Så var de tisdag å lönedag...;)

Tisdag morgon å lönedag kan de bli mycke bättre????...Nää tror ärligt talat inte de för de är den dagen som jag får tillbringa med min gumma :D vi får våran ego stund då när jag får rå om henne helt själv de är en underbar känsla.
♥♣♥
Vi börjar ALLTID våran stund på stan med en god kopp kaffe på CK medans vi surrar bort en stund i lugn å ro......sen går vi runt å kollar i affärer på lite olika saker sånt man skulle vilja ha men inte har råd till å sånt som är snyggt allt från väskor, smycken till kläder å heminredning :)
Men jag visste att jag skulle få en present när vi fick lön jag visste bara inte vad.....så nyfiken som man är så väntade jag med spänning på de hela å lyckan var total när jag visste att jag skulle få dom jätte sköna vinterskorna som jag provat för flera veckor sen å som jag verkligen älskade.
Jag har alltid haft svårt för att hitta ett par vinterskor dom gamla har jag haft i 8 år pga att dom var så otroligt sköna å så dels för att jag inte hittat nånting som var lika sköna som dom jag hade, men förra vintern insåg jag att de kommer inte att hålla en vinter till å varma var dom inte nå mera pga att dom var så nötta så när jag provade dom jag nu har å kände att dom skulle jag gärna ha haft så sköna var dom......MEN dom kostade 499:- inte nåt som jag har råd med de är en förmögenhet för nån som mig, så min lycka var total när jag fick dom av min gumma idag JIPPIE jag har NYA, VARMA, SKÖNA vinterskor igen så nu är jag salig av lycka kan jag lova er :D
♥♣♥
♥ SÅ HJÄRTAT MITT MILJONERS TACK FÖR DOM FINA SKORNA DU ÄR GULD VÄRD ♥
♥ :love: ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :love: ♥


♥ VÄRLDENS UNDERBARASTE VÄN ♥
♥♣♥
Men som om de inte var nog så fick jag oxå ett par jätte snygga dekorer till gardinerna i tv-rummet från Indiska jätte vackra var dom så dom hänger redan på plats i mitt tv-rum så jag har konstaterat att jag har faktiskt världens bästa vän finns inte nån som henne så är de bara, men de vet hon så väl att jag tycker oxå, hon vet exakt hur mycke jag älskar henne skulle ge mitt liv för att rädda hennes om de behövdes helt klart. :love:
♥♣♥
Sen gick vi mest å kollade runt lite i affärer, jag köpte mig en halsduk som var super fin å skön å så var vi på apoteket de obligatoriska stoppet när man måste knapra piller hela dagarna. ;(
Sen åkte vi upp till solbacken så att jag skulle få storhandla lite för de får jag alltid göra när vi får lön.....å var tvungen så min son har mat hemma när jag åker bort imorron ska till min gumma å ta hand om hennes barn medans dom åker på en mini semester å den har hon verkligen gjort sig förtjänt av kan jag lova så jag hoppas hon får de underbart skönt dom dagarna.
Men medans vi storhandlade så hittade jag en filt som dom satt ner till 29,90:- å både jag å gumman min har beundrat den filten en hel evighet men inte nämnts köpa den så nu slog jag till å köpte en till mig å en till henne för den har hon förtjänat så mycke som hon hjälper mig.......å jag såg hur glad hon blev så de gör de hela värt så mycke mera.
♥♣♥
Sen när jag kom hem så packade jag upp alla varor å så lovade jag min son att de skulle bli pizza till middag de är en hel evighet sen vi åt de sist så de ska rent bli riktigt gott måste jag erkänna.
Men imorron ska vi iväg igen en runda på stan fast då blir de jysk då ska vi hämta byrån som jag ska få av gumman min till min hall, å de ser jag fram emot att få bort den uggly byrån som står där för den är allt annat än snygg :S så nu längtar jag tills imorron hi hi hi.
Sen när vi varit å gjort de ska jag ta med mig hundarna å följa med till gumman min så jag kan vakta barnen medans dom åker bort, dom kommer hem på söndag så de ska nog gå bra brukar vara lätt att ta hand om dom för dom hjälper till så bra så de är lätt då....å som tack för de så ska jag få en stock snus från båten så de slipper jag köpa den här månaden å de känns jätte bra :D
♥♣♥
Nää nu ska jag ta å förbereda för pizzan för min son har just gått iväg för att hämta hem dom så ska bli underbart gott MUMS säger jag bara ;p så ni får ha de så gott alla så hörs vi säkert senare för en liten liten nattblogg måste man ju slänga in i alla fall :love:
♥♣♥


♥ ÄKTA VÄNSKAP ÄR DEN SOM BYGGER ♥
♥ PÅ ÄKTA KÄNSLOR Å ÄRLIGHET ♥
♥ DE ÄR VAD JAG HAR MED ♥
♥ MIN GUMMA ♥
:love:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de tisdag å lönedag...;)

Tisdag morgon å lönedag kan de bli mycke bättre????...Nää tror ärligt talat inte de för de är den dagen som jag får tillbringa med min gumma :D vi får våran ego stund då när jag får rå om henne helt själv de är en underbar känsla.
♥♣♥
Vi börjar ALLTID våran stund på stan med en god kopp kaffe på CK medans vi surrar bort en stund i lugn å ro......sen går vi runt å kollar i affärer på lite olika saker sånt man skulle vilja ha men inte har råd till å sånt som är snyggt allt från väskor, smycken till kläder å heminredning :)
Men jag visste att jag skulle få en present när vi fick lön jag visste bara inte vad.....så nyfiken som man är så väntade jag med spänning på de hela å lyckan var total när jag visste att jag skulle få dom jätte sköna vinterskorna som jag provat för flera veckor sen å som jag verkligen älskade.
Jag har alltid haft svårt för att hitta ett par vinterskor dom gamla har jag haft i 8 år pga att dom var så otroligt sköna å så dels för att jag inte hittat nånting som var lika sköna som dom jag hade, men förra vintern insåg jag att de kommer inte att hålla en vinter till å varma var dom inte nå mera pga att dom var så nötta så när jag provade dom jag nu har å kände att dom skulle jag gärna ha haft så sköna var dom......MEN dom kostade 499:- inte nåt som jag har råd med de är en förmögenhet för nån som mig, så min lycka var total när jag fick dom av min gumma idag JIPPIE jag har NYA, VARMA, SKÖNA vinterskor igen så nu är jag salig av lycka kan jag lova er :D
♥♣♥
♥ SÅ HJÄRTAT MITT MILJONERS TACK FÖR DOM FINA SKORNA DU ÄR GULD VÄRD ♥
♥ :love: ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :love: ♥


♥ VÄRLDENS UNDERBARASTE VÄN ♥
♥♣♥
Men som om de inte var nog så fick jag oxå ett par jätte snygga dekorer till gardinerna i tv-rummet från Indiska jätte vackra var dom så dom hänger redan på plats i mitt tv-rum så jag har konstaterat att jag har faktiskt världens bästa vän finns inte nån som henne så är de bara, men de vet hon så väl att jag tycker oxå, hon vet exakt hur mycke jag älskar henne skulle ge mitt liv för att rädda hennes om de behövdes helt klart. :love:
♥♣♥
Sen gick vi mest å kollade runt lite i affärer, jag köpte mig en halsduk som var super fin å skön å så var vi på apoteket de obligatoriska stoppet när man måste knapra piller hela dagarna. ;(
Sen åkte vi upp till solbacken så att jag skulle få storhandla lite för de får jag alltid göra när vi får lön.....å var tvungen så min son har mat hemma när jag åker bort imorron ska till min gumma å ta hand om hennes barn medans dom åker på en mini semester å den har hon verkligen gjort sig förtjänt av kan jag lova så jag hoppas hon får de underbart skönt dom dagarna.
Men medans vi storhandlade så hittade jag en filt som dom satt ner till 29,90:- å både jag å gumman min har beundrat den filten en hel evighet men inte nämnts köpa den så nu slog jag till å köpte en till mig å en till henne för den har hon förtjänat så mycke som hon hjälper mig.......å jag såg hur glad hon blev så de gör de hela värt så mycke mera.
♥♣♥
Sen när jag kom hem så packade jag upp alla varor å så lovade jag min son att de skulle bli pizza till middag de är en hel evighet sen vi åt de sist så de ska rent bli riktigt gott måste jag erkänna.
Men imorron ska vi iväg igen en runda på stan fast då blir de jysk då ska vi hämta byrån som jag ska få av gumman min till min hall, å de ser jag fram emot att få bort den uggly byrån som står där för den är allt annat än snygg :S så nu längtar jag tills imorron hi hi hi.
Sen när vi varit å gjort de ska jag ta med mig hundarna å följa med till gumman min så jag kan vakta barnen medans dom åker bort, dom kommer hem på söndag så de ska nog gå bra brukar vara lätt att ta hand om dom för dom hjälper till så bra så de är lätt då....å som tack för de så ska jag få en stock snus från båten så de slipper jag köpa den här månaden å de känns jätte bra :D
♥♣♥
Nää nu ska jag ta å förbereda för pizzan för min son har just gått iväg för att hämta hem dom så ska bli underbart gott MUMS säger jag bara ;p så ni får ha de så gott alla så hörs vi säkert senare för en liten liten nattblogg måste man ju slänga in i alla fall :love:
♥♣♥


♥ ÄKTA VÄNSKAP ÄR DEN SOM BYGGER ♥
♥ PÅ ÄKTA KÄNSLOR Å ÄRLIGHET ♥
♥ DE ÄR VAD JAG HAR MED ♥
♥ MIN GUMMA ♥
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON