Så vart de kväll å en tidig......:tired:

Så blev de kväll å en tidig nattblogg blir de innan jag ska :tired:
♥~♦~♥~♦~♥

♥~♦~♥~♦~♥
Ikväll blir de en tidig nattblogg till er alla för ska mysa ihop i soffan i jamasen å med hundarna runt mig å lite godis så de ska bli såååååå skönt såååååå för är totalt slut i hela kroppen pga skallen ;(
Men de är skönt att man kan ta de lugnt i alla fall å bara mysa för är på ett enormt myshumör ikväll ni vet så där när man bara vill må gott å krypa ihop under en filt i soffhörnet ;)
♥~♦~♥~♦~♥
För imorron ska jag ta å göra lite hemgjord glass till ungarna så dom får till våfflorna som jag lovat göra till middag :blush: för är munnen dum får huvudet lida ;p men de ska nog gå bra glassen sköter ju sig själv i maskinen å den blir underbart god den hemgjorda å våfflor går fort att göra så de blir nog bra ändå.....ungarna får fara upp å handla lite frysta jordgubbar å grädde så blir de prima glass till maten....för grädde å glass till våfflor är ju hur gott som helst.
Å sen på natten kommer ju min gumma hem igen å de ser jag fram emot jätte jätte mycke :love: saknar min gumma så mycke så nu ju ;(
♥~♦~♥~♦~♥
Så ha de så gott alla bloggare å sov så gott inatt å dröm söta drömmar å kom ihåg att imorron är de SÖNDAG veckans VILODAG för alla så då ska man bara ta de lugnt å mysa med familjen :)
Ja man kan hitta på nå skoj med familjen oxå de måste vara tillåtet men hoppa över svordomar å kortspel å spriten förstås så ska de nog gå bra ska ni se ;P
♥~♦~♥~♦~♥
:love: NATTI NATTI SUSSA SÖTT Å DRÖM BLÖTT :love:
~♥~

♥ TROLLMORS VAGGVISA ♥
~♥~
När trollmor har lagt sina elva små troll
å bundit fast dom i svansen.
Då sjunger hon sakta för elva små trollen
de vackraste ord hon känner.
Ho aj, aj ,aj, aj buff
Ho aj, aj, aj, aj buff
Ho aj, aj, aj, aj buff, buff
Ho aj, aj, aj, aj buff
~♥~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så vart de kväll å en tidig......:tired:

Så blev de kväll å en tidig nattblogg blir de innan jag ska :tired:
♥~♦~♥~♦~♥

♥~♦~♥~♦~♥
Ikväll blir de en tidig nattblogg till er alla för ska mysa ihop i soffan i jamasen å med hundarna runt mig å lite godis så de ska bli såååååå skönt såååååå för är totalt slut i hela kroppen pga skallen ;(
Men de är skönt att man kan ta de lugnt i alla fall å bara mysa för är på ett enormt myshumör ikväll ni vet så där när man bara vill må gott å krypa ihop under en filt i soffhörnet ;)
♥~♦~♥~♦~♥
För imorron ska jag ta å göra lite hemgjord glass till ungarna så dom får till våfflorna som jag lovat göra till middag :blush: för är munnen dum får huvudet lida ;p men de ska nog gå bra glassen sköter ju sig själv i maskinen å den blir underbart god den hemgjorda å våfflor går fort att göra så de blir nog bra ändå.....ungarna får fara upp å handla lite frysta jordgubbar å grädde så blir de prima glass till maten....för grädde å glass till våfflor är ju hur gott som helst.
Å sen på natten kommer ju min gumma hem igen å de ser jag fram emot jätte jätte mycke :love: saknar min gumma så mycke så nu ju ;(
♥~♦~♥~♦~♥
Så ha de så gott alla bloggare å sov så gott inatt å dröm söta drömmar å kom ihåg att imorron är de SÖNDAG veckans VILODAG för alla så då ska man bara ta de lugnt å mysa med familjen :)
Ja man kan hitta på nå skoj med familjen oxå de måste vara tillåtet men hoppa över svordomar å kortspel å spriten förstås så ska de nog gå bra ska ni se ;P
♥~♦~♥~♦~♥
:love: NATTI NATTI SUSSA SÖTT Å DRÖM BLÖTT :love:
~♥~

♥ TROLLMORS VAGGVISA ♥
~♥~
När trollmor har lagt sina elva små troll
å bundit fast dom i svansen.
Då sjunger hon sakta för elva små trollen
de vackraste ord hon känner.
Ho aj, aj ,aj, aj buff
Ho aj, aj, aj, aj buff
Ho aj, aj, aj, aj buff, buff
Ho aj, aj, aj, aj buff
~♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON