Så var de torsdag å snart helg...:D

Ja så var de torsdag å snart är de helg igen för er alla som är lediga i helgen vill säga....:D för en del måste ju tyvärr jobba :( när vi andra är lediga för tänk vad hemskt om alla var lediga då stod sjukvården stilla en hemsk tanke måste jag medge :bigeyes:
~♥~♥~♥~
I går var jag å gumman en sväng på stan...alltid roligt med min gumma ALLTID å igår var inte nåt undantag kan jag lova.....vi började med att åka till jysk å hämta min byrå som jag skulle få för den har jag längtat efter å hittade samtidigt två super snygga lyktor till min gummas nya vardagsrum som var i lila å silver, dom lyser underbart vackert på kvällen :) å de bästa är att jag nog oxå ska få två såna till mitt vardagsrum JIPPIE säger jag bara.....säger ju att jag har världens bästa gumma.
Sen for vi in till stan å gumman bjöd mig på kaffe så vi satt länge å bara njöt av stunden tillsammans för hon skulle ju åka bort idag på morgonen ;( men på söndag natt kommer hon ju tillbaka igen.
~♥~♥~♥~
Sen gick vi å kollade runt lite i affärer å gumman köpte oss varsin ny väska....för till saken hör att vi båda är svag för just väskor så vi har ju ett rejält antal kan jag ju lova er tror jag har en hel flyttkartong full med väskor i mitt förråd i källaren ha ha ha allt från små väskor til stora.
Sen for vi upp på jula å kollade på dataväskor till min laptop för ska få en sån på måndag av hjärtat mitt så jag har en rejäl väska så den inte blir repig eller förstörd min lilla dator ;) så nu är jag ju förväntansfull inför måndag ju....men först ska vi på VC så jag får hjälp mot min huvudvärk å så ska jag ta vaccin så jag inte blir sjuk för är livrädd för flunsorna som går nu för jag blir så himla sjuk att dom måste lägga in mig på sjukhuset.....å de vill jag helst slippa.
~♥~♥~♥~
Men nu är jag hos min gumma å ska vara här till på måndag när vi ska på VC för dom kommer hem mitt i natten så då är dom nog trötta å sluta så vill inte dom ska behöva köra i mig oxå då utan då ska dom kunna gå å lägga sig direkt å bara sova....dom åkte idag på morgonen vid halv sex ungefär å när jag pratade tidigare med henne så var dom äntligen framme i Stockholm å där ska min gumma få njuta en en hockeymatch å få sova på hotell, de är hon värd kan jag lova så underbar som hon är mot andra..:love:..å sen bär de av mot Finland med båt.
~♥~♥~♥~
Själv har jag sett till att hennes största son på 20 år har dammsugat hela huset innan han for iväg till sin pappa.....för han törs inte vara här när jag är här för han vet att han måste hjälpa till då å de är han inte glad över så han stack till sin pappa då istället ha ha ha ;p nåja kan vara lika bra då får i alla fall dom mindre syskonen var i fred från han å de är skönt för dom för han kan verkligen terrorisera dom till vansinne så dom får lite semester dom oxå :)
Så idag blir de nog pannkaka med bacon i till middag för är de nåt son Tony älskar när jag är här så är de min pannkaka så har lovat han att göra de så lika bra man håller de annars blir han nog väldigt :mad: just de UPPRÖRD på mig....så de blir de till middag.
~♥~♥~♥~
Men resten av helgen blir lugn här för min skalle känns ungefär som om den ska explodera idag å tro mig inte roligt alls....eller nån som vill byta med mig för en dag eller två?????
Nää jag misstänker att de är bara bita i hop å vänta till måndag då jag kan få hjälp på VC för dom sprutorna jag får är guld värda för mig utan dom skulle jag gå på knä, så dom är lite av en livlina för mig i dagens läge :S utan dom skulle jag vara inlagd väldigt ofta.
~♥~♥~♥~
Nää nu ska jag ta en prommis med alla fyra hundarna hur nu de ska gå ha ha ha :S men de får lov att gå helt enkelt för ut måste dom små liven vare sig mitt huvud vill eller inte för dom måste ju oxå få uträtta sina behov......:rolleyes:
Men vi höres säkert mera innan kvällen för en nattblogg måste jag ju i alla fall påta ihop så ha de gott tills vi hörs igen.
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Så de är väl lite så här jag ska känna mig i helgen :D pyssla i köket å fixa mat till dom små hungriga vargarna....men dom är duktiga på att hjälpa till så de är lugnt.
♥ HA DE GÖTT I DE VACKRA HÖST VÄDRET NJUT AV DAGEN ♥
♥              ♥              ♥              ♥               ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de torsdag å snart helg...:D

Ja så var de torsdag å snart är de helg igen för er alla som är lediga i helgen vill säga....:D för en del måste ju tyvärr jobba :( när vi andra är lediga för tänk vad hemskt om alla var lediga då stod sjukvården stilla en hemsk tanke måste jag medge :bigeyes:
~♥~♥~♥~
I går var jag å gumman en sväng på stan...alltid roligt med min gumma ALLTID å igår var inte nåt undantag kan jag lova.....vi började med att åka till jysk å hämta min byrå som jag skulle få för den har jag längtat efter å hittade samtidigt två super snygga lyktor till min gummas nya vardagsrum som var i lila å silver, dom lyser underbart vackert på kvällen :) å de bästa är att jag nog oxå ska få två såna till mitt vardagsrum JIPPIE säger jag bara.....säger ju att jag har världens bästa gumma.
Sen for vi in till stan å gumman bjöd mig på kaffe så vi satt länge å bara njöt av stunden tillsammans för hon skulle ju åka bort idag på morgonen ;( men på söndag natt kommer hon ju tillbaka igen.
~♥~♥~♥~
Sen gick vi å kollade runt lite i affärer å gumman köpte oss varsin ny väska....för till saken hör att vi båda är svag för just väskor så vi har ju ett rejält antal kan jag ju lova er tror jag har en hel flyttkartong full med väskor i mitt förråd i källaren ha ha ha allt från små väskor til stora.
Sen for vi upp på jula å kollade på dataväskor till min laptop för ska få en sån på måndag av hjärtat mitt så jag har en rejäl väska så den inte blir repig eller förstörd min lilla dator ;) så nu är jag ju förväntansfull inför måndag ju....men först ska vi på VC så jag får hjälp mot min huvudvärk å så ska jag ta vaccin så jag inte blir sjuk för är livrädd för flunsorna som går nu för jag blir så himla sjuk att dom måste lägga in mig på sjukhuset.....å de vill jag helst slippa.
~♥~♥~♥~
Men nu är jag hos min gumma å ska vara här till på måndag när vi ska på VC för dom kommer hem mitt i natten så då är dom nog trötta å sluta så vill inte dom ska behöva köra i mig oxå då utan då ska dom kunna gå å lägga sig direkt å bara sova....dom åkte idag på morgonen vid halv sex ungefär å när jag pratade tidigare med henne så var dom äntligen framme i Stockholm å där ska min gumma få njuta en en hockeymatch å få sova på hotell, de är hon värd kan jag lova så underbar som hon är mot andra..:love:..å sen bär de av mot Finland med båt.
~♥~♥~♥~
Själv har jag sett till att hennes största son på 20 år har dammsugat hela huset innan han for iväg till sin pappa.....för han törs inte vara här när jag är här för han vet att han måste hjälpa till då å de är han inte glad över så han stack till sin pappa då istället ha ha ha ;p nåja kan vara lika bra då får i alla fall dom mindre syskonen var i fred från han å de är skönt för dom för han kan verkligen terrorisera dom till vansinne så dom får lite semester dom oxå :)
Så idag blir de nog pannkaka med bacon i till middag för är de nåt son Tony älskar när jag är här så är de min pannkaka så har lovat han att göra de så lika bra man håller de annars blir han nog väldigt :mad: just de UPPRÖRD på mig....så de blir de till middag.
~♥~♥~♥~
Men resten av helgen blir lugn här för min skalle känns ungefär som om den ska explodera idag å tro mig inte roligt alls....eller nån som vill byta med mig för en dag eller två?????
Nää jag misstänker att de är bara bita i hop å vänta till måndag då jag kan få hjälp på VC för dom sprutorna jag får är guld värda för mig utan dom skulle jag gå på knä, så dom är lite av en livlina för mig i dagens läge :S utan dom skulle jag vara inlagd väldigt ofta.
~♥~♥~♥~
Nää nu ska jag ta en prommis med alla fyra hundarna hur nu de ska gå ha ha ha :S men de får lov att gå helt enkelt för ut måste dom små liven vare sig mitt huvud vill eller inte för dom måste ju oxå få uträtta sina behov......:rolleyes:
Men vi höres säkert mera innan kvällen för en nattblogg måste jag ju i alla fall påta ihop så ha de gott tills vi hörs igen.
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Så de är väl lite så här jag ska känna mig i helgen :D pyssla i köket å fixa mat till dom små hungriga vargarna....men dom är duktiga på att hjälpa till så de är lugnt.
♥ HA DE GÖTT I DE VACKRA HÖST VÄDRET NJUT AV DAGEN ♥
♥              ♥              ♥              ♥               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON