Söndag igen......:)

Ja så var de söndag då å vaknade ganska tidigt idag men låg å drog mig till halv elva innan jag steg upp....så startade med att bädda, ta ut hundarna, starta kaffe å drack upp en panna kaffe :) som jag alltid gör på morgonen å bara tog de lugnt ett tag.
~♥♥~
Sen satt jag å funderade en stund på hur knoppen skulle bete sig innan jag tog mig själv i kragen å började att putsa mina fönster som jag velat göra en hel evighet men huvudet inte tillåtit, men idag så fick jag äntligen fönstren i köket å i sonens rum gjorda å satte upp nya gardiner.
Känns underbart nu när de är gjort känns som om man vunnit på lotto nästan ha ha ha när man äntligen lyckades överlista huvudet, sen tog jag itu med disken från igår som jag inte orkade med när främmandet hade åkt för när dom åkt hoppade jag genast i jamasen å kröp till sängs å såg tv med hundarna runt mig å bara myste....;p man får göra de en sån gång.
Men tyvärr var ju disken kvar på morgonen när jag steg upp så lika bara att inse fakta å ta itu med den när jag lika var igång för hade jag satt mig ner innan jag gjort den så hade den nog varit kvar ännu misstänker jag :S känner mig själv där.
~♥♥~
Så till veckan som kommer ska jag passa på att ta tv-rums fönstret å dammsuga, skura, dammtorka å duscha blommorna så allt är fint igen så då kommer jag att känna mig nöjd med allt efter de, till de är dax att göra om allt igen ;)
~♥♥~
Så nu blir de till att slappa resten av kvällen å bara mysa å må gott med mina hundar till de är dax att sova igen......men då kan jag vakna å stiga upp imorron med ett gott samvete i alla fall när jag hunnit göra en hel del av allt jag skulle göra å de är en skön känsla kan jag lova er.
~♥♥~
Historien om hur de gick med besöket igår kommer lite senare ikväll eller imorron beroende på hur pigg jag är när kvällen kommer.......för är jag pigg när de blir kväll så kommer den då för med min tur ligger man väl vaken halva natten å räknar får igen å jag har lärt mig att de är bättre skriva lite innan man somnar än bara ligga där å glo i tomma intet så vi får se hur de blir.
~♥♥~
Ha de gott alla till senare så hörs vi då :rolleyes: kanske!
~♥♥~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Söndag igen......:)

Ja så var de söndag då å vaknade ganska tidigt idag men låg å drog mig till halv elva innan jag steg upp....så startade med att bädda, ta ut hundarna, starta kaffe å drack upp en panna kaffe :) som jag alltid gör på morgonen å bara tog de lugnt ett tag.
~♥♥~
Sen satt jag å funderade en stund på hur knoppen skulle bete sig innan jag tog mig själv i kragen å började att putsa mina fönster som jag velat göra en hel evighet men huvudet inte tillåtit, men idag så fick jag äntligen fönstren i köket å i sonens rum gjorda å satte upp nya gardiner.
Känns underbart nu när de är gjort känns som om man vunnit på lotto nästan ha ha ha när man äntligen lyckades överlista huvudet, sen tog jag itu med disken från igår som jag inte orkade med när främmandet hade åkt för när dom åkt hoppade jag genast i jamasen å kröp till sängs å såg tv med hundarna runt mig å bara myste....;p man får göra de en sån gång.
Men tyvärr var ju disken kvar på morgonen när jag steg upp så lika bara att inse fakta å ta itu med den när jag lika var igång för hade jag satt mig ner innan jag gjort den så hade den nog varit kvar ännu misstänker jag :S känner mig själv där.
~♥♥~
Så till veckan som kommer ska jag passa på att ta tv-rums fönstret å dammsuga, skura, dammtorka å duscha blommorna så allt är fint igen så då kommer jag att känna mig nöjd med allt efter de, till de är dax att göra om allt igen ;)
~♥♥~
Så nu blir de till att slappa resten av kvällen å bara mysa å må gott med mina hundar till de är dax att sova igen......men då kan jag vakna å stiga upp imorron med ett gott samvete i alla fall när jag hunnit göra en hel del av allt jag skulle göra å de är en skön känsla kan jag lova er.
~♥♥~
Historien om hur de gick med besöket igår kommer lite senare ikväll eller imorron beroende på hur pigg jag är när kvällen kommer.......för är jag pigg när de blir kväll så kommer den då för med min tur ligger man väl vaken halva natten å räknar får igen å jag har lärt mig att de är bättre skriva lite innan man somnar än bara ligga där å glo i tomma intet så vi får se hur de blir.
~♥♥~
Ha de gott alla till senare så hörs vi då :rolleyes: kanske!
~♥♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON