Huvudvärk från helvetet :mad:

Idag när jag vaknade mådde jag formligen SKIIIT ännu en dag med en huvudvärk från helvetet så kändes de i alla fall, men är de nånting som jag är så är de envis å tjurig när huvudet slår ut mig, då ger jag mig FAAN på att jag ska ta mig igenom dagen huvudvärken ska bara inte få vinna.
Men kan ärligt säga att jag många gånger bara vill ge upp å lägga mig ner å dö så jag slipper ha ont nå mera....men vet oxå att de inte är nån lösning på de hela utan man får försöka se nå positivt i de ändå fast idag var de svårt att se nå positivt alls ;(
≈♥≈
Jag är nog av naturen en positiv människa eller som mamma brukar säga en överlevare är jag, en som alltid landar på fötterna igen eller som katten en som har nio liv.....då tror jag allt att jag har förbrukat dom redan å fått nio liv till att förbruka ha ha ha :rolleyes: för de känns så mellan varven.
Sen hjälper de väl inte till direkt att jag bara råkade få min "röda vecka" mitt i alltihop å då blir min huvudvärk hemsk dom första tre dagarna å med hemsk menar jag HEMSK jag är formligen liggande pall i sängen till på kvällen som nu idag å de var samma sak igår när den startade, så dom dagarna gruvar jag mig för vaje månad för den huvudvärk jag har till vardags är nog utan att de ska bli hundra gånger värre under den period när man redan mår skit på annat vis :mad: för skit mår man.
Jag brukar önska att den ska försvinna å aldrig komma tillbaka igen för jag ska inte ha mer barn kan lika inte få mer barn heller för den delen så vore underbart att slippa den jag skulle kunna ta till så drastiska åtgärder att dom fick operera ut hela livmodern å äggledarna så jag slapp den extra värk som "röda veckan" innebär......så de lutar åt de hållet för mig. :bluch:
≈♥≈
Men som vanligt började jag dagen med att peta i mig en panna kaffe i falsk förhoppning att de ska lätta på huvudvärken lite men NÄÄÄÄÄ inte de minsta så till slut provade jag gå ut med hundarna i hopp om att kylan ute skulle hjälpa men inte de heller gick, då var de bara inse att de var dags att inta ryggläge å ta fryspåsen idag IGEN å lägga mig ner med den på huvudet de är de enda som brukar hjälpa lite en sån gång......så jag gjorde å efter att jag förbrukat två fryspåsar så kunde jag sitta upp igen utan att skallen exploderade :bigeyes: så då blir man stilla sittande å väntar å känner om de ska starta om när man satt sig upp eller om de ska hålla sig på mattan......puh...de höll sig på mattan JIPPIE jag kan sitta :D låter löjligt eller hur att man blir lycklig över en sån liten sak som att sitta upp men faktum är att man blir de en sån gång.
≈♥≈
Så när man fått mat serverat av sin son så känns de genast mycke bättre så nu har hundarna fått äta, vi har ätit å disken är lagd i blöt.....då återstår de bara att göra sig en kopp java å sätta sig å se på tv med hundarna å bara mysa av resten av kvällen å hoppas att imorron DAG 3 av "röda veckan" inte blir lika jobbig som dom här två dagarna blev för nu orkar jag inte med en dag till med den  här huvudvärken utan nu får de vara bra för den här gången.......å alla säger ju att hoppet är de sista som dör i en å de stämmer väldigt bra medger jag för jag lever just på hoppet även om hoppet inte lever för mig :S
≈♥≈
Nää nu har hundarna radat upp sig å väntar på att få krypa ihop runt mig så ha de så gott alla så hörs vi snart igen för kommer nog en liten liten liten nattblogg sen innan jag ska sova.
≈♥≈


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Huvudvärk från helvetet :mad:

Idag när jag vaknade mådde jag formligen SKIIIT ännu en dag med en huvudvärk från helvetet så kändes de i alla fall, men är de nånting som jag är så är de envis å tjurig när huvudet slår ut mig, då ger jag mig FAAN på att jag ska ta mig igenom dagen huvudvärken ska bara inte få vinna.
Men kan ärligt säga att jag många gånger bara vill ge upp å lägga mig ner å dö så jag slipper ha ont nå mera....men vet oxå att de inte är nån lösning på de hela utan man får försöka se nå positivt i de ändå fast idag var de svårt att se nå positivt alls ;(
≈♥≈
Jag är nog av naturen en positiv människa eller som mamma brukar säga en överlevare är jag, en som alltid landar på fötterna igen eller som katten en som har nio liv.....då tror jag allt att jag har förbrukat dom redan å fått nio liv till att förbruka ha ha ha :rolleyes: för de känns så mellan varven.
Sen hjälper de väl inte till direkt att jag bara råkade få min "röda vecka" mitt i alltihop å då blir min huvudvärk hemsk dom första tre dagarna å med hemsk menar jag HEMSK jag är formligen liggande pall i sängen till på kvällen som nu idag å de var samma sak igår när den startade, så dom dagarna gruvar jag mig för vaje månad för den huvudvärk jag har till vardags är nog utan att de ska bli hundra gånger värre under den period när man redan mår skit på annat vis :mad: för skit mår man.
Jag brukar önska att den ska försvinna å aldrig komma tillbaka igen för jag ska inte ha mer barn kan lika inte få mer barn heller för den delen så vore underbart att slippa den jag skulle kunna ta till så drastiska åtgärder att dom fick operera ut hela livmodern å äggledarna så jag slapp den extra värk som "röda veckan" innebär......så de lutar åt de hållet för mig. :bluch:
≈♥≈
Men som vanligt började jag dagen med att peta i mig en panna kaffe i falsk förhoppning att de ska lätta på huvudvärken lite men NÄÄÄÄÄ inte de minsta så till slut provade jag gå ut med hundarna i hopp om att kylan ute skulle hjälpa men inte de heller gick, då var de bara inse att de var dags att inta ryggläge å ta fryspåsen idag IGEN å lägga mig ner med den på huvudet de är de enda som brukar hjälpa lite en sån gång......så jag gjorde å efter att jag förbrukat två fryspåsar så kunde jag sitta upp igen utan att skallen exploderade :bigeyes: så då blir man stilla sittande å väntar å känner om de ska starta om när man satt sig upp eller om de ska hålla sig på mattan......puh...de höll sig på mattan JIPPIE jag kan sitta :D låter löjligt eller hur att man blir lycklig över en sån liten sak som att sitta upp men faktum är att man blir de en sån gång.
≈♥≈
Så när man fått mat serverat av sin son så känns de genast mycke bättre så nu har hundarna fått äta, vi har ätit å disken är lagd i blöt.....då återstår de bara att göra sig en kopp java å sätta sig å se på tv med hundarna å bara mysa av resten av kvällen å hoppas att imorron DAG 3 av "röda veckan" inte blir lika jobbig som dom här två dagarna blev för nu orkar jag inte med en dag till med den  här huvudvärken utan nu får de vara bra för den här gången.......å alla säger ju att hoppet är de sista som dör i en å de stämmer väldigt bra medger jag för jag lever just på hoppet även om hoppet inte lever för mig :S
≈♥≈
Nää nu har hundarna radat upp sig å väntar på att få krypa ihop runt mig så ha de så gott alla så hörs vi snart igen för kommer nog en liten liten liten nattblogg sen innan jag ska sova.
≈♥≈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON