Goddagens så var de torsdag å helgen stundar :D



Så var de torsdag å helgen stundar igen med lite ledighet å vila för alla knegare :D till å med min son ska få vara ledig en lördag för sista tiden har han jobbat sex dagar varit ledig en, å sen sex dagar vara ledig en så nu var dom tvungen att ge han ledigt tydligen, å de behövde han oxå för de är tungt att inte få nå ledigt på så pass lång tid.

Men själv har jag varit risig idag så gav upp å gick till VC å fick mina sprutor så jag ska klara av att handla imorron när vi får lön......å för att stabilisera upp skallen igen så nu kommer jag nog klocka in vare sig John Blund tittar förbi eller inte för de brukar jag få göra när jag är smärtfri.
De har är bästa dagen på hela månaden när jag är totalt värkfri i ett helt dygn de är då jag vet hur de kändes innan jag blev sjuk å huvudvärken blev kronisk....de är lustigt vad man kan vänja sig vid värk egentligen för de är först när man är helt smärtfri som man förstår hur bra man hade de då, ja inte för att jag har de dåligt men man inser vad mycke man kunde göra som man inte kan göra idag å framför allt så lär man sig att uppskatta livet på ett helt annat sätt å ta tillvara på de bättre.

Jag brukar inte göra så mycke under den här dagen annat än njuta av att vara värkfri å vila å sova mycke för att börja storstäda en sån här dag vore rena rama vansinnet, å tro mig jag vet för har gjort de nån gång innan jag insåg att så ska man inte göra om man inte vill förstöra den effekten sprutan har på mig så numera tar jag de lugnt såna dagar.

Imorron däremot är en super rolig dag då ska jag å min gumma på stan å få våran kaffestund å kolla runt lite å längtar så mycke så för de har varit så himla kallt att vi inte kunnat umgås för ingen vill ge sig ut i kylan frivilligt så jag längtar jätte mycke....å så ska min gumma få den väldigt försenade julklappen som jag ska köpa henne en värmefilt den på bilderna här under :)



Men nu ska jag fortsätta vila å ta de lugnt men först ska hundarna ut en liten sväng å pinka så att vi kan koppla av i lugn å ro sen.....men vi hörs säkert senare eller mitt i natten om jag är vaken.

HA EN UNDERBAR DAG Å KVÄLL Å VAR RÄDDA OM VARANDRA
FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA TILL VARA PÅ DEN
PÅ BÄSTA TÄNKBARA SÄTT, LEV LIVET ALLA!


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens så var de torsdag å helgen stundar :D



Så var de torsdag å helgen stundar igen med lite ledighet å vila för alla knegare :D till å med min son ska få vara ledig en lördag för sista tiden har han jobbat sex dagar varit ledig en, å sen sex dagar vara ledig en så nu var dom tvungen att ge han ledigt tydligen, å de behövde han oxå för de är tungt att inte få nå ledigt på så pass lång tid.

Men själv har jag varit risig idag så gav upp å gick till VC å fick mina sprutor så jag ska klara av att handla imorron när vi får lön......å för att stabilisera upp skallen igen så nu kommer jag nog klocka in vare sig John Blund tittar förbi eller inte för de brukar jag få göra när jag är smärtfri.
De har är bästa dagen på hela månaden när jag är totalt värkfri i ett helt dygn de är då jag vet hur de kändes innan jag blev sjuk å huvudvärken blev kronisk....de är lustigt vad man kan vänja sig vid värk egentligen för de är först när man är helt smärtfri som man förstår hur bra man hade de då, ja inte för att jag har de dåligt men man inser vad mycke man kunde göra som man inte kan göra idag å framför allt så lär man sig att uppskatta livet på ett helt annat sätt å ta tillvara på de bättre.

Jag brukar inte göra så mycke under den här dagen annat än njuta av att vara värkfri å vila å sova mycke för att börja storstäda en sån här dag vore rena rama vansinnet, å tro mig jag vet för har gjort de nån gång innan jag insåg att så ska man inte göra om man inte vill förstöra den effekten sprutan har på mig så numera tar jag de lugnt såna dagar.

Imorron däremot är en super rolig dag då ska jag å min gumma på stan å få våran kaffestund å kolla runt lite å längtar så mycke så för de har varit så himla kallt att vi inte kunnat umgås för ingen vill ge sig ut i kylan frivilligt så jag längtar jätte mycke....å så ska min gumma få den väldigt försenade julklappen som jag ska köpa henne en värmefilt den på bilderna här under :)



Men nu ska jag fortsätta vila å ta de lugnt men först ska hundarna ut en liten sväng å pinka så att vi kan koppla av i lugn å ro sen.....men vi hörs säkert senare eller mitt i natten om jag är vaken.

HA EN UNDERBAR DAG Å KVÄLL Å VAR RÄDDA OM VARANDRA
FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA TILL VARA PÅ DEN
PÅ BÄSTA TÄNKBARA SÄTT, LEV LIVET ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON