JIPPIE söndag.......;p

JIPPIE söndag å idag kommer min älskade gumma hem igen ;) längtar enormt mycke redan efter henne för har saknat henne så mycke så när hon varit borta, ;) visst jag har haft fullt upp med ungarna men dom har inte varit de minsta jobbiga alls dom har varit så snälla å lugna hela tiden, å framför allt hjälpsamma så har inte nåt att klaga på de är underbara ungar.
»»♦««
Så just nu är ungarna uppe på ICA å ska handla jordgubbar å grädde så jag kan göra dom lite hemgjord glass till våfflorna som dom ville ha till middag :D å självklart gör jag de åt dom så snälla som dom varit hela helgen.......för när de bara blev dom små kvar hemma så blev de en lugn helg för oss alla å de var skönt de behövde vi nog alla :thumbup:
För den äldsta kan verkligen terrorisera med dom yngre...vilket han borde skämmas för när han är så pass mycke äldre än dom ska han ju låta dom vara ifred :mad: men nää inte han han måste hela tiden vara å irritera tills nån av dom mindre blir ledsen eller arg :mad: så vi har haft de så skönt så.
»»♦««
Men idag ska jag se till att dom alla duschar så de är gjort innan gumman är hemma å så ska de plockas fram kläder till alla barnen så dom har i morgon bitti för jag tänker skicka dom till skolan så min gumma får sova ut istället de förtjänar hon tycker jag :love:
Men utöver de glassen å våfflorna så blir de nog en väldigt lugn dag med dom för de är ju så stort SÖNDAG å VILODAG så då ska man väl inte göra mer än nöden kräver ha ha ha :D
»»♦««
Idag är min skalle å jag absolut inte på samma lag :mad: känns som om dom bestämt att ha fest uppe i skallen å jag får inte vara med utan bara hålla med lokal :( så har en jävulsk huvudvärk idag som inte är de minsta rolig.....man vill bara lägga sig ner å grina för att de gör så ont men så lätt var de ju inte förstås utan de ska ju dunka å leva om värre än en rave fast ;(
Men de är bara bita ihop å le åt skiten för blir inte bättre av att deppa har jag lärt mig utan bara pina ut till imorron när jag kan fara på VC å få min morfindos så de stabiliserar sig igen, måste erkänna att jag rent längtar dit för nu har de gjort ont i snart en hel vecka.
Med ont menar jag att de gjort helvetes ont för ont gör de 24tim/dygn ändå men de jag menar är att de gör extremt ont just nu mer än vad man vill de ska göra.
»»♦««
Näää nu får de räcka för idag men jag återkommer med en liten nattblogg innan jag ska lägga mig för de har som blivit en liten vana ;) å blir en sen kväll ikväll för ska vänta uppe på min gumma, å dom kommer hem först vid tolv inatt men de gör jag så gärna så bara jag får se min gumma innan jag somnar :love:
»»♦««

♦                ♦                ♦                ♦                ♦
♦ HA EN UNDERBAR DAG ALLA Å NJUT AV DE VACKRA VÄDRET ♦
♦                ♦                ♦                ♦                ♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

JIPPIE söndag.......;p

JIPPIE söndag å idag kommer min älskade gumma hem igen ;) längtar enormt mycke redan efter henne för har saknat henne så mycke så när hon varit borta, ;) visst jag har haft fullt upp med ungarna men dom har inte varit de minsta jobbiga alls dom har varit så snälla å lugna hela tiden, å framför allt hjälpsamma så har inte nåt att klaga på de är underbara ungar.
»»♦««
Så just nu är ungarna uppe på ICA å ska handla jordgubbar å grädde så jag kan göra dom lite hemgjord glass till våfflorna som dom ville ha till middag :D å självklart gör jag de åt dom så snälla som dom varit hela helgen.......för när de bara blev dom små kvar hemma så blev de en lugn helg för oss alla å de var skönt de behövde vi nog alla :thumbup:
För den äldsta kan verkligen terrorisera med dom yngre...vilket han borde skämmas för när han är så pass mycke äldre än dom ska han ju låta dom vara ifred :mad: men nää inte han han måste hela tiden vara å irritera tills nån av dom mindre blir ledsen eller arg :mad: så vi har haft de så skönt så.
»»♦««
Men idag ska jag se till att dom alla duschar så de är gjort innan gumman är hemma å så ska de plockas fram kläder till alla barnen så dom har i morgon bitti för jag tänker skicka dom till skolan så min gumma får sova ut istället de förtjänar hon tycker jag :love:
Men utöver de glassen å våfflorna så blir de nog en väldigt lugn dag med dom för de är ju så stort SÖNDAG å VILODAG så då ska man väl inte göra mer än nöden kräver ha ha ha :D
»»♦««
Idag är min skalle å jag absolut inte på samma lag :mad: känns som om dom bestämt att ha fest uppe i skallen å jag får inte vara med utan bara hålla med lokal :( så har en jävulsk huvudvärk idag som inte är de minsta rolig.....man vill bara lägga sig ner å grina för att de gör så ont men så lätt var de ju inte förstås utan de ska ju dunka å leva om värre än en rave fast ;(
Men de är bara bita ihop å le åt skiten för blir inte bättre av att deppa har jag lärt mig utan bara pina ut till imorron när jag kan fara på VC å få min morfindos så de stabiliserar sig igen, måste erkänna att jag rent längtar dit för nu har de gjort ont i snart en hel vecka.
Med ont menar jag att de gjort helvetes ont för ont gör de 24tim/dygn ändå men de jag menar är att de gör extremt ont just nu mer än vad man vill de ska göra.
»»♦««
Näää nu får de räcka för idag men jag återkommer med en liten nattblogg innan jag ska lägga mig för de har som blivit en liten vana ;) å blir en sen kväll ikväll för ska vänta uppe på min gumma, å dom kommer hem först vid tolv inatt men de gör jag så gärna så bara jag får se min gumma innan jag somnar :love:
»»♦««

♦                ♦                ♦                ♦                ♦
♦ HA EN UNDERBAR DAG ALLA Å NJUT AV DE VACKRA VÄDRET ♦
♦                ♦                ♦                ♦                ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON