Tisdag å de snöar ute :D


~♥~
Tyckte den här bilden passade utmärkt idag när de faktiskt snöar här utanför mitt fönster :D jag älskar när de blir vitt ute de blir så mycke advent å jul över de hela å den tiden älskar jag :love: de enda jag inte tycker om är när de är allt för kallt ute men -10 är lagom då kan man vara ute å gå med hundarna å inte halvt frysa ihjäl själv så de är lagomt.
~♥~
I morse när jag var ut med mina små odjur så halkade jag "JIPPIE" int de minsta ;( ni vet när dom skrapat med traktorn så de blir alldelens blankt på backen å svinhalt :question: så var de här ute å jag med min ENORMA tur, som är lika med NADA, ZIPP, ZERO med andra ord NOLL så halkade jag givetvis så ryggen fick sig en liten sträckning :S så jag ser ut som en märla ungefär idag dubbelvikt å ont så har spännt fast värmedynan på ryggen nu å håller på att mjuka upp musklerna. :D
Så imorron ska de nog ha gått över de värsta så då blir de fart på kärringen kan jag lova er ;)
~♥~
Imorron ska jag nämligen städa å fixa här hemma så att jag kan börja ställa fram lite julsaker å de ser jag fram emot väldigt mycke älskar :love: den här tiden så ska blir skoj att få sätta upp allt för de blir så mysigt i fönstren å ser så varmt å ombonat ut då hos alla de älskar jag att se.
Sen har jag en lite udda julby som jag ställer fram varje år :) den består av alver som är tomtar å tomtenissar som bor i skor å stubbar, den formligen älskar jag den kan jag inte vara utan, den ställer jag fram sist av allt å tänder då vet jag att nu är allt klart när den kommit upp.......jag lovar att knäppa ett kort med mobilen på den julbyn å lägga upp på bloggen så ska ni få säga vad ni tycker om den de har ni mitt ord på att jag ska göra......å tar de tid så påminn mig om de??????
~♥~
Sen var min gumma förbi en stund så jag hade nån att surra med, å så fick jag tvätta håret ville ha nån här när jag gjorde de så jag inte skulle hänga över badkarskanten fortfarande när min son kommer hem från sin praktik idag för då slutade då aldrig han skratta kan jag garantera er :S
Nåja kan väl själv erkänna att de nog skulle se komiskt ut att komma hem å se mammas arsel i vädret å huvudet hängande i badkaret å ropa på hjälp skulle nog även jag skratta om jag såg men min sjuka humor som jag har :blush:
~♥~
Men nu är jag själv igen tills min son kommer hem, å hundarna sover gott å jag njuter av lugnet för de är så skönt när de värmer bakom ryggen, skulle lätt kunna somna en sån här gång men de ska jag absolut inte göra för då somnar man inte ikväll utan är vaken halva natten å de vill jag inte då sabbar de mina planer på städningen å då blir jag bara ARG :mad:
~♥~
Ni får ha de så gott tills vi hörs igen för nu ska jag njuta av stillheten en stund innan min son dyker upp å innan mina små odjur ska ut igen å göra sina behov :O
~♥~
SÅ VAR RÄDDA OM VARANDRA VÄNNER FÖR NI ÄR ALLA UNIKA Å VÄRDEFULLA!!
~♥~


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tisdag å de snöar ute :D


~♥~
Tyckte den här bilden passade utmärkt idag när de faktiskt snöar här utanför mitt fönster :D jag älskar när de blir vitt ute de blir så mycke advent å jul över de hela å den tiden älskar jag :love: de enda jag inte tycker om är när de är allt för kallt ute men -10 är lagom då kan man vara ute å gå med hundarna å inte halvt frysa ihjäl själv så de är lagomt.
~♥~
I morse när jag var ut med mina små odjur så halkade jag "JIPPIE" int de minsta ;( ni vet när dom skrapat med traktorn så de blir alldelens blankt på backen å svinhalt :question: så var de här ute å jag med min ENORMA tur, som är lika med NADA, ZIPP, ZERO med andra ord NOLL så halkade jag givetvis så ryggen fick sig en liten sträckning :S så jag ser ut som en märla ungefär idag dubbelvikt å ont så har spännt fast värmedynan på ryggen nu å håller på att mjuka upp musklerna. :D
Så imorron ska de nog ha gått över de värsta så då blir de fart på kärringen kan jag lova er ;)
~♥~
Imorron ska jag nämligen städa å fixa här hemma så att jag kan börja ställa fram lite julsaker å de ser jag fram emot väldigt mycke älskar :love: den här tiden så ska blir skoj att få sätta upp allt för de blir så mysigt i fönstren å ser så varmt å ombonat ut då hos alla de älskar jag att se.
Sen har jag en lite udda julby som jag ställer fram varje år :) den består av alver som är tomtar å tomtenissar som bor i skor å stubbar, den formligen älskar jag den kan jag inte vara utan, den ställer jag fram sist av allt å tänder då vet jag att nu är allt klart när den kommit upp.......jag lovar att knäppa ett kort med mobilen på den julbyn å lägga upp på bloggen så ska ni få säga vad ni tycker om den de har ni mitt ord på att jag ska göra......å tar de tid så påminn mig om de??????
~♥~
Sen var min gumma förbi en stund så jag hade nån att surra med, å så fick jag tvätta håret ville ha nån här när jag gjorde de så jag inte skulle hänga över badkarskanten fortfarande när min son kommer hem från sin praktik idag för då slutade då aldrig han skratta kan jag garantera er :S
Nåja kan väl själv erkänna att de nog skulle se komiskt ut att komma hem å se mammas arsel i vädret å huvudet hängande i badkaret å ropa på hjälp skulle nog även jag skratta om jag såg men min sjuka humor som jag har :blush:
~♥~
Men nu är jag själv igen tills min son kommer hem, å hundarna sover gott å jag njuter av lugnet för de är så skönt när de värmer bakom ryggen, skulle lätt kunna somna en sån här gång men de ska jag absolut inte göra för då somnar man inte ikväll utan är vaken halva natten å de vill jag inte då sabbar de mina planer på städningen å då blir jag bara ARG :mad:
~♥~
Ni får ha de så gott tills vi hörs igen för nu ska jag njuta av stillheten en stund innan min son dyker upp å innan mina små odjur ska ut igen å göra sina behov :O
~♥~
SÅ VAR RÄDDA OM VARANDRA VÄNNER FÖR NI ÄR ALLA UNIKA Å VÄRDEFULLA!!
~♥~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON