Strålande Lördag med strålande väder eller :question:



Goddagens alla glada solstrålar hoppas ni har haft en underbar dag i detta strålande väder eller har ni kanske inte strålande väder??????

Här är de inte sol men inte kallt heller så de är lagomt väder kan man säga...har jag då varit ute i de vädret mycke idag :question:....Nääää de har jag inte varit faktiskt har mest hållt på här hemma å med presenten min så har inte blivit nå annat idag än at utforska delar av den å de finns hur mycke som helst kvar att utforska  har jag förstått ;) men tid är ju nåt jag har gått om kan jag je erkänna för går man hemma har man tid att fördriva i alla fall jag :D mellan varven :blush:

Men självklart har jag varit ut med hundarna på små prommisar de har jag gjort men mer har de inte blivit så jag har mest myst inne med hundarna runt mig medans jag knappat mig igenom alla olika menyer hi hi hi spännande å skoj är de ju :bigeyes:

Så idag blir de ett kort inlägg tyvärr mina vänner men de får ni ta kan inte alltid göra mina milslånga inlägg då tar ju allt klotter slut för fort måste ju spara några godbitar till en regnig dag när man inte kan göra annat än surfa å klottra :D

Ha de gott alla å var rädda om varandra alla är värdefulla på sitt eget sätt å vis!

♦ LÄR DIG LIVETS SVÅRA GÅTA...ÄLSKA...GLÖMMA OCH FÖRLÅTA! ♦


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Strålande Lördag med strålande väder eller :question:



Goddagens alla glada solstrålar hoppas ni har haft en underbar dag i detta strålande väder eller har ni kanske inte strålande väder??????

Här är de inte sol men inte kallt heller så de är lagomt väder kan man säga...har jag då varit ute i de vädret mycke idag :question:....Nääää de har jag inte varit faktiskt har mest hållt på här hemma å med presenten min så har inte blivit nå annat idag än at utforska delar av den å de finns hur mycke som helst kvar att utforska  har jag förstått ;) men tid är ju nåt jag har gått om kan jag je erkänna för går man hemma har man tid att fördriva i alla fall jag :D mellan varven :blush:

Men självklart har jag varit ut med hundarna på små prommisar de har jag gjort men mer har de inte blivit så jag har mest myst inne med hundarna runt mig medans jag knappat mig igenom alla olika menyer hi hi hi spännande å skoj är de ju :bigeyes:

Så idag blir de ett kort inlägg tyvärr mina vänner men de får ni ta kan inte alltid göra mina milslånga inlägg då tar ju allt klotter slut för fort måste ju spara några godbitar till en regnig dag när man inte kan göra annat än surfa å klottra :D

Ha de gott alla å var rädda om varandra alla är värdefulla på sitt eget sätt å vis!

♦ LÄR DIG LIVETS SVÅRA GÅTA...ÄLSKA...GLÖMMA OCH FÖRLÅTA! ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON