Zzzzz.....så blir de nu :tired:

Nu är de bara till att hoppa i säng å sakta Zzzz... :tired:
♥ ♦ ♥ ♦ ♥

♥ ♦ ♥ ♦ ♥
Nu känner jag att ögonlocken börjar väga bly å ett sandtag under varje ögonlock har man känns de som i alla fall :tired: så då är de lika bra att krypa in under täcket å bara somna in tillsammans med alla hundarna runt mig blir både varmt å mysigt :)
Visst jag vet att många hatar de med hundar i sängen men jag däremot ÄLSKAR att ha dom runt mig när jag sover :blush: å jag skiter i vad andra tycker där dom ger mig ett inre lugn å trygghet.
♥ ♦ ♥ ♦ ♥
Sov gott alla där ute å hoppas ni får en skön sömn med många vackre drömmar å en underbar helg tillsammans med era nära å kära så hörs vi imorron igen med lite mera klotter ;)
:love:

♥ NATTI NATTI ♥



♥ Bää bää vita lamm....♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Zzzzz.....så blir de nu :tired:

Nu är de bara till att hoppa i säng å sakta Zzzz... :tired:
♥ ♦ ♥ ♦ ♥

♥ ♦ ♥ ♦ ♥
Nu känner jag att ögonlocken börjar väga bly å ett sandtag under varje ögonlock har man känns de som i alla fall :tired: så då är de lika bra att krypa in under täcket å bara somna in tillsammans med alla hundarna runt mig blir både varmt å mysigt :)
Visst jag vet att många hatar de med hundar i sängen men jag däremot ÄLSKAR att ha dom runt mig när jag sover :blush: å jag skiter i vad andra tycker där dom ger mig ett inre lugn å trygghet.
♥ ♦ ♥ ♦ ♥
Sov gott alla där ute å hoppas ni får en skön sömn med många vackre drömmar å en underbar helg tillsammans med era nära å kära så hörs vi imorron igen med lite mera klotter ;)
:love:

♥ NATTI NATTI ♥



♥ Bää bää vita lamm....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON