Om mig själv!

De här är dog en gode bra bild av hur jag ser ut idag.

Jag fick tipset av en vän min bonus dotter att starta en blogg för att jag tycker om att skriva så mycke så jag tänkte varför inte kan vara en kul grej att prova på i alla fall.
Jag ska väl börja med att berätta lite om mig själv förstår jag så ni som läser får ett litet hum...om vem jag är.
Jag är en ensamstående mamma på 40+ med en vuxen son på 20 år sen bor här även två hundar som är mitt liv den första är en rondell på 3 år som är köpt uppe i Jokkmokkk, de är min sons hund en riktig goding som är de mildaste som finns i hundväg å mycket älskad av alla mina grannar eller nästan alla, speciellt pensionärerna gillar henne mycke, sen har de tillkommit en Chihuahua som nu är 3 år oxå som jag är fodervärd på å som med tiden blir min egen en underbar liten fröken som jämt är glad.....hon hade sin första valpkull förra julen men de kommer bilder på de med tiden.

Men nog om de jag själv lever med kronisk huvudvärk till följd av för många hjärnhinneinflamationer som jag gått igenom sedan -96 då jag hade min första, så idag lever jag som sjukpensionär med en dosett full i alla olika piller man behöver för att ens kunna stå upprätt.
Jag valde att flytta från Jokkmokk för lite mer än 8 år sen ner till Skellefteå pga att jag ville ha bättre läkarvård än dom kunde erbjuda mig å bättre har jag helt klart fått så den biten är jag väldigt nöjd med.........nu funderar säkert många gur man kan leva med ständig huvudvärk men de är som alla annan värk man lär sig helt enkelt att leva med de vissa dar är bättre än andra helt enkelt.

Jag är en väldigt glad människa som värnar väldigt mycke om mina nära och kära dom är mitt allt så dom kan jag gå genom eld för utan att blinka.

Jag håller även på med pistolskytte kaliber 22. en sport som jag oxå älskar väldigt mycke, annars tar jag långa prommisar med mina hundar på dagarna umgås med vänner och lever livet så gott de går helt enkelt.
Jag har några få riktigt riktigt nära vänner som vet de mesta om mig och en som vet absolut allt om mig och som alltid finns vid min sida i både med å motgång......bättre kan de inte bli.

De var lite om mig som och vem jag är...jag kommer säkert på mycke mera med tiden men de blir då de, men på den här bloggsidan tänker jag ventilera tankar ideer å funderingar kring mig mitt liv och framför allt min värk så de är fritt fram att läsa för den som vill å att kommentera å fråga mig saker om ni de vill jag svarar så gott jag kan på de som dyker upp.
Hoppas ni fått en någorlunda uppfattning om mig nu annars är de bara fråga om ni vill veta nå mera.

:love: KRAMAR TILL ALLA :love:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Om mig själv!

De här är dog en gode bra bild av hur jag ser ut idag.

Jag fick tipset av en vän min bonus dotter att starta en blogg för att jag tycker om att skriva så mycke så jag tänkte varför inte kan vara en kul grej att prova på i alla fall.
Jag ska väl börja med att berätta lite om mig själv förstår jag så ni som läser får ett litet hum...om vem jag är.
Jag är en ensamstående mamma på 40+ med en vuxen son på 20 år sen bor här även två hundar som är mitt liv den första är en rondell på 3 år som är köpt uppe i Jokkmokkk, de är min sons hund en riktig goding som är de mildaste som finns i hundväg å mycket älskad av alla mina grannar eller nästan alla, speciellt pensionärerna gillar henne mycke, sen har de tillkommit en Chihuahua som nu är 3 år oxå som jag är fodervärd på å som med tiden blir min egen en underbar liten fröken som jämt är glad.....hon hade sin första valpkull förra julen men de kommer bilder på de med tiden.

Men nog om de jag själv lever med kronisk huvudvärk till följd av för många hjärnhinneinflamationer som jag gått igenom sedan -96 då jag hade min första, så idag lever jag som sjukpensionär med en dosett full i alla olika piller man behöver för att ens kunna stå upprätt.
Jag valde att flytta från Jokkmokk för lite mer än 8 år sen ner till Skellefteå pga att jag ville ha bättre läkarvård än dom kunde erbjuda mig å bättre har jag helt klart fått så den biten är jag väldigt nöjd med.........nu funderar säkert många gur man kan leva med ständig huvudvärk men de är som alla annan värk man lär sig helt enkelt att leva med de vissa dar är bättre än andra helt enkelt.

Jag är en väldigt glad människa som värnar väldigt mycke om mina nära och kära dom är mitt allt så dom kan jag gå genom eld för utan att blinka.

Jag håller även på med pistolskytte kaliber 22. en sport som jag oxå älskar väldigt mycke, annars tar jag långa prommisar med mina hundar på dagarna umgås med vänner och lever livet så gott de går helt enkelt.
Jag har några få riktigt riktigt nära vänner som vet de mesta om mig och en som vet absolut allt om mig och som alltid finns vid min sida i både med å motgång......bättre kan de inte bli.

De var lite om mig som och vem jag är...jag kommer säkert på mycke mera med tiden men de blir då de, men på den här bloggsidan tänker jag ventilera tankar ideer å funderingar kring mig mitt liv och framför allt min värk så de är fritt fram att läsa för den som vill å att kommentera å fråga mig saker om ni de vill jag svarar så gott jag kan på de som dyker upp.
Hoppas ni fått en någorlunda uppfattning om mig nu annars är de bara fråga om ni vill veta nå mera.

:love: KRAMAR TILL ALLA :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON