Lördag.....grått å trist väder :(

Så var de lördag å vädret gör en rent deppig...:( för de regnar här trist, trist, trist å åter trist inte ens hundarna tycker de är roligt vara ute å de säger en hel del.
Jag är frusen idag har fryst halva natten å så den här dagen de som gått av dagen vill säga så jag hoppas verkligen att jag inte håller på att bli förkyld för då blir jag orolig :rolleyes: för har vaccinerat mig i måndags, så vill verkligen inte bli mer sjuk har inte tid ligga på sjukhus nu ju :mad:
Nåja nu ska man väl inte måla faan på vägen förrän han är där.....men ibland är de svårt låta bli.
»»♦««
Igår var en rejäl slappar dag jag gjorde verkligen inte många knop på hela den dagen annat än var ut med hundarna mellan varven å diskade så finns inte mycke att säga om den dagen. :bigeyes:
Ja ska vara de då att jag skrev av mig lite från mitt förgångna å de var skönt de var som om nån lyfte bort tio kilo från mina axlar så de var skönt att få de ur mitt system :) visst man blir aldrig helt fri från sitt förflutna men till stor del kan man få bort de å de fick jag igår, men utöver de var de en dag i vilans tecken :blush: intog nog VD posten i Slappseles IF men de ska man oxå göra mellan varven.
»»♦««
Min son var ut med en kompis på krogen igår ;) å tro mig idag upptäckte han att man ska nog undvika å dricka alkohol när man har magkatarr, dom två är inte nån bra kombination :O vilket jag nog kan hålla med om :) för dom två fungerar inte ihop alls så magen gör nog lite mer ont än vanligt idag för han :( men bakis är han inte så än har han inte behövt känna vad en redig baksmälla kan vara......men seg är han minsann men baksmälla dagen den dagen kommer nog oxå misstänker jag, fortare än han själv anar ;P å som mamma står man där å ler då :D
»»♦««
Jag är så där lite lagom ANTI mot allt idag värken är jobbig å då blir jag lite neråt man ser inte så många ljuspunkter som man annars kan göra när man är glad å uppåt ;( men smällar man får ta de går över de oxå om än de tar ett tag, "SUCK" :S så idag är inte min blogg speciellt intressant att läsa för de blir lite negativt allt, men de får de vara ibland man kan inte alltid vara glad :) å le även om man vill vara de så funkar inte jag så i alla fall. :(
»»♦««
Nää nu ska jag inte förstöra dagen för andra med mitt negativa skrivande utan nu ska vi vara glada å le istället :D om än lite påklistrat så är de ett leende i alla fall :D
Jag är i alla fall lugnare idag för min bonusdotter har jag inte hört av på en vecka hon hade varken varit ut på sin blogg eller facebook så trodde de hänt henne eller hennes nära å kära nånting, så höll på gå åt av oro igår men fick ett mess idag av henne idag att allt var lugnt å att hon bara haft mycke att göra så "PUH" säger jag bara vad lättad jag blev av de.....så tusen tack gumman att du hörde av dig de lugnade mig rejält mycke.
»»♦««
Nää nu ska jag ta å återinta VD posten i Slappseles IF så alla andra platsen är upptagen resten av den här dagen i alla fall ;p men jag återkommer nog med lite mer senare i dag.....å en nattblogg är ju bara ett måste sen, så på återseende alla bloggare å ha en underbar helg nu med alla era nära å kära å festa i skallen av er ikväll bara för de kommer en dag i morron oxå ;) då ni vill ha kvar skallen kan jag lova er ;P
»»♦««

»»♦««
♦ SÅ HÄR BLIR MIN DAG MYS MED HUNDARNA I SOFFAN ♦
♦ HA EN UNDERBAR HELG ALLA ♦
♦ HAPPY HALLOWEEN ♦


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag.....grått å trist väder :(

Så var de lördag å vädret gör en rent deppig...:( för de regnar här trist, trist, trist å åter trist inte ens hundarna tycker de är roligt vara ute å de säger en hel del.
Jag är frusen idag har fryst halva natten å så den här dagen de som gått av dagen vill säga så jag hoppas verkligen att jag inte håller på att bli förkyld för då blir jag orolig :rolleyes: för har vaccinerat mig i måndags, så vill verkligen inte bli mer sjuk har inte tid ligga på sjukhus nu ju :mad:
Nåja nu ska man väl inte måla faan på vägen förrän han är där.....men ibland är de svårt låta bli.
»»♦««
Igår var en rejäl slappar dag jag gjorde verkligen inte många knop på hela den dagen annat än var ut med hundarna mellan varven å diskade så finns inte mycke att säga om den dagen. :bigeyes:
Ja ska vara de då att jag skrev av mig lite från mitt förgångna å de var skönt de var som om nån lyfte bort tio kilo från mina axlar så de var skönt att få de ur mitt system :) visst man blir aldrig helt fri från sitt förflutna men till stor del kan man få bort de å de fick jag igår, men utöver de var de en dag i vilans tecken :blush: intog nog VD posten i Slappseles IF men de ska man oxå göra mellan varven.
»»♦««
Min son var ut med en kompis på krogen igår ;) å tro mig idag upptäckte han att man ska nog undvika å dricka alkohol när man har magkatarr, dom två är inte nån bra kombination :O vilket jag nog kan hålla med om :) för dom två fungerar inte ihop alls så magen gör nog lite mer ont än vanligt idag för han :( men bakis är han inte så än har han inte behövt känna vad en redig baksmälla kan vara......men seg är han minsann men baksmälla dagen den dagen kommer nog oxå misstänker jag, fortare än han själv anar ;P å som mamma står man där å ler då :D
»»♦««
Jag är så där lite lagom ANTI mot allt idag värken är jobbig å då blir jag lite neråt man ser inte så många ljuspunkter som man annars kan göra när man är glad å uppåt ;( men smällar man får ta de går över de oxå om än de tar ett tag, "SUCK" :S så idag är inte min blogg speciellt intressant att läsa för de blir lite negativt allt, men de får de vara ibland man kan inte alltid vara glad :) å le även om man vill vara de så funkar inte jag så i alla fall. :(
»»♦««
Nää nu ska jag inte förstöra dagen för andra med mitt negativa skrivande utan nu ska vi vara glada å le istället :D om än lite påklistrat så är de ett leende i alla fall :D
Jag är i alla fall lugnare idag för min bonusdotter har jag inte hört av på en vecka hon hade varken varit ut på sin blogg eller facebook så trodde de hänt henne eller hennes nära å kära nånting, så höll på gå åt av oro igår men fick ett mess idag av henne idag att allt var lugnt å att hon bara haft mycke att göra så "PUH" säger jag bara vad lättad jag blev av de.....så tusen tack gumman att du hörde av dig de lugnade mig rejält mycke.
»»♦««
Nää nu ska jag ta å återinta VD posten i Slappseles IF så alla andra platsen är upptagen resten av den här dagen i alla fall ;p men jag återkommer nog med lite mer senare i dag.....å en nattblogg är ju bara ett måste sen, så på återseende alla bloggare å ha en underbar helg nu med alla era nära å kära å festa i skallen av er ikväll bara för de kommer en dag i morron oxå ;) då ni vill ha kvar skallen kan jag lova er ;P
»»♦««

»»♦««
♦ SÅ HÄR BLIR MIN DAG MYS MED HUNDARNA I SOFFAN ♦
♦ HA EN UNDERBAR HELG ALLA ♦
♦ HAPPY HALLOWEEN ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON