Måste bara visa er detta :love:

Jag måste bara lägga ut dessa bilder på Ängla å Penny de var medans Ängla bara var en liten valp å var mindre än Cockerspanieln Penny :) å när Penny ännu tillät henne att krypa nära henne å sova.
Penny hade jag förut på foder men sen när hon skulle säljas så köpte min gumma å hennes man henne å de kändes bra för då har jag ju ännu kontakt med henne......för jag är den hemska TANTEN som alltid klipper pälsen, klorna å rensar hennes öron så jag är den hemska i hennes liv ;)
Men hon är tolerant för att vara den ras hon är för så mycke problem som hon fått genomlida pga sina öron å täta örongångar å hon har än ALDRIG visat tänderna eller morrat även fast de varit jätte ont.
Men nu var de inte de jag skulle säga utan skulle visa några underbara bilder på henne å Ängla.
♥♥♥

♥♥♥
Visst är man söt å snäll där man ligger snällt medans lilla Ängla tar sig en tupplur ♥
♥♥♥

♥♥♥
Oppsssi då har visst väck lilla Ängla ur sin slummer men Penny sover desto hårdare ♥
♥♥♥

♥♥♥
Så här vacker är hon idag allas våran Penny Lane ståtlig fröken med mycke ruter i kan jag lova ♥
♥♥♥

♥♥♥
Å så här vacker har Ängla Bängla blivit idag en ståtlig dam som växt ifrån Penny med hästlängder men en mild å snäll tjej på alla sätt å vis å enormt tolerant dam är de oxå.
Så idag är de nog mer Penny som använder Ängla som huvudkudde än tvärtom å hon tillåter de snällt å lydigt.
♥♥♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måste bara visa er detta :love:

Jag måste bara lägga ut dessa bilder på Ängla å Penny de var medans Ängla bara var en liten valp å var mindre än Cockerspanieln Penny :) å när Penny ännu tillät henne att krypa nära henne å sova.
Penny hade jag förut på foder men sen när hon skulle säljas så köpte min gumma å hennes man henne å de kändes bra för då har jag ju ännu kontakt med henne......för jag är den hemska TANTEN som alltid klipper pälsen, klorna å rensar hennes öron så jag är den hemska i hennes liv ;)
Men hon är tolerant för att vara den ras hon är för så mycke problem som hon fått genomlida pga sina öron å täta örongångar å hon har än ALDRIG visat tänderna eller morrat även fast de varit jätte ont.
Men nu var de inte de jag skulle säga utan skulle visa några underbara bilder på henne å Ängla.
♥♥♥

♥♥♥
Visst är man söt å snäll där man ligger snällt medans lilla Ängla tar sig en tupplur ♥
♥♥♥

♥♥♥
Oppsssi då har visst väck lilla Ängla ur sin slummer men Penny sover desto hårdare ♥
♥♥♥

♥♥♥
Så här vacker är hon idag allas våran Penny Lane ståtlig fröken med mycke ruter i kan jag lova ♥
♥♥♥

♥♥♥
Å så här vacker har Ängla Bängla blivit idag en ståtlig dam som växt ifrån Penny med hästlängder men en mild å snäll tjej på alla sätt å vis å enormt tolerant dam är de oxå.
Så idag är de nog mer Penny som använder Ängla som huvudkudde än tvärtom å hon tillåter de snällt å lydigt.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON