Till världens bästa vän :love:


»»♥««
Jag var bara tvungen att lägga ut den här bilden å tillägna den till hjärtat mitt för den texten över kaffekoppen stämmer så otroligt bra in på mig å henne ;) för de var så de började.
Efter att jag flyttat ner hit till Skellefteå så när jag bott ett år här bestämde vi oss för att träffas å ta en kopp kaffe å de är de som gör att de stämmer så bra in på just oss.......för visst vi hade pratat mycke å länge innan jag flyttat ner men aldrig träffats personligen.
Så när vi väl gjorde de så var de just över en kopp kaffe vi träffades å de har blivit en livslång vänskap av de mötet över en kopp kaffe på ett fik i stan. :)
»»♥««
Så hjärtat när du läser detta förstår du oxå varför jag var bara tvungen lägga ut den i bloggen för de är du å jag i ett nötskal utan tvekan så denna tillägnar jag bara dig min älskade  ängel.
»»♥««
TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV I VÅTT Å TORRT I MOTVIND Å MEDVIND DU ÄR MIN STÖTTEPELARE MIN TVILLINGSJÄL MITT ALLT HELT ENKELT MIN ALLDELENS EGNA
KÄRA ÄNGEL Å SKATT I ALL EVIGHET.
LOVE YA FOR EVER AND EVER.
»»♥««


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Till världens bästa vän :love:


»»♥««
Jag var bara tvungen att lägga ut den här bilden å tillägna den till hjärtat mitt för den texten över kaffekoppen stämmer så otroligt bra in på mig å henne ;) för de var så de började.
Efter att jag flyttat ner hit till Skellefteå så när jag bott ett år här bestämde vi oss för att träffas å ta en kopp kaffe å de är de som gör att de stämmer så bra in på just oss.......för visst vi hade pratat mycke å länge innan jag flyttat ner men aldrig träffats personligen.
Så när vi väl gjorde de så var de just över en kopp kaffe vi träffades å de har blivit en livslång vänskap av de mötet över en kopp kaffe på ett fik i stan. :)
»»♥««
Så hjärtat när du läser detta förstår du oxå varför jag var bara tvungen lägga ut den i bloggen för de är du å jag i ett nötskal utan tvekan så denna tillägnar jag bara dig min älskade  ängel.
»»♥««
TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV I VÅTT Å TORRT I MOTVIND Å MEDVIND DU ÄR MIN STÖTTEPELARE MIN TVILLINGSJÄL MITT ALLT HELT ENKELT MIN ALLDELENS EGNA
KÄRA ÄNGEL Å SKATT I ALL EVIGHET.
LOVE YA FOR EVER AND EVER.
»»♥««


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON