John Blund var är du??...:tired:

Blinka lilla stjärna där va jag undrar var du är..??

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Nu känner jag att kroppen säger "GÅ Å LÄGG DIG KÄRRINGJÄVEL" så huvudet får den vila de behöver så de är väl bäst att man tar sig i kragen å lyder då, så man inte blir straffad för nåt senare för de hade ju varit min vanliga otur :bigeyes:
♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Så passar på att säga NATTI NATTI till alla bloggare där ute hoppas ni oxå får sova gott inatt.
Men imorron är man tillbaka med nya tag å nya tankar i hopp om att skallen oxå vill vara med mig å inte mot mig.
♣ ♣ ♣ ♣
Å till min Ängel säger jag bara att jag hoppas verkligen att du får sova gott inatt trots värken men annars vet du vart jag finns dygnet runt för dig.
Å till Carro vännen säger jag hoppas du oxå får sova gott inatt trots din värk å jag ska hålla tummar å tår för att allt går bra för dig nere i Umeå vännen.
:love: SAKNAR ER BÅDA :love:
♣ ♣ ♣

♣ ♣
John Blund kommer snart..!!!

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

John Blund var är du??...:tired:

Blinka lilla stjärna där va jag undrar var du är..??

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Nu känner jag att kroppen säger "GÅ Å LÄGG DIG KÄRRINGJÄVEL" så huvudet får den vila de behöver så de är väl bäst att man tar sig i kragen å lyder då, så man inte blir straffad för nåt senare för de hade ju varit min vanliga otur :bigeyes:
♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Så passar på att säga NATTI NATTI till alla bloggare där ute hoppas ni oxå får sova gott inatt.
Men imorron är man tillbaka med nya tag å nya tankar i hopp om att skallen oxå vill vara med mig å inte mot mig.
♣ ♣ ♣ ♣
Å till min Ängel säger jag bara att jag hoppas verkligen att du får sova gott inatt trots värken men annars vet du vart jag finns dygnet runt för dig.
Å till Carro vännen säger jag hoppas du oxå får sova gott inatt trots din värk å jag ska hålla tummar å tår för att allt går bra för dig nere i Umeå vännen.
:love: SAKNAR ER BÅDA :love:
♣ ♣ ♣

♣ ♣
John Blund kommer snart..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON