Så är de kväll å snart dags att :tired: in...

Så var de kväll å snart dags att snora in...:tired:
»»◊««

»»◊««
Så spelas de på sista versen för idag i alla fall för nu känner jag att man är trött å slut, huvudet bråkar alldelens för mycke för att jag ska orka njuta av att alla barnen lagt sig å de är tyst å lugnt....men dom är så pass lugna å snälla på dagarna så de är lätt att ta hand om så underbara ungar för de är dom verkligen, :) dom är flitiga på att hjälpa till...dom till och med erbjuder sig själva att göra de så att vara barnvakt åt min gumma å hennes man är en lätt match ;)
»»◊««
Min huvudvärk däremot är de värre med så längtar verkligen till måndag så jag får råda bot på den på VC så den i alla fall håller sig lugn ett tag framåt ;( för nu är den PAIN IN THE AS rent ut sagt. :mad:
Så de är lika bra att knyta sig för natten så man orkar upp med dom i morron bitti när dom ska till skolan....men sen får vi sovmorgon resten av tiden jag är här :D
»»◊««
Så sov så gott alla så hörs vi imorron istället....en ny dag med nya tag å nya bekymmer att bena upp i som vanligt ha ha ha :rolleyes: men då är de fredag å HELG. ;p
♥ NATTI NATTI HA DE GÖTT Å DRÖM SÅ SÖTT ♥
♥             ♥             ♥             ♥

♥ Sov du lilla vide ung.....:tired: ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så är de kväll å snart dags att :tired: in...

Så var de kväll å snart dags att snora in...:tired:
»»◊««

»»◊««
Så spelas de på sista versen för idag i alla fall för nu känner jag att man är trött å slut, huvudet bråkar alldelens för mycke för att jag ska orka njuta av att alla barnen lagt sig å de är tyst å lugnt....men dom är så pass lugna å snälla på dagarna så de är lätt att ta hand om så underbara ungar för de är dom verkligen, :) dom är flitiga på att hjälpa till...dom till och med erbjuder sig själva att göra de så att vara barnvakt åt min gumma å hennes man är en lätt match ;)
»»◊««
Min huvudvärk däremot är de värre med så längtar verkligen till måndag så jag får råda bot på den på VC så den i alla fall håller sig lugn ett tag framåt ;( för nu är den PAIN IN THE AS rent ut sagt. :mad:
Så de är lika bra att knyta sig för natten så man orkar upp med dom i morron bitti när dom ska till skolan....men sen får vi sovmorgon resten av tiden jag är här :D
»»◊««
Så sov så gott alla så hörs vi imorron istället....en ny dag med nya tag å nya bekymmer att bena upp i som vanligt ha ha ha :rolleyes: men då är de fredag å HELG. ;p
♥ NATTI NATTI HA DE GÖTT Å DRÖM SÅ SÖTT ♥
♥             ♥             ♥             ♥

♥ Sov du lilla vide ung.....:tired: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON