Änglar finns dom...???

♥ Änglar Änglar ♥
♥ Änglar ♥

♥  ♥ 

Jag har alltid älskat ÄNGLAR i alla olika varianter dom är vackra att titta på å dom skänker mig ett inre lugn kan man säga.......varje gång jag varit riktigt sjuk å legat inlagd brukar jag ha en ängel med mig i väskan som ligger i sängbordet på sjukhuset för att skänka mig lugn å ge mig styrka att orka lite till när allt känns för jobbigt å jag mår skit, å så tittar alltid min alldelens egne ÄNGEL upp å de ger mig ett otroligt lugn å jag kan slappna av när hon är hos mig.

Änglar finns i en hel uppsjö av olika slag med olika uppgifter å syften i livets alla skeden, jag brukar se de som så att dom nära å kära till oss som går bort blir våra skyddsänglar den tid vi har kvar på jorden likt vi blir de till våra nära å kära som finns kvar efter oss......dom visar sig vid olika tidpunkter om vi bara är uppmärksamma å tror på att dom finns där.
Förstå mig rätt jag är inte vidskeplig av mig alls men att dom som står oss nära sen vakar över oss de tror jag på till fullo å har även känt deras närvaro vid några tillfällen å andar är ÄNGLAR.



Sen finns de säkert en hel mängd med andra änglar som jag inte känner till, men kommer så väl ihåg hur rädd jag var om varenda änglabokmärke man hade som yngre, dom bytte jag aldrig bort å än idag har jag kvar dom bokmärken jag fick av min mamma som hon hade som ung å bytte med vänner dom sitter så fint insatta i ett album som jag säkert en dag ger vidare till min son att ge till nån av sina barn.



Sen finns dom av änglar som jag älskar mest dom mänskliga änglarna som vandrar på våran jord bredvid oss men som vi inte ser som änglar för de mesta utan som vänner.
En ängel är någon som tar fram ängeln i dig med andra ord vänner är änglar på jorden.
Vi är alla änglar under träning där ett leende är bättre än en gloria, så man behöver inte dö för att bli en ängel de räcker att vara en bra vän, så med ett leende kommer man långt i livet.

Jag har en vän som jag kallar min ÄNGEL för närmare ängel än så kommer man inte än vad hon gör, hon är allt man vill att en skyddsängel ska vara å mycke mer därtill de finns inte nån som hon.
Hon finns där för mig dygnet runt, hon skyddar mig från ont, hon har alltid en axel jag kan vila huvudet mot när jag är ledsen, hon hjälper alltid till trots sin egen värk å framför allt hon LJUGER ALDRIG för mig hur illa sanningen än må vara så säger hon alltid som de är å de uppskattar jag otroligt mycke, så dom stunder jag får med henne är heliga för mig så de är därför ja kallar henne  ♥ MIN EGNA ÄNGEL ♥

♥ 
♥♥♥
♥♥

VARJE GÅNG EN KLOCKA KLINGAR FÅR EN ÄNGEL SINA VINGAR

DE GÅR EN ÄNGEL KRING VÅRT HUR HON BÄR PÅ TVÅ FÖRGYLLDA LJUS,
HON BÄR EN BOK UTI SIN HAND SÅ SOMNAR VI I ÄNGELS FAMN


♥♥
♥♥♥





Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Änglar finns dom...???

♥ Änglar Änglar ♥
♥ Änglar ♥

♥  ♥ 

Jag har alltid älskat ÄNGLAR i alla olika varianter dom är vackra att titta på å dom skänker mig ett inre lugn kan man säga.......varje gång jag varit riktigt sjuk å legat inlagd brukar jag ha en ängel med mig i väskan som ligger i sängbordet på sjukhuset för att skänka mig lugn å ge mig styrka att orka lite till när allt känns för jobbigt å jag mår skit, å så tittar alltid min alldelens egne ÄNGEL upp å de ger mig ett otroligt lugn å jag kan slappna av när hon är hos mig.

Änglar finns i en hel uppsjö av olika slag med olika uppgifter å syften i livets alla skeden, jag brukar se de som så att dom nära å kära till oss som går bort blir våra skyddsänglar den tid vi har kvar på jorden likt vi blir de till våra nära å kära som finns kvar efter oss......dom visar sig vid olika tidpunkter om vi bara är uppmärksamma å tror på att dom finns där.
Förstå mig rätt jag är inte vidskeplig av mig alls men att dom som står oss nära sen vakar över oss de tror jag på till fullo å har även känt deras närvaro vid några tillfällen å andar är ÄNGLAR.



Sen finns de säkert en hel mängd med andra änglar som jag inte känner till, men kommer så väl ihåg hur rädd jag var om varenda änglabokmärke man hade som yngre, dom bytte jag aldrig bort å än idag har jag kvar dom bokmärken jag fick av min mamma som hon hade som ung å bytte med vänner dom sitter så fint insatta i ett album som jag säkert en dag ger vidare till min son att ge till nån av sina barn.



Sen finns dom av änglar som jag älskar mest dom mänskliga änglarna som vandrar på våran jord bredvid oss men som vi inte ser som änglar för de mesta utan som vänner.
En ängel är någon som tar fram ängeln i dig med andra ord vänner är änglar på jorden.
Vi är alla änglar under träning där ett leende är bättre än en gloria, så man behöver inte dö för att bli en ängel de räcker att vara en bra vän, så med ett leende kommer man långt i livet.

Jag har en vän som jag kallar min ÄNGEL för närmare ängel än så kommer man inte än vad hon gör, hon är allt man vill att en skyddsängel ska vara å mycke mer därtill de finns inte nån som hon.
Hon finns där för mig dygnet runt, hon skyddar mig från ont, hon har alltid en axel jag kan vila huvudet mot när jag är ledsen, hon hjälper alltid till trots sin egen värk å framför allt hon LJUGER ALDRIG för mig hur illa sanningen än må vara så säger hon alltid som de är å de uppskattar jag otroligt mycke, så dom stunder jag får med henne är heliga för mig så de är därför ja kallar henne  ♥ MIN EGNA ÄNGEL ♥

♥ 
♥♥♥
♥♥

VARJE GÅNG EN KLOCKA KLINGAR FÅR EN ÄNGEL SINA VINGAR

DE GÅR EN ÄNGEL KRING VÅRT HUR HON BÄR PÅ TVÅ FÖRGYLLDA LJUS,
HON BÄR EN BOK UTI SIN HAND SÅ SOMNAR VI I ÄNGELS FAMN


♥♥
♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON