Nää nu väntar kudden :tired:

Nu väntar kudden på mitt sällskap....Zzzz :tired:



Nu känner jag att jag börjar bli lite väl sliten efter dagens slit :blush: eller för mig var de i alla fall mycke slit kan jag ju erkänna, så ögonlocken börjar kännas som om de är grus under dom milt uttryckt å då är de bara kudden som kan råda bot på den saken har jag lärt mig ;)

Sov gott alla bloggare där ute i gyttret av internet sidor till höger å vänster
å hoppas ni kommer få sova gott inatt. :tired:

Å till min ÄNGEL säger jag natti natti min skatt sov gott dröm sött i natt
hoppas du får sova trots värken.

♥ LOVE YA ALWAYS ♥
♥ AND FOREVER ♥



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nää nu väntar kudden :tired:

Nu väntar kudden på mitt sällskap....Zzzz :tired:



Nu känner jag att jag börjar bli lite väl sliten efter dagens slit :blush: eller för mig var de i alla fall mycke slit kan jag ju erkänna, så ögonlocken börjar kännas som om de är grus under dom milt uttryckt å då är de bara kudden som kan råda bot på den saken har jag lärt mig ;)

Sov gott alla bloggare där ute i gyttret av internet sidor till höger å vänster
å hoppas ni kommer få sova gott inatt. :tired:

Å till min ÄNGEL säger jag natti natti min skatt sov gott dröm sött i natt
hoppas du får sova trots värken.

♥ LOVE YA ALWAYS ♥
♥ AND FOREVER ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON