Lördag kväll....å här sitter man...

Ja då var de lördag kväll å här sitter man å gör absolut inte nånting alls känner mig lite som nallen på bilden här under om jag ska vara ärlig :bigeyes:



Upp hängd å ned släppt lite så känns de ikväll vet inte varför riktigt heller.....men kan vara de att min son ringde å de höll på att utbryta ett rejält migränanfall å jag har inte bil, ingen som kan hämta han, inga pengar att skicka över så han kan ta en taxi hem heller ;( å de är såna gånger jag mår skit rent ut sagt å känner mig som en usel mamma även om jag vet att jag inte är direkt usel så känns de så såna här gånger.....:blush:....jag hoppas bara att han tar sig hem så jag kan ta hand om han då i stället för vet hur jobbigt de är att ha migrän å att måsta gå 5 km en sån gång är inte kul alls.

Men förutom de som hänt nu på kvällen så har de varit en lugn dag....förberedde middagen tidigt så jag kunde ta de lugnt sen för sömn :tired: är nog en lyxvara som jag inte har råd med verkar de som tyvärr, men skam den som ger sig nån gång ska jag överlista han där uppe å lyckas somna när han blinkar till eller tittar bort en sekund gäller bara att pricka in just då. :)
Men de fick bli Lasagnette till middag de går fort att göra å är lätt att göra sen är de väldigt gott oxå så de gör ju valet väldigt enkelt en sån gång när huvudet bråkar.



Men efter maten satt jag här å bara stirrade rakt framför mig på en tom dataskärm å på en skräpfilm som just då gick på tv:n medans jag  egentligen skulle ha putsat mina fönster innan frosten kommer så de inte går att göra de för måste bara få de gjort före dess, men här kommer min värk in å saboterar väldigt ofta å mycke så för de mesta får jag ge vika för den å inse att de kommer en dag i morron oxå å då får man ge de ett nytt försök....å går de inte imorron så kommer de en dag efter den oxå, MEN går de inte då så blir de vackert att trotsa skit värken å ta straffet i efterhand vare sig de är vettigt att göra så eller inte för nu måste de bli gjort vare sig min skalle godkänner de eller inte så är de bara.

Så medans jag ligger här å tänker på allt mellan himmel å jord å ändå ingenting så kom jag fram till slutsatsen att magen är mätt å full, hundarna har fått vara ut å göra sitt, jag har hoppat i jamasen å bäddat upp min säng å fönstren dör inte av att vänta en dag till eller två, så nu kan jag med nästan gott samvete lägga mig framför tv:n å bara slappa resten av kvällen å hoppas att John Blund för en gångs skull faktiskt tittar in å låter mig SOVA :tired: SOVA :tired: SOVA :tired: SOVA till solen skiner mig där bak å med tanke på att jag släpper ner persiennerna så lär den aldrig nå mig där bak ;p så med de som sluttamp säger jag NATTI NATTI ALLA BLOGGARE Å SOV SÅ GOTT TILLS VI HÖRS IGEN PÅ ÅTERSEENDE SÅ ATT SÄGA ;)



Å till min älskade ängel å tvillingsjäl säger jag bara att jag hoppas så innerligt att du får sova inatt för känner att du behöver de nu, men annars hjärtat ♥ mitt så vet du vart jag finns dygnet runt för dig de är bara ringa mig svara alltid när de är du ;)

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag kväll....å här sitter man...

Ja då var de lördag kväll å här sitter man å gör absolut inte nånting alls känner mig lite som nallen på bilden här under om jag ska vara ärlig :bigeyes:



Upp hängd å ned släppt lite så känns de ikväll vet inte varför riktigt heller.....men kan vara de att min son ringde å de höll på att utbryta ett rejält migränanfall å jag har inte bil, ingen som kan hämta han, inga pengar att skicka över så han kan ta en taxi hem heller ;( å de är såna gånger jag mår skit rent ut sagt å känner mig som en usel mamma även om jag vet att jag inte är direkt usel så känns de så såna här gånger.....:blush:....jag hoppas bara att han tar sig hem så jag kan ta hand om han då i stället för vet hur jobbigt de är att ha migrän å att måsta gå 5 km en sån gång är inte kul alls.

Men förutom de som hänt nu på kvällen så har de varit en lugn dag....förberedde middagen tidigt så jag kunde ta de lugnt sen för sömn :tired: är nog en lyxvara som jag inte har råd med verkar de som tyvärr, men skam den som ger sig nån gång ska jag överlista han där uppe å lyckas somna när han blinkar till eller tittar bort en sekund gäller bara att pricka in just då. :)
Men de fick bli Lasagnette till middag de går fort att göra å är lätt att göra sen är de väldigt gott oxå så de gör ju valet väldigt enkelt en sån gång när huvudet bråkar.



Men efter maten satt jag här å bara stirrade rakt framför mig på en tom dataskärm å på en skräpfilm som just då gick på tv:n medans jag  egentligen skulle ha putsat mina fönster innan frosten kommer så de inte går att göra de för måste bara få de gjort före dess, men här kommer min värk in å saboterar väldigt ofta å mycke så för de mesta får jag ge vika för den å inse att de kommer en dag i morron oxå å då får man ge de ett nytt försök....å går de inte imorron så kommer de en dag efter den oxå, MEN går de inte då så blir de vackert att trotsa skit värken å ta straffet i efterhand vare sig de är vettigt att göra så eller inte för nu måste de bli gjort vare sig min skalle godkänner de eller inte så är de bara.

Så medans jag ligger här å tänker på allt mellan himmel å jord å ändå ingenting så kom jag fram till slutsatsen att magen är mätt å full, hundarna har fått vara ut å göra sitt, jag har hoppat i jamasen å bäddat upp min säng å fönstren dör inte av att vänta en dag till eller två, så nu kan jag med nästan gott samvete lägga mig framför tv:n å bara slappa resten av kvällen å hoppas att John Blund för en gångs skull faktiskt tittar in å låter mig SOVA :tired: SOVA :tired: SOVA :tired: SOVA till solen skiner mig där bak å med tanke på att jag släpper ner persiennerna så lär den aldrig nå mig där bak ;p så med de som sluttamp säger jag NATTI NATTI ALLA BLOGGARE Å SOV SÅ GOTT TILLS VI HÖRS IGEN PÅ ÅTERSEENDE SÅ ATT SÄGA ;)



Å till min älskade ängel å tvillingsjäl säger jag bara att jag hoppas så innerligt att du får sova inatt för känner att du behöver de nu, men annars hjärtat ♥ mitt så vet du vart jag finns dygnet runt för dig de är bara ringa mig svara alltid när de är du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON