Lördag förmiddag......:)

Så var de lördag förmiddag å jag sitter här å myser i soffan hos min gumma ;) har fått i mig kaffe å hunnit ta en dusch.....de var underbart skönt måste jag medge känner mig som en ny människa efteråt man blir som lite piggare av att duscha :D.....fast huvudet har inte tänkt ge vika känner jag.
Har haft en sju jävla huvudvärk i flera dagar nu den gör mig totalt slut i hela kroppen, känns ungefär som om jag skulle kunna sova nonstop i en vecka utan att vakna :S men sån tur har man inte att man får sova så länge å vakna utan huvudvärk. :mad:
~♦~♥~♦~
Men en sak har jag tur med å de är att nu i helgen när jag är barnvakt kan jag vila för har världens underbaraste ungar runt mig för dom är hjälpsamma å snälla å lugna så de är inte mycke liv runt mig, å dom tar hundarna dom stora på prommis så fort man ber dom så de är lätt att vara barnvakt till såna barn trots värken ;) så jag har all chans i världen att ta de lugnt medans dom gör jobbet.....de enda jag måste göra är att ta dom små ut å pinka å skita å laga middag resten gör ungarna de om nåt är väl att ha de bra anser jag.
Kan de bli bättre nää jag tror faktiskt inte de å så vet jag att min gumma har de lugnt å skönt på sin mini semester så de gör de hela ännu bättre :love:
~♦~♥~♦~
Har bara inte kommit på vad vi ska äta till middag ännu fisk eller kyckling tror jag att de blir men vilket vet jag inte ännu ska kolla lite med ungarna vad dom vill ha till middag, tycker att dom ska få vara med å bestämma för då vet man att dom äter ordentligt om dom själva får välja sin mat.
Men utöver de så lär de bli en lugn dag med mycke vila å slappande medans ungarna är ute å leker med kompisar....för är de nåt som är flitiga på att göra så är de just att vara ute å de är bra.
~♦~♥~♦~
Måste erkänna att jag faktiskt saknar min gumma jätte mycke nu ;( är ju van att ha henne nära mig jämt så när hon åker iväg eller jag åker iväg nånstans så saknar jag henne jätte jätte mycke å de gör jag nu.......å ännu mera nu efter att jag pratat med henne i telefonen då blev saknaden ännu större men på söndag natt kommer min gumma hem igen ska bli roligt längtar redan ;p
~♦~♥~♦~
De första vi ska göra på måndag är att beställa tid hos veterinären för min gummas cockerspaniel Penny har problem med örona IGEN tyvärr så hon ska dit å få medicin så de blir bra igen å slutar lukta illa å klia, sen ska jag få åka till VC så jag får hjälp mot min jävla huvudvärk å så ska jag vaccinera mig mot flunsan samtidigt för den vill jag verkligen inte dra på mig.
~♦~♥~♦~
Nää nu ska jag fortsätta med mitt, men jag dyker säkert upp ikväll en sväng med en lite nattblogg i alla fall de är ett måste ju för dom tycker jag om att skriva innan jag lägger mig.
♥ HA DE GOTT ALLA SÅ HÖRS VI SNART IGEN KRAMAR ♥
♥ EN BLOGGANDE MAMMA ♥



♥ DETTA ÄR EN SANN TEXT FÖR DE ÄR JU VI SJÄLVA ♥
♥ SOM FYLLER BOKEN MED VÅRA LIVSÖDEN ♥
♥ TÄNK PÅ DE NÄR NI GÖR NÅT ♥
♥ LEV LIVET FULLT UT ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag förmiddag......:)

Så var de lördag förmiddag å jag sitter här å myser i soffan hos min gumma ;) har fått i mig kaffe å hunnit ta en dusch.....de var underbart skönt måste jag medge känner mig som en ny människa efteråt man blir som lite piggare av att duscha :D.....fast huvudet har inte tänkt ge vika känner jag.
Har haft en sju jävla huvudvärk i flera dagar nu den gör mig totalt slut i hela kroppen, känns ungefär som om jag skulle kunna sova nonstop i en vecka utan att vakna :S men sån tur har man inte att man får sova så länge å vakna utan huvudvärk. :mad:
~♦~♥~♦~
Men en sak har jag tur med å de är att nu i helgen när jag är barnvakt kan jag vila för har världens underbaraste ungar runt mig för dom är hjälpsamma å snälla å lugna så de är inte mycke liv runt mig, å dom tar hundarna dom stora på prommis så fort man ber dom så de är lätt att vara barnvakt till såna barn trots värken ;) så jag har all chans i världen att ta de lugnt medans dom gör jobbet.....de enda jag måste göra är att ta dom små ut å pinka å skita å laga middag resten gör ungarna de om nåt är väl att ha de bra anser jag.
Kan de bli bättre nää jag tror faktiskt inte de å så vet jag att min gumma har de lugnt å skönt på sin mini semester så de gör de hela ännu bättre :love:
~♦~♥~♦~
Har bara inte kommit på vad vi ska äta till middag ännu fisk eller kyckling tror jag att de blir men vilket vet jag inte ännu ska kolla lite med ungarna vad dom vill ha till middag, tycker att dom ska få vara med å bestämma för då vet man att dom äter ordentligt om dom själva får välja sin mat.
Men utöver de så lär de bli en lugn dag med mycke vila å slappande medans ungarna är ute å leker med kompisar....för är de nåt som är flitiga på att göra så är de just att vara ute å de är bra.
~♦~♥~♦~
Måste erkänna att jag faktiskt saknar min gumma jätte mycke nu ;( är ju van att ha henne nära mig jämt så när hon åker iväg eller jag åker iväg nånstans så saknar jag henne jätte jätte mycke å de gör jag nu.......å ännu mera nu efter att jag pratat med henne i telefonen då blev saknaden ännu större men på söndag natt kommer min gumma hem igen ska bli roligt längtar redan ;p
~♦~♥~♦~
De första vi ska göra på måndag är att beställa tid hos veterinären för min gummas cockerspaniel Penny har problem med örona IGEN tyvärr så hon ska dit å få medicin så de blir bra igen å slutar lukta illa å klia, sen ska jag få åka till VC så jag får hjälp mot min jävla huvudvärk å så ska jag vaccinera mig mot flunsan samtidigt för den vill jag verkligen inte dra på mig.
~♦~♥~♦~
Nää nu ska jag fortsätta med mitt, men jag dyker säkert upp ikväll en sväng med en lite nattblogg i alla fall de är ett måste ju för dom tycker jag om att skriva innan jag lägger mig.
♥ HA DE GOTT ALLA SÅ HÖRS VI SNART IGEN KRAMAR ♥
♥ EN BLOGGANDE MAMMA ♥



♥ DETTA ÄR EN SANN TEXT FÖR DE ÄR JU VI SJÄLVA ♥
♥ SOM FYLLER BOKEN MED VÅRA LIVSÖDEN ♥
♥ TÄNK PÅ DE NÄR NI GÖR NÅT ♥
♥ LEV LIVET FULLT UT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON