Sussa sött alla de ska jag göra...:tired:

Sussa sött alla de ska jag göra inatt hoppas jag för är sååååå :tired: idag!
~♥~

~♥~
Nu passar jag på att skriva min nattblogg till er alla så de är gjort för är så trött så ikväll efter all denna värk känns ungefär som om min hjärna är gjord av gröt ikväll :S så är seg å sliten.
Fast de kanske mer har med åldern att göra man kanske börjar bli gammal ha ha ha :question: har problem att fokusera när jag haft så ont så lika bra göra bort den nu medans ögonen å huvudet hänger med :S
~♥~
Natti Natti Alla Sussa Sött Dröm Skönt så hörs vi av imorron igen med lite mer klotter å annat smått å gott som jag kan tänkas komma på att klottra ner ;)
~♥~
Å till gumman min SAKNAR DIG MASSOR IDAG ;( men vi syns imorron när fröken Divan Penny ska till veterinären å kolla sina öron :D
~♥~


♥ AND ♥
♥ SLEEP TIGHT ♥
♥ DON'T LET DE BUGS BITE ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Sussa sött alla de ska jag göra...:tired:

Sussa sött alla de ska jag göra inatt hoppas jag för är sååååå :tired: idag!
~♥~

~♥~
Nu passar jag på att skriva min nattblogg till er alla så de är gjort för är så trött så ikväll efter all denna värk känns ungefär som om min hjärna är gjord av gröt ikväll :S så är seg å sliten.
Fast de kanske mer har med åldern att göra man kanske börjar bli gammal ha ha ha :question: har problem att fokusera när jag haft så ont så lika bra göra bort den nu medans ögonen å huvudet hänger med :S
~♥~
Natti Natti Alla Sussa Sött Dröm Skönt så hörs vi av imorron igen med lite mer klotter å annat smått å gott som jag kan tänkas komma på att klottra ner ;)
~♥~
Å till gumman min SAKNAR DIG MASSOR IDAG ;( men vi syns imorron när fröken Divan Penny ska till veterinären å kolla sina öron :D
~♥~


♥ AND ♥
♥ SLEEP TIGHT ♥
♥ DON'T LET DE BUGS BITE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON