Goddagens i stugorna snart helg igen :D


≈♦≈
Goddagens alla i stugorna så var de torsdag igen veckan har bara flugit fram :D å snart är de helg igen å man får mysa å njuta av ledigheten så de är ju ett plus ändå eller vad tycker ni???
≈♦≈
Idag blir de en lugn dag för jag å skallen är ovänner känner jag ;( MEN har i alla fall skakat av mig känslan av att gumman min var arg eller less på mig å de känns super skönt som en sten som lättar från bröstet var de....för vi messade om de igår kväll å hon sa att de var absolut inte så å hon vill verkligen inte bli av med mig på nåt sätt så de gjorde mig totalt lugn för hon skulle aldrig ljuga för mig om nåt sånt, så idag är jag på ett strålande bra humör :D
≈♦≈
De sitter kvar från allt mitt ex sa när jag levde med han....han sa alltid att ingen vill vara vän med mig för att jag kväver alla å för att jag är så lat så när man hört de nog mycke så börjar man till slut tro på de....ha sa ofta att nu när jag skulle flytta från han skulle jag bli ensam för att ingen vill vara vän med nån som mig......å de har gjort att jag varit orolig mellan varven å bestämt mig för att ta upp kontakten med såna som han fått mig att lämna som tex Häxan min henne har jag fått tillbaka kontakten med å jag ångrar så himla mycke så att jag lyssnade på hans skitsnack medans vi levde ihop å tappade henne på vägen, MEN vet att jag gjorde fel å har verkligen bett henne om ursäkt å hon har förlåtit mig å förstått varför de blev som de blev så de är super skönt.
≈♦≈
Sen gumman min hon har jag aldrig tappat även fast han sa att han skulle vinna över henne på sin sida så att jag skulle bli sittande ensam i min lägenhet utan vänner.......så kan stolt säga att de lyckades han inte med alls så de är skönt att veta......han ville nog att de skulle bli så för att jag itne skulle vilja bo kvar i SKellefteå utan bli ensam å välja att flytta härifrån så han aldrig skulle stöta på mig igen men sorry idiot så gick de inte du vann inte utan JAG VANN HA HA HA :D
≈♦≈
Men nog om de idag ska jag ta de lugnt å bara mysa med mina hundar å ta de lugnt å bara må gott känner att jag behöver de....så gott man nu kan må med en dunkande skalle :S
Men jag hoppas ni har de bra å att ni inte snöar in totalt som vi håller på att göra....vill att de ska sluta snöa nu vill ha bort snön inte ha mera snö ju :( men idag snöar de lapphandskar milt sagt.
Men vi hörs säkert senare med lite mer klotter å kladd under dagen om inte annat så är jag tillbaka med en lite liten nattblogg senare ikväll ;)
≈♦≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å TA VARA PÅ ALLT VAD LIVET HAR ATT GE.
≈♦≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens i stugorna snart helg igen :D


≈♦≈
Goddagens alla i stugorna så var de torsdag igen veckan har bara flugit fram :D å snart är de helg igen å man får mysa å njuta av ledigheten så de är ju ett plus ändå eller vad tycker ni???
≈♦≈
Idag blir de en lugn dag för jag å skallen är ovänner känner jag ;( MEN har i alla fall skakat av mig känslan av att gumman min var arg eller less på mig å de känns super skönt som en sten som lättar från bröstet var de....för vi messade om de igår kväll å hon sa att de var absolut inte så å hon vill verkligen inte bli av med mig på nåt sätt så de gjorde mig totalt lugn för hon skulle aldrig ljuga för mig om nåt sånt, så idag är jag på ett strålande bra humör :D
≈♦≈
De sitter kvar från allt mitt ex sa när jag levde med han....han sa alltid att ingen vill vara vän med mig för att jag kväver alla å för att jag är så lat så när man hört de nog mycke så börjar man till slut tro på de....ha sa ofta att nu när jag skulle flytta från han skulle jag bli ensam för att ingen vill vara vän med nån som mig......å de har gjort att jag varit orolig mellan varven å bestämt mig för att ta upp kontakten med såna som han fått mig att lämna som tex Häxan min henne har jag fått tillbaka kontakten med å jag ångrar så himla mycke så att jag lyssnade på hans skitsnack medans vi levde ihop å tappade henne på vägen, MEN vet att jag gjorde fel å har verkligen bett henne om ursäkt å hon har förlåtit mig å förstått varför de blev som de blev så de är super skönt.
≈♦≈
Sen gumman min hon har jag aldrig tappat även fast han sa att han skulle vinna över henne på sin sida så att jag skulle bli sittande ensam i min lägenhet utan vänner.......så kan stolt säga att de lyckades han inte med alls så de är skönt att veta......han ville nog att de skulle bli så för att jag itne skulle vilja bo kvar i SKellefteå utan bli ensam å välja att flytta härifrån så han aldrig skulle stöta på mig igen men sorry idiot så gick de inte du vann inte utan JAG VANN HA HA HA :D
≈♦≈
Men nog om de idag ska jag ta de lugnt å bara mysa med mina hundar å ta de lugnt å bara må gott känner att jag behöver de....så gott man nu kan må med en dunkande skalle :S
Men jag hoppas ni har de bra å att ni inte snöar in totalt som vi håller på att göra....vill att de ska sluta snöa nu vill ha bort snön inte ha mera snö ju :( men idag snöar de lapphandskar milt sagt.
Men vi hörs säkert senare med lite mer klotter å kladd under dagen om inte annat så är jag tillbaka med en lite liten nattblogg senare ikväll ;)
≈♦≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA NU Å TA VARA PÅ ALLT VAD LIVET HAR ATT GE.
≈♦≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON