Natti Natti nu kallar snart kudden :tired:

Natti Natti nu kallar snart kudden :tired:
♥≈♥≈♥≈♥

♥≈♥≈♥≈♥
Nu säger jag natti natti till alla er bloggare där ute för skriver en tidig nattblogg i kväll eftersom jag ska fixa å dona lite här hos min gumma innan dom kommer hem inatt.
Måste ju peta ungarna i duschen förutom Tony som ska på gudstjänst inför konfirmationen så han får kasta sig i duschen direkt han kommer hem i stället :)
Men de ska bli så skoj att gumman kommer hem för saknar henne jätte mycke nu ;( så jag är super glad att hon kommer hem inatt :love:
♥≈♥≈♥≈♥
Natti Natti Sov Gott å dröm sött så höres vi imorron :love:


♥ JOHN BLUND ♥
Titta, kom å titta kom sätt er här omkring
Det dröjer säkert ännu en stund innan
sömnen kommer med John Blund
han vill visa oss någonting......osv

♥ SUSSA SÖTT ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti nu kallar snart kudden :tired:

Natti Natti nu kallar snart kudden :tired:
♥≈♥≈♥≈♥

♥≈♥≈♥≈♥
Nu säger jag natti natti till alla er bloggare där ute för skriver en tidig nattblogg i kväll eftersom jag ska fixa å dona lite här hos min gumma innan dom kommer hem inatt.
Måste ju peta ungarna i duschen förutom Tony som ska på gudstjänst inför konfirmationen så han får kasta sig i duschen direkt han kommer hem i stället :)
Men de ska bli så skoj att gumman kommer hem för saknar henne jätte mycke nu ;( så jag är super glad att hon kommer hem inatt :love:
♥≈♥≈♥≈♥
Natti Natti Sov Gott å dröm sött så höres vi imorron :love:


♥ JOHN BLUND ♥
Titta, kom å titta kom sätt er här omkring
Det dröjer säkert ännu en stund innan
sömnen kommer med John Blund
han vill visa oss någonting......osv

♥ SUSSA SÖTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON