Nu nalkas mys i min gummas soffa...:tired:

Nu nalkas mys i gummans NYA soffa innan sängen :tired:



Nu åker jamasen på å soffan med divan delen blir min några dagar mohahaa vad skönt de ska bli att bara mysa med fyra hundar runt sig ;).......vad som hände under dagen idag får ni höra om imorron ikväll ska jag vara rent social med min gumma innan hon åker iväg på sin mini semester.
För har fått en hel dag med min gumma å de säger jag inte nej till :love:

Så passar på att säga natti natti till er alla å dröm så sött så får vi höras imorron för då är de en ny dag med nya bekymmer att lösa ;p
♥ NATTI NATTI ALLA ♥

Å till min bonus dotter säger jag bara sov gott hemma i din egen säng ;) å kom snart ner på visit så vi får ta en mys helg med lite gott å MULAN FILMEN :love:


♥ MIN GUMMA Å JAG ♥
♥ :love: ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu nalkas mys i min gummas soffa...:tired:

Nu nalkas mys i gummans NYA soffa innan sängen :tired:



Nu åker jamasen på å soffan med divan delen blir min några dagar mohahaa vad skönt de ska bli att bara mysa med fyra hundar runt sig ;).......vad som hände under dagen idag får ni höra om imorron ikväll ska jag vara rent social med min gumma innan hon åker iväg på sin mini semester.
För har fått en hel dag med min gumma å de säger jag inte nej till :love:

Så passar på att säga natti natti till er alla å dröm så sött så får vi höras imorron för då är de en ny dag med nya bekymmer att lösa ;p
♥ NATTI NATTI ALLA ♥

Å till min bonus dotter säger jag bara sov gott hemma i din egen säng ;) å kom snart ner på visit så vi får ta en mys helg med lite gott å MULAN FILMEN :love:


♥ MIN GUMMA Å JAG ♥
♥ :love: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON