Måndag kväll å jag ler :D stort....

Så var de måndag kväll redan å jag har inte hunnit skriva nånting alls idag :bigeyes: har haft häcken full så att säga :S för har inte varit stilla mycke idag.......förrän sent på eftermiddagen å då hade jag tänkt att skriva MEN jag kunde inte var på tok för trött så tog en "power nap" :tired: istället.
>♦<>♥<>♦<
Jag började morgonen med att göra kaffe å ge min gumma kaffe på säng....eller kaffe i soffa heter de nog, för när hon hade skickat ungarna till skolan hade hon lagt sig där å somnat om så då gjorde jag kaffe åt henne innan jag väckte henne.
Sen när vi plockat ihop allt så följde hon mig till VC så jag skulle få ta min spruta för den här månaden för nu har huvudet bråkat i en vecka så var väldigt trött å slut pga all värken så var i stort behov av den, passade även på att ta vaccinet mot flunsan när jag lika var där så slipper jag gå dit en extra gång bara för de.......så nu kan flunsan svepa förbi om den vill nu är jag skyddad känns underbart Mohahaa ;p
För utan vaccin vill jag inte vara numera för de har gjort att jag sluppit vara förkyld väldigt länge å sluppit hjärnhinneinflammationer i fyra år har bara fått lite snuva så de känns underbart.
>♦<>♥<>♦<
Sen for vi till Jula å jag fick mig en superfin dataväska till min lilla laptop av hjärtat mitt, sen hämtade vi hennes man å skjutsade han till stan, å medans han gjorde sitt ärende så var vi å köpte hundmat till deras hund å beställde tid hos veterinären för att fixa problemet med hennes öron, så på onsdag ska vi dit med henne :bigeyes: för hon har problem med jämna mellanrum men de är ett stående problem hos cockerspanieln tyvärr :( inte kul alls för henne.
Sen när vi skjutsat tillbaka hennes man så for vi till Jysk där fick jag supersnygga ljuslykter, å sen på biboköp fick jag en jätte fin tavla med med en superfin text på å den är jag super lycklig över å så två kaffemuggar som oxå var jätte fina, har även fått en stock snus så jag är hur lycklig som helst över allt jag fått.
>♦<>♥<>♦<
Sen när vi gjort alla ärenden å mina hundar fått göra sina behov så skjutsade gumman min hem mig igen, å jag gick å la mig i soffan å passade på att vila när huvudvärken var borta för ett dygn i alla fall ett underbart dygn är de när man får känna hur de egentligen skulle varit om jag inte blivit sjuk, :mad: å jag formligen small av totalt i soffan å sov som en klubbad oxe :blush: en lång power nap bidde de men en skön sådan.
Men sen tog jag itu med byrån jag fått av gumman min å byggde ihop den å de kommer bli väldigt fint i hallen med den motför den jag har där nu ;) för den är uggly värre.
>♦<>♥<>♦<
Så nu har hundarna varit ut å jag har plockat undan lite här hemma för imorron ska jag klippa klorna på Penny å raka bort håret på öronen så de kommer in mer luft i dom för hon behöver de när hon har problem med dom......så ha de gott alla så hörs vi imorron igen.
:love: KRAM TILL ER ALLA :love:
:love:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndag kväll å jag ler :D stort....

Så var de måndag kväll redan å jag har inte hunnit skriva nånting alls idag :bigeyes: har haft häcken full så att säga :S för har inte varit stilla mycke idag.......förrän sent på eftermiddagen å då hade jag tänkt att skriva MEN jag kunde inte var på tok för trött så tog en "power nap" :tired: istället.
>♦<>♥<>♦<
Jag började morgonen med att göra kaffe å ge min gumma kaffe på säng....eller kaffe i soffa heter de nog, för när hon hade skickat ungarna till skolan hade hon lagt sig där å somnat om så då gjorde jag kaffe åt henne innan jag väckte henne.
Sen när vi plockat ihop allt så följde hon mig till VC så jag skulle få ta min spruta för den här månaden för nu har huvudet bråkat i en vecka så var väldigt trött å slut pga all värken så var i stort behov av den, passade även på att ta vaccinet mot flunsan när jag lika var där så slipper jag gå dit en extra gång bara för de.......så nu kan flunsan svepa förbi om den vill nu är jag skyddad känns underbart Mohahaa ;p
För utan vaccin vill jag inte vara numera för de har gjort att jag sluppit vara förkyld väldigt länge å sluppit hjärnhinneinflammationer i fyra år har bara fått lite snuva så de känns underbart.
>♦<>♥<>♦<
Sen for vi till Jula å jag fick mig en superfin dataväska till min lilla laptop av hjärtat mitt, sen hämtade vi hennes man å skjutsade han till stan, å medans han gjorde sitt ärende så var vi å köpte hundmat till deras hund å beställde tid hos veterinären för att fixa problemet med hennes öron, så på onsdag ska vi dit med henne :bigeyes: för hon har problem med jämna mellanrum men de är ett stående problem hos cockerspanieln tyvärr :( inte kul alls för henne.
Sen när vi skjutsat tillbaka hennes man så for vi till Jysk där fick jag supersnygga ljuslykter, å sen på biboköp fick jag en jätte fin tavla med med en superfin text på å den är jag super lycklig över å så två kaffemuggar som oxå var jätte fina, har även fått en stock snus så jag är hur lycklig som helst över allt jag fått.
>♦<>♥<>♦<
Sen när vi gjort alla ärenden å mina hundar fått göra sina behov så skjutsade gumman min hem mig igen, å jag gick å la mig i soffan å passade på att vila när huvudvärken var borta för ett dygn i alla fall ett underbart dygn är de när man får känna hur de egentligen skulle varit om jag inte blivit sjuk, :mad: å jag formligen small av totalt i soffan å sov som en klubbad oxe :blush: en lång power nap bidde de men en skön sådan.
Men sen tog jag itu med byrån jag fått av gumman min å byggde ihop den å de kommer bli väldigt fint i hallen med den motför den jag har där nu ;) för den är uggly värre.
>♦<>♥<>♦<
Så nu har hundarna varit ut å jag har plockat undan lite här hemma för imorron ska jag klippa klorna på Penny å raka bort håret på öronen så de kommer in mer luft i dom för hon behöver de när hon har problem med dom......så ha de gott alla så hörs vi imorron igen.
:love: KRAM TILL ER ALLA :love:
:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON