Nu alla vänner är de....Zzzz..:tired:

Nu alla vänner är John Blund här Zzzz...
~◊~

~◊~
Så nu är de dags att knyta sig för natten så man orkar med dagen imorron, för då hade jag tänkt mig att ta mina fönster, dammsuga av golven å skura lite så man får bort de Ängla blodat ner när hon löper å så man får de fint hemma igen. ;)
~◊~
Så till er alla från mig NATTI NATTI, SOV GOTT Å DRÖM SÖTT så hörs vi imorron :love:
~◊~
Å till ♥hjärtat♥ mitt
Ta de lugnt imorron så du inte får mer ont å jag hoppas du får sova gott inatt trots din hemska värk som du har nu men du vet vart jag finns annars.
SAKNAR DIG MASSOR
:love: LOVE YA :love:
~◊~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu alla vänner är de....Zzzz..:tired:

Nu alla vänner är John Blund här Zzzz...
~◊~

~◊~
Så nu är de dags att knyta sig för natten så man orkar med dagen imorron, för då hade jag tänkt mig att ta mina fönster, dammsuga av golven å skura lite så man får bort de Ängla blodat ner när hon löper å så man får de fint hemma igen. ;)
~◊~
Så till er alla från mig NATTI NATTI, SOV GOTT Å DRÖM SÖTT så hörs vi imorron :love:
~◊~
Å till ♥hjärtat♥ mitt
Ta de lugnt imorron så du inte får mer ont å jag hoppas du får sova gott inatt trots din hemska värk som du har nu men du vet vart jag finns annars.
SAKNAR DIG MASSOR
:love: LOVE YA :love:
~◊~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON