Tordag vart tog dagen vägen :question:


≈♦≈
Goddagens alla Torsdag redan å snart är de helg JIPPIE ;) men vart tog denna dag vägen egentligen?????....så känns de lite för den bara flög förbi idag :bigeyes: men de sägs att har man roligt så går tiden fort å de stämmer väldigt bra in på denna dagen :love:
≈♦≈
När jag varit ut med hundarna på morronen så satte jag mig ner en stund å tänkte skriva en blogg men då messade gumman min att hon var på väg hit för vi skulle ju på stan idag å skaffa minneskort till mobilerna på 8 GB så man kan ha musik i massor :D så de var bara hoppa i skorna å packa in dom små hundarna i buren å skynda sig ut :blush: så därför har ni inte fått nån blogg idag SORRY!!

Men jag däremot har fått en helt underbar dag med min gumma däremot, först tog vi en kaffe på stan å bara njöt av lugnet å varandras sällskap förstås....satt å surrade ett bra tag innan vi började kolla runt i affärer lite :D.....vi var på teknikmagasinet å skaffade minneskortet till mobilerna.

Sen kollade vi runt lite i andra affärer innan vi skulle upp på solbacken en sväng å kolla runt där oxå, men jag hittade ett super fint kort till armbandet jag vann från Soke´s smycken en fin presentpåse som vi ska använda oss av å stoppa ner både kort å presenten i så vart jätte nöjd.
Sen hittade jag på guldfynd en jätte fin nyckelringsängel som jag gav till min gumma som hon ska ha på sin väska å jag har en likadan på min väska de är ju självklart :love:
≈♦≈
På Cleas Olssons sen hittade jag ett jätte bra stöd till min laptop så jag kan ligga ner i sängen å skriva blogg eller höja upp den från tv-rumsbordet så att jag kan sitta bekvämare när jag bloggat å gör andra sysslor vid datorn prima säger jag bara vad skönt de var.
≈♦≈
Sen var de dags åka hem igen med allt inhandlat å ska bland annat göra en julmobil till min gumma så vi köpte de som behövdes till den på rusta hittade riktigt fina kulor att hänga upp i vackra röda band.........ja jag menar Julkulor (pumlor) inte nå andra kulor ska vi hänga upp i röda sidenband dom hänger nog bra där dom hänger kan jag tänka mig förhoppningsvis :rolleyes:
≈♦≈
Men de har i alla fall varit en väldigt bra dag på stan idag :D ända nackdelen är väl skit vädret vi har annars var allt bara prima......nu får de räcka för ett tag så hörs vi senare med en liten nattblogg till er från mig men de blir innan jag ska sova vilket inte är allt för långt bort känner jag ha haha.
≈♦≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA VÄNNER FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG!
≈♦≈


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tordag vart tog dagen vägen :question:


≈♦≈
Goddagens alla Torsdag redan å snart är de helg JIPPIE ;) men vart tog denna dag vägen egentligen?????....så känns de lite för den bara flög förbi idag :bigeyes: men de sägs att har man roligt så går tiden fort å de stämmer väldigt bra in på denna dagen :love:
≈♦≈
När jag varit ut med hundarna på morronen så satte jag mig ner en stund å tänkte skriva en blogg men då messade gumman min att hon var på väg hit för vi skulle ju på stan idag å skaffa minneskort till mobilerna på 8 GB så man kan ha musik i massor :D så de var bara hoppa i skorna å packa in dom små hundarna i buren å skynda sig ut :blush: så därför har ni inte fått nån blogg idag SORRY!!

Men jag däremot har fått en helt underbar dag med min gumma däremot, först tog vi en kaffe på stan å bara njöt av lugnet å varandras sällskap förstås....satt å surrade ett bra tag innan vi började kolla runt i affärer lite :D.....vi var på teknikmagasinet å skaffade minneskortet till mobilerna.

Sen kollade vi runt lite i andra affärer innan vi skulle upp på solbacken en sväng å kolla runt där oxå, men jag hittade ett super fint kort till armbandet jag vann från Soke´s smycken en fin presentpåse som vi ska använda oss av å stoppa ner både kort å presenten i så vart jätte nöjd.
Sen hittade jag på guldfynd en jätte fin nyckelringsängel som jag gav till min gumma som hon ska ha på sin väska å jag har en likadan på min väska de är ju självklart :love:
≈♦≈
På Cleas Olssons sen hittade jag ett jätte bra stöd till min laptop så jag kan ligga ner i sängen å skriva blogg eller höja upp den från tv-rumsbordet så att jag kan sitta bekvämare när jag bloggat å gör andra sysslor vid datorn prima säger jag bara vad skönt de var.
≈♦≈
Sen var de dags åka hem igen med allt inhandlat å ska bland annat göra en julmobil till min gumma så vi köpte de som behövdes till den på rusta hittade riktigt fina kulor att hänga upp i vackra röda band.........ja jag menar Julkulor (pumlor) inte nå andra kulor ska vi hänga upp i röda sidenband dom hänger nog bra där dom hänger kan jag tänka mig förhoppningsvis :rolleyes:
≈♦≈
Men de har i alla fall varit en väldigt bra dag på stan idag :D ända nackdelen är väl skit vädret vi har annars var allt bara prima......nu får de räcka för ett tag så hörs vi senare med en liten nattblogg till er från mig men de blir innan jag ska sova vilket inte är allt för långt bort känner jag ha haha.
≈♦≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA VÄNNER FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG!
≈♦≈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON