Mina fyrbenta vänner

Mina ögonstenar på fyra ben ;-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det här är mina juveler i livet förutom min son han är alltid prio ett men sen kommer mina underbara vänner å följeslagare som jag jämt har vid min sida dag som natt.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Den längst till vänster är Chihuahua tiken Aya som är 3 år.
Den längst till höger är Ängla en rondell som är 3 år oxå fast några månader äldre än Aya.
I mitten har ni dom små soldyrkarna tillsammans för de bästa dom vet är att ligga i slappa på min altan i solen, men givetvis på en mjuk skön matta så dom inte får skavsår av betongen ;) för de vill man ju inte.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ängla som är köpt uppe i Jokkmokk är en otrolig hund för så fort jag har mycke värk å inte kan göra så mycke så kommer hon å kryper ner å lägger sig hos en å bara får en att glömma allt de onda å bara myser med henne bättre värktablett får man ju leta efter.
~~~~~~~~~~~~~~~~
De bästa med hundar är att de är totalt villkorslös kärlek man får de enda dom vill är att få bli behandlade väl få bra mat å mycke motion sen är dom nöjda å njuter av livet fullständigt, man har sällskap i soffan å sängen när de är kallt å ruggigt ute å man känner sig nere då behöver man bara titta på dom så mår man genast bättre.
~~~~~~~~~~~~~~~~
De mina hundar fullständigt ÄLSKAR är när vi åker hem till mamma i Vuollerim å dom får gå långa skogspromenader å Ängla får busa å leka lite hårdare med mammas hund Atos som blir lika lycklig han av sällskapet å lekkamraten, bilden här under är Atos.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Snällaste ögonen jag sett en hund ha någonsin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Atos är uppfödd hos Annica i Lindmyren hon avlar fram dom bästa hundar som finns underbara är dom som kommer från henne, å mamma har alltid köpt sina från henne så länge jag kan minnas. Atos har den mildaste blick som bara finns han är underbart snäll å go å man får så gärna så kramar av han om man frågar han först ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Detta var en liten sammanfattning av dom små liven på fyra ben som finns här hos mig med undantag från Atos då som finns hos mamma.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den bild som jag nu kommer att lägga in som avslutning på hundhistorien är en bild till minne av en av mammas hundar som vi var tvungen att låta somna in i sommar pga hjärtfel efter en operation så de är bara för minne till han som de kommer in.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~AMIR DEN STORE ÄLSKAD Å SAKNAD~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Mina fyrbenta vänner

Mina ögonstenar på fyra ben ;-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det här är mina juveler i livet förutom min son han är alltid prio ett men sen kommer mina underbara vänner å följeslagare som jag jämt har vid min sida dag som natt.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Den längst till vänster är Chihuahua tiken Aya som är 3 år.
Den längst till höger är Ängla en rondell som är 3 år oxå fast några månader äldre än Aya.
I mitten har ni dom små soldyrkarna tillsammans för de bästa dom vet är att ligga i slappa på min altan i solen, men givetvis på en mjuk skön matta så dom inte får skavsår av betongen ;) för de vill man ju inte.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ängla som är köpt uppe i Jokkmokk är en otrolig hund för så fort jag har mycke värk å inte kan göra så mycke så kommer hon å kryper ner å lägger sig hos en å bara får en att glömma allt de onda å bara myser med henne bättre värktablett får man ju leta efter.
~~~~~~~~~~~~~~~~
De bästa med hundar är att de är totalt villkorslös kärlek man får de enda dom vill är att få bli behandlade väl få bra mat å mycke motion sen är dom nöjda å njuter av livet fullständigt, man har sällskap i soffan å sängen när de är kallt å ruggigt ute å man känner sig nere då behöver man bara titta på dom så mår man genast bättre.
~~~~~~~~~~~~~~~~
De mina hundar fullständigt ÄLSKAR är när vi åker hem till mamma i Vuollerim å dom får gå långa skogspromenader å Ängla får busa å leka lite hårdare med mammas hund Atos som blir lika lycklig han av sällskapet å lekkamraten, bilden här under är Atos.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Snällaste ögonen jag sett en hund ha någonsin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Atos är uppfödd hos Annica i Lindmyren hon avlar fram dom bästa hundar som finns underbara är dom som kommer från henne, å mamma har alltid köpt sina från henne så länge jag kan minnas. Atos har den mildaste blick som bara finns han är underbart snäll å go å man får så gärna så kramar av han om man frågar han först ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Detta var en liten sammanfattning av dom små liven på fyra ben som finns här hos mig med undantag från Atos då som finns hos mamma.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den bild som jag nu kommer att lägga in som avslutning på hundhistorien är en bild till minne av en av mammas hundar som vi var tvungen att låta somna in i sommar pga hjärtfel efter en operation så de är bara för minne till han som de kommer in.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~AMIR DEN STORE ÄLSKAD Å SAKNAD~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON