Torsdag å kvällen närmar sig....:O

Så var de torsdag å kvällen närmar sig.....:question: vart tog den här dagen vägen egentligen???
De känns som om de bara blåste förbi utan att jag hann var med ju.....kan ha varit för att jag har haft de roligt oxå förstås :D

Började dagen med att stiga upp å ta en dusch.....hatar att duscha på morgonen är alltid frusen då ju :S men bara bita i de sura äpplet å hoppa in där för är huvudet dumt får kroppen lida på morgonen så om inte annat så vaknar man i alla fast till liv :bigeyes: å de rejält, men när man väl gjort de så är de skönt att hoppa i rena kläder å man får som nya krafter känner sig så fräsch ;)

Sen var de bara hoppa i kläderna å ta ut mina fyrfotade vänner så dom oxå fick göra sina behov å vakna till liv för är de nåt jag har så är de morgontrötta hundar :blush: kan ju vara "sådan Matte sådan hund" å andra sidan :blush: för där är jag å hundarna väldigt lika, jag har ALDRIG varit en morron människa utan jag är kvälls pigg däremot, när jag jobbade medans jag ännu var frisk i huvudet ha ha ha de där lät ju knäppt medans jag fortfarande var FRISKARE i huvudet än jag är nu, :S för lite tokig å galen har jag nog alltid varit om man frågar alla mina nära å kära å även andra jag känner :)
Men till saken då jobbade jag mycke natt å de passade mig utmärkt trivdes väldigt bra med de å de passade mig perfekt, men sen är de så att min värk är ofta mest jobbig på förmiddagarna så då är de jobbigare att vara alert å glad å pigg när skallen känns som om den ska explodera :mad:

Sen kom gumman min förbi å hämtad upp mig vi skulle på stan en sväng hon skulle till indiska å skaffa sina kuddar till soffan å vi hittade super snygga kuddar till henne så hon var väldigt nöjd när vi var klar där......å självklart tog vi våran lilla kaffestund oxå de är bara ett måste när man är på stan få sätta sig ner med en god kopp kaffe å trevligt sällskap å bara slappna av å dricka denna kopp å surra lite skit rent ut sagt....inte skit om andra utan mer skit i den bemärkelse att de är oviktiga saker bara prat för pratandets skull :) skönt att bara slappna av å slippa tänka på hur jävla ont skallen gör hela tiden för med min gumma kan jag koppla bort de för en stund :love:

Sen fick jag även veta vad jag skulle få av henne i julklapp :O å då jublade jag av glädje inom mig för har önskat mig ett sånt en hel evighet "ETT ÖVERKAST FRÅN INDISKA" snacka om att jag är lycklig nu :love: helt salig så nu ser jag verkligen fram emot julen jätte mycke ;)
Sen var vi en vända på Jacks å kollade runt lite fick nya skydd till spisplattorna super snygga innan de var dax att åka hem igen :( trivs med min gumma så lite tråkigt komma hem igen för har så roligt med henne på stan.

Men var tvungen hem å kolla hur min son mådde efter gårdagskvällen på akuten med magbesvär :S men han mår lite bättre idag men ont ännu men dom konstaterade magsår eller magkatarr så nu ska han äta en kur mot de å sen håller vi tummarna att han slipper de på ett tag.

Nu har vi petat i oss middag å jag har satt mig vid datorn en stund å kollat in lite olika sidor å kom på att jag ju inte klottrat ner nåt för idag så här är jag nu med lite om dagen som gått eller snarare flugit förbi :P men de sägs ju att tiden går fort när man har roligt.....:D å de verkar helt klart stämma in på mig idag ;).....så nu ska jag snart ta å krypa ihop i soffan med mina hundar å bara mysa en stund innan de är dax att sova igen.....för imorron kommer en ny dag med nya bekymmer att lösa eller i alla fall att försöka lösa så vi får höras imorron eller så skriver jag en liten nattblogg senare ikväll ;)



"HA DE GOTT Å LEV I NUET FÅNGA DAGEN"
♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Torsdag å kvällen närmar sig....:O

Så var de torsdag å kvällen närmar sig.....:question: vart tog den här dagen vägen egentligen???
De känns som om de bara blåste förbi utan att jag hann var med ju.....kan ha varit för att jag har haft de roligt oxå förstås :D

Började dagen med att stiga upp å ta en dusch.....hatar att duscha på morgonen är alltid frusen då ju :S men bara bita i de sura äpplet å hoppa in där för är huvudet dumt får kroppen lida på morgonen så om inte annat så vaknar man i alla fast till liv :bigeyes: å de rejält, men när man väl gjort de så är de skönt att hoppa i rena kläder å man får som nya krafter känner sig så fräsch ;)

Sen var de bara hoppa i kläderna å ta ut mina fyrfotade vänner så dom oxå fick göra sina behov å vakna till liv för är de nåt jag har så är de morgontrötta hundar :blush: kan ju vara "sådan Matte sådan hund" å andra sidan :blush: för där är jag å hundarna väldigt lika, jag har ALDRIG varit en morron människa utan jag är kvälls pigg däremot, när jag jobbade medans jag ännu var frisk i huvudet ha ha ha de där lät ju knäppt medans jag fortfarande var FRISKARE i huvudet än jag är nu, :S för lite tokig å galen har jag nog alltid varit om man frågar alla mina nära å kära å även andra jag känner :)
Men till saken då jobbade jag mycke natt å de passade mig utmärkt trivdes väldigt bra med de å de passade mig perfekt, men sen är de så att min värk är ofta mest jobbig på förmiddagarna så då är de jobbigare att vara alert å glad å pigg när skallen känns som om den ska explodera :mad:

Sen kom gumman min förbi å hämtad upp mig vi skulle på stan en sväng hon skulle till indiska å skaffa sina kuddar till soffan å vi hittade super snygga kuddar till henne så hon var väldigt nöjd när vi var klar där......å självklart tog vi våran lilla kaffestund oxå de är bara ett måste när man är på stan få sätta sig ner med en god kopp kaffe å trevligt sällskap å bara slappna av å dricka denna kopp å surra lite skit rent ut sagt....inte skit om andra utan mer skit i den bemärkelse att de är oviktiga saker bara prat för pratandets skull :) skönt att bara slappna av å slippa tänka på hur jävla ont skallen gör hela tiden för med min gumma kan jag koppla bort de för en stund :love:

Sen fick jag även veta vad jag skulle få av henne i julklapp :O å då jublade jag av glädje inom mig för har önskat mig ett sånt en hel evighet "ETT ÖVERKAST FRÅN INDISKA" snacka om att jag är lycklig nu :love: helt salig så nu ser jag verkligen fram emot julen jätte mycke ;)
Sen var vi en vända på Jacks å kollade runt lite fick nya skydd till spisplattorna super snygga innan de var dax att åka hem igen :( trivs med min gumma så lite tråkigt komma hem igen för har så roligt med henne på stan.

Men var tvungen hem å kolla hur min son mådde efter gårdagskvällen på akuten med magbesvär :S men han mår lite bättre idag men ont ännu men dom konstaterade magsår eller magkatarr så nu ska han äta en kur mot de å sen håller vi tummarna att han slipper de på ett tag.

Nu har vi petat i oss middag å jag har satt mig vid datorn en stund å kollat in lite olika sidor å kom på att jag ju inte klottrat ner nåt för idag så här är jag nu med lite om dagen som gått eller snarare flugit förbi :P men de sägs ju att tiden går fort när man har roligt.....:D å de verkar helt klart stämma in på mig idag ;).....så nu ska jag snart ta å krypa ihop i soffan med mina hundar å bara mysa en stund innan de är dax att sova igen.....för imorron kommer en ny dag med nya bekymmer att lösa eller i alla fall att försöka lösa så vi får höras imorron eller så skriver jag en liten nattblogg senare ikväll ;)



"HA DE GOTT Å LEV I NUET FÅNGA DAGEN"
♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON