men va faan sånt är livet hi hi hi.
≈♥≈♦≈♥≈
Jag hoppas att alla andra i alla fall får sova gott inatt å att ni är rädda om varandra :question:
Så säger Natti Natti Sov Gott Dröm Sött så får vi höras imorron med lite merklotter å kladd som jag brukar kalla de.....vem vet kanske lite tankar å funderingar oxå poppar upp där ;)
≈♥≈♦≈♥≈
♥ GODNATT PÅ ÅTERSEENDE! ♥

♥ Å till hjärtat mitt säger jag bara LOVE YOU AND MISS YOU MY ANGEL ♥


♥ TILL MIN ÄNGEL ♥
♥ FÖR ATT DU ALLTID FINNS VID MIN SIDA ÄNGELN MIN ♥
♥ KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG DU ÄR ♥
♥ VÄRLDENS BÄSTA VÄN ♥
♥ LOVE YA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON