Fredag JIPPIE :D

Så var de fredag å alla som är lediga inför helgen jublar å drar en jigg på bordet för att dom får vara lediga.....medans en annan allid är ledig så den ena dagen är den andra lik kan man säga :S
Men i helgen är de ju lite mer att göra för har ju hand om min gummas barn hela helgen så då har jag fullt, upp blir lite mer liv å rörelse än om man är hemma helt själv :D men de är faktiskt roligt få vara till nytta för nån mellan varven å min gumma förtjänar sin lilla mini semester jätte mycke.
≈♦≈♦≈♦≈
Men måste bara berätta vad min gumma gjorde igår hi hi hi hon kommer slå ihjäl mig men de är de värt ;p hon ringde mig igår å sa att hennes mobil inte fungerade den hade helt gett upp för vad hon än gjorde gick den inte att starta.......så jag sa att när hon kommer hem får hon lämna in den på lagning för den är ju inte ens ett år gammal så nog ska den hålla bättre än så tyckte jag :D
Idag ringde hon igen å sa att jag inte fick skratta när hon skulle berätta vad de var för fel på hennes mobil.....hmmmm....bara de uttalandet fick mig ju att små le för förstod på en gång att de var nåt lätt fel som hon hade kunnat åtgärda redan igår när hon var arg på den å ville kasta den i väggen ;p
Skulle tro att jag höll på dö av skratt när de visade sig att de enda felet på hennes mobil var att den hade slut ström å behövde pinnen i rumpan för att börja fungera igen Mohahaaa jag skrattade så ;( tårarna sprutade milt uttryckt kan jag lova er :D medans min gumma spottade å fräste å var :mad: arg i andra ändan......så innan ni kastar era mobiler i väggen för att dom inte vill fungera utan dom slår av sig hela tiden, gör då som så att nu stoppar i strömkabeln å se efter så de inte är de som är felet för då är problemet lätt åtgärdat med lite ström ;) å ni slipper köpa en ny.
≈♦≈♦≈♦≈
Idag åker gumman å hennes gubbe med båten från Stockholm så jag hoppas att dom får jätte trevligt å kan mysa riktigt mycke å bara slappa å ha de skönt för hon både förtjänar de å behöver de såg jag på henne för värken hennes håller på att totalt suga musten ur henne å de gör mig arg.
Så när vi ska till Sunderbyn nästa gång så får dom lov att sätta fart på de hela å försäka hitta henne nåt som verkligen funkar å biter på hennes värk, de skulle varit gjort för flera år sen anser jag men i Skellefteå har vården för henne varit fullständigt SKIT på ren svenska så jag håller ännu tummarna för att de ska hitta nåt snart så hon får lite mer andrum annars kommer jag å Sunderbyn att gå i konflikt med varandra. :mad:
≈♦≈♦≈♦≈
Nää nu ska jag börja förbereda middagen så ungarna får i sig lite mat ;) å idag blir de Tonys älskade pannkaka med bacon i så han lär ju vara hur nöjd som helst idag :D
Så ha de så gott alla så dyker de upp en liten nattblogg innan jag ska lägga mig :love:
≈♦≈♦≈♦≈


♦ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Fredag JIPPIE :D

Så var de fredag å alla som är lediga inför helgen jublar å drar en jigg på bordet för att dom får vara lediga.....medans en annan allid är ledig så den ena dagen är den andra lik kan man säga :S
Men i helgen är de ju lite mer att göra för har ju hand om min gummas barn hela helgen så då har jag fullt, upp blir lite mer liv å rörelse än om man är hemma helt själv :D men de är faktiskt roligt få vara till nytta för nån mellan varven å min gumma förtjänar sin lilla mini semester jätte mycke.
≈♦≈♦≈♦≈
Men måste bara berätta vad min gumma gjorde igår hi hi hi hon kommer slå ihjäl mig men de är de värt ;p hon ringde mig igår å sa att hennes mobil inte fungerade den hade helt gett upp för vad hon än gjorde gick den inte att starta.......så jag sa att när hon kommer hem får hon lämna in den på lagning för den är ju inte ens ett år gammal så nog ska den hålla bättre än så tyckte jag :D
Idag ringde hon igen å sa att jag inte fick skratta när hon skulle berätta vad de var för fel på hennes mobil.....hmmmm....bara de uttalandet fick mig ju att små le för förstod på en gång att de var nåt lätt fel som hon hade kunnat åtgärda redan igår när hon var arg på den å ville kasta den i väggen ;p
Skulle tro att jag höll på dö av skratt när de visade sig att de enda felet på hennes mobil var att den hade slut ström å behövde pinnen i rumpan för att börja fungera igen Mohahaaa jag skrattade så ;( tårarna sprutade milt uttryckt kan jag lova er :D medans min gumma spottade å fräste å var :mad: arg i andra ändan......så innan ni kastar era mobiler i väggen för att dom inte vill fungera utan dom slår av sig hela tiden, gör då som så att nu stoppar i strömkabeln å se efter så de inte är de som är felet för då är problemet lätt åtgärdat med lite ström ;) å ni slipper köpa en ny.
≈♦≈♦≈♦≈
Idag åker gumman å hennes gubbe med båten från Stockholm så jag hoppas att dom får jätte trevligt å kan mysa riktigt mycke å bara slappa å ha de skönt för hon både förtjänar de å behöver de såg jag på henne för värken hennes håller på att totalt suga musten ur henne å de gör mig arg.
Så när vi ska till Sunderbyn nästa gång så får dom lov att sätta fart på de hela å försäka hitta henne nåt som verkligen funkar å biter på hennes värk, de skulle varit gjort för flera år sen anser jag men i Skellefteå har vården för henne varit fullständigt SKIT på ren svenska så jag håller ännu tummarna för att de ska hitta nåt snart så hon får lite mer andrum annars kommer jag å Sunderbyn att gå i konflikt med varandra. :mad:
≈♦≈♦≈♦≈
Nää nu ska jag börja förbereda middagen så ungarna får i sig lite mat ;) å idag blir de Tonys älskade pannkaka med bacon i så han lär ju vara hur nöjd som helst idag :D
Så ha de så gott alla så dyker de upp en liten nattblogg innan jag ska lägga mig :love:
≈♦≈♦≈♦≈


♦ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON