Lördag kväll å HALLOWEEN...Sweet dreams :tired:

Lördag kväll å HALLOWEEN...Sweet dreams :tired:
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Nu kommer lördag kvällen krypande på en sakta men säkert å med den HALLOWEEN NATTEN :S så de ska väl vara en natt man sent ska glömma förstår jag.....men har inte haft nån större halloween stämning idag med mitt gråa humör ;( MEN tack vara min älskade ängel så är humöret lite bättre för hon har kämpat å peppat mig tillbaka igen till mitt nästan gamla vanliga jag :)
~♥~
♥ SÅ TUSEN TACK GUMMAN FÖR ATT DU FÅTT MIG ATT MÅ BÄTTRE IDAG DU ÄR BÄST ♥
~♥~♥~♥~
Så då tänkte jag passa på å önska alla en riktigt trevlig kväll å en trevlig HALLOWEEN för dom som ska ut å fira de ikväll ;) för vet att många är ute på fest eller med vänner å har skoj.
Sen ville jag säga Natti Natti till alla som är hemma sov gott dröm sött så hörs vi nog imorron, å då ska jag verkligen försöka ha ett bättre humör än idag :blush:
~♥~
;p GOOD NIGHT, SLEEP TIGHT AND DON'T LET DE BIG BUGS BITE ;p
~♥~♥~♥~
;) GLÖM INTE STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN EN TIMME INATT NI FÅR LITE MERA SÖMN ;)
~♥~
Men de har varit en lång å grå dag så ska nog krypa till sängs strax å bara mysa med mina små fyrfotade vänner för dom, min gumma å min son är dom enda som kan få mig att le när jag mår så här så ska bli skönt lägga sig för de är nog bättre imorron de är när värken är jobbig som jag blir så här tråkig i humöret ;(
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
♥ SE UPP FÖR ALLA SPÖKEN Å HÄXOR SÅ TA EN EXTRA TITT UNDER SÄNGEN ♥
♥ Å BAKOM DÖRREN INNAN NI LÄGGER ER Å SOVER I NATT ♥
♥ INGEN GÅR SÄKER EN NATT SOM DENNA MOHAHAA ♥




Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag kväll å HALLOWEEN...Sweet dreams :tired:

Lördag kväll å HALLOWEEN...Sweet dreams :tired:
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Nu kommer lördag kvällen krypande på en sakta men säkert å med den HALLOWEEN NATTEN :S så de ska väl vara en natt man sent ska glömma förstår jag.....men har inte haft nån större halloween stämning idag med mitt gråa humör ;( MEN tack vara min älskade ängel så är humöret lite bättre för hon har kämpat å peppat mig tillbaka igen till mitt nästan gamla vanliga jag :)
~♥~
♥ SÅ TUSEN TACK GUMMAN FÖR ATT DU FÅTT MIG ATT MÅ BÄTTRE IDAG DU ÄR BÄST ♥
~♥~♥~♥~
Så då tänkte jag passa på å önska alla en riktigt trevlig kväll å en trevlig HALLOWEEN för dom som ska ut å fira de ikväll ;) för vet att många är ute på fest eller med vänner å har skoj.
Sen ville jag säga Natti Natti till alla som är hemma sov gott dröm sött så hörs vi nog imorron, å då ska jag verkligen försöka ha ett bättre humör än idag :blush:
~♥~
;p GOOD NIGHT, SLEEP TIGHT AND DON'T LET DE BIG BUGS BITE ;p
~♥~♥~♥~
;) GLÖM INTE STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN EN TIMME INATT NI FÅR LITE MERA SÖMN ;)
~♥~
Men de har varit en lång å grå dag så ska nog krypa till sängs strax å bara mysa med mina små fyrfotade vänner för dom, min gumma å min son är dom enda som kan få mig att le när jag mår så här så ska bli skönt lägga sig för de är nog bättre imorron de är när värken är jobbig som jag blir så här tråkig i humöret ;(
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
♥ SE UPP FÖR ALLA SPÖKEN Å HÄXOR SÅ TA EN EXTRA TITT UNDER SÄNGEN ♥
♥ Å BAKOM DÖRREN INNAN NI LÄGGER ER Å SOVER I NATT ♥
♥ INGEN GÅR SÄKER EN NATT SOM DENNA MOHAHAA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON