Natti Natti alla nu är jag :tired:

Natti Natti alla nu är jag :tired:
≈♥≈

≈♥≈
Nu är de verkligen dags att klottra in en liten liten nattblogg innan man kryper under täcket å njuter av stillheten runt om mig, med alla hundarna sovades tätt intill mig ;) för de tycker jag är mysigt.
Å jag vet nu tänker många å fy hundar i sängen.....MEN de SKITER jag i för jag älskar att ha dom runt mig de får mig alltid att må bättre än jag egentligen mår :blush:
≈♥≈
Ni tänker säker VA LÄGGA SIG NU....DE ÄR JU FREDAG KVÄLL å natten är lång ännu å HALLOWEEN, å visst de är sant men tänk alla på att jag är en gammal tant numera ju 40+ så mina ungdoms år är förbi sen länge....i alla fall om man frågar min son då är jag från stenåldern, förstår verkligen inte vad han menar :question: så då spelar man bara ovetandes om allt ;p men ska sanningen fram så är de mer min värk som får mig att krypa till sängs nu för den gör mig väldigt lätt trött :tired:
≈♥≈
Men jag har inte nåt emot att få krypa ner heller, trivs med att vara hemma tända lite ljus å bara mysa ihop mig under en filt med en kopp kaffe i handen å bara ligga där å slö titta på tv tills jag somnar å så får de bli ikväll :D å jag gör de med glädje för har aldrig varit å kommer aldrig att bli nån partypingla trivs när de är lugnt då mår jag som bäst :cool:
≈♥≈
Hoppas alla får en trevlig kväll å har riktigt mysigt med era nära å kära för när de är fredag är de mystajm inför den stundande ledigheten som många har, så jag hoppas ni får sova gott å drömma sött när ni väl lägger er.......å vi hörs nog imorron igen då är jag tillbaka med lite mer klotter å kladd för den som är intresserad att läsa de :rolleyes:
≈♥≈
Å till min ängel :love: hoppas du får sova gott trots din värk för du behöver de, å jag SAKNAR DIG MASSOR ska du veta så jag hoppas vi ses imorron :love:
≈♥≈

♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti alla nu är jag :tired:

Natti Natti alla nu är jag :tired:
≈♥≈

≈♥≈
Nu är de verkligen dags att klottra in en liten liten nattblogg innan man kryper under täcket å njuter av stillheten runt om mig, med alla hundarna sovades tätt intill mig ;) för de tycker jag är mysigt.
Å jag vet nu tänker många å fy hundar i sängen.....MEN de SKITER jag i för jag älskar att ha dom runt mig de får mig alltid att må bättre än jag egentligen mår :blush:
≈♥≈
Ni tänker säker VA LÄGGA SIG NU....DE ÄR JU FREDAG KVÄLL å natten är lång ännu å HALLOWEEN, å visst de är sant men tänk alla på att jag är en gammal tant numera ju 40+ så mina ungdoms år är förbi sen länge....i alla fall om man frågar min son då är jag från stenåldern, förstår verkligen inte vad han menar :question: så då spelar man bara ovetandes om allt ;p men ska sanningen fram så är de mer min värk som får mig att krypa till sängs nu för den gör mig väldigt lätt trött :tired:
≈♥≈
Men jag har inte nåt emot att få krypa ner heller, trivs med att vara hemma tända lite ljus å bara mysa ihop mig under en filt med en kopp kaffe i handen å bara ligga där å slö titta på tv tills jag somnar å så får de bli ikväll :D å jag gör de med glädje för har aldrig varit å kommer aldrig att bli nån partypingla trivs när de är lugnt då mår jag som bäst :cool:
≈♥≈
Hoppas alla får en trevlig kväll å har riktigt mysigt med era nära å kära för när de är fredag är de mystajm inför den stundande ledigheten som många har, så jag hoppas ni får sova gott å drömma sött när ni väl lägger er.......å vi hörs nog imorron igen då är jag tillbaka med lite mer klotter å kladd för den som är intresserad att läsa de :rolleyes:
≈♥≈
Å till min ängel :love: hoppas du får sova gott trots din värk för du behöver de, å jag SAKNAR DIG MASSOR ska du veta så jag hoppas vi ses imorron :love:
≈♥≈

♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON