Kvällen nalkas å kudden kallar...:tired:

Kvällen är här å kudden kallar på mig med sina små... :tired:
~♥~◊~♥~

~♥~◊~♥~
Nu känner jag att min stackars GAMLA kropp inte vill vara med nå mera för i dag i alla fall. ;)
Så jag har hoppat i min jamas, packat de som jag ska ha med mig imorron till min gumma när jag ska vakta lite barn å så har jag borstat tänderna å utfodrat odjuren ;p
Så då finns de inte mycke mer att göra än att bädda ner sig å hoppas på mycke sömn så jag orkar med allt dom närmaste dagarna....nää orkar med gör jag allt för dom är lätta att ha hand om men frågan är nog mer om jag orkar med mig själv......för är inne i helvetesveckan som jag kallar den en vecka med enormt mycke huvudvärk som gör mig fullständigt slut både fysiskt å psykiskt ;(
Men på måndag gör jag en visit till VC å får min månadsspruta med morfin så jag stabiliserar upp skallen ett tag igen....de enda dygn jag får känna på hur de är att vara utan huvudvärk hur de en gång var innan jag blev sjuk :rolleyes: hur man vill de ska vara idag men inte är :mad:
~♥~◊~♥~
Nåja de är en helt annan historia kan man lugnt säga :) så den får de bli en annan gång.
~♥~
Så natti natti alla sov gott så får vi höras en annan dag kanske rent av imorron om tiden finns där vill säga.....men en lite blogg ska jag väl kunna peta ihop med lite tur. ;)
~♥~
Å till min gumma hoppas du får sova gott trots värken å att du får en otroligt underbar resa tordag till söndag för du om nån förtjänar verkligen de....:love: kommer sakna dig massor ;(
PASSA PÅ Å NJUT Å BARA SLAPPNA AV DE ÄR DU SÅ VÄRD SÅ.
~♥~
Barnen kommer att ha de bra Tony ska få sin älskade pannkaka å den stora ska få slita hund mohahahaaa ;P till hans stora förtret.
~♥~

♥ LOVE YOU MY FRIEND ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Kvällen nalkas å kudden kallar...:tired:

Kvällen är här å kudden kallar på mig med sina små... :tired:
~♥~◊~♥~

~♥~◊~♥~
Nu känner jag att min stackars GAMLA kropp inte vill vara med nå mera för i dag i alla fall. ;)
Så jag har hoppat i min jamas, packat de som jag ska ha med mig imorron till min gumma när jag ska vakta lite barn å så har jag borstat tänderna å utfodrat odjuren ;p
Så då finns de inte mycke mer att göra än att bädda ner sig å hoppas på mycke sömn så jag orkar med allt dom närmaste dagarna....nää orkar med gör jag allt för dom är lätta att ha hand om men frågan är nog mer om jag orkar med mig själv......för är inne i helvetesveckan som jag kallar den en vecka med enormt mycke huvudvärk som gör mig fullständigt slut både fysiskt å psykiskt ;(
Men på måndag gör jag en visit till VC å får min månadsspruta med morfin så jag stabiliserar upp skallen ett tag igen....de enda dygn jag får känna på hur de är att vara utan huvudvärk hur de en gång var innan jag blev sjuk :rolleyes: hur man vill de ska vara idag men inte är :mad:
~♥~◊~♥~
Nåja de är en helt annan historia kan man lugnt säga :) så den får de bli en annan gång.
~♥~
Så natti natti alla sov gott så får vi höras en annan dag kanske rent av imorron om tiden finns där vill säga.....men en lite blogg ska jag väl kunna peta ihop med lite tur. ;)
~♥~
Å till min gumma hoppas du får sova gott trots värken å att du får en otroligt underbar resa tordag till söndag för du om nån förtjänar verkligen de....:love: kommer sakna dig massor ;(
PASSA PÅ Å NJUT Å BARA SLAPPNA AV DE ÄR DU SÅ VÄRD SÅ.
~♥~
Barnen kommer att ha de bra Tony ska få sin älskade pannkaka å den stora ska få slita hund mohahahaaa ;P till hans stora förtret.
~♥~

♥ LOVE YOU MY FRIEND ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON