Lördag å vädret är strålande sol ;)



Så var de lördag å vädret är underbart ute kanske inte just strålande sol men soligt mellan varven å lagom temperatur ute -4 så de känns jätte bra hundarna tycker om att vara ute i detta vädret.
Idag har jag hunnit lite har prommat med hundarna har bäddat petat i mig kaffe å nu sitter jag vid datorn en stund å slappar å kollar runt lite.

Idag ska min son jobba så de blir bara jag å hundarna hemma så ska försöka mig på att dammsuga av lite här hemma så de blir lite mindre hundhår i några minuter i alla fall :D för nu är de mycke hon löser så kopiösa mängder den stora just nu ;( man blir förtvivlad ju.

Men skallen är skapligt lugn idag vilket känns underbart så därför kan man passa på att göra lite mer än vanligt för att få de fint hemma igen.....annars när skallen bråkar så känner man sig lite väl oduglig när man ser att de behöver göras men inte kan göra de.

Sen måste jag komma på nån bra middag till mig själv oxå....hmm....tycker de är så himla tråkigt att laga mat till bara en själv å äta ensam inte kul alls :( men de får bli pytt i panna med rödbetor de är super gott tycker jag......eller som han i Jokkmokk skrev på sin meny "Pitt i panna" å sen funderade han varför ingen ville ha dagens :question: undrar just varför de ha ha ha hör till saken att han inte var svensk i ursprungligen å inte nå br på att skriva på svenska som synes.....men vi fick många goda skratt tillsammans med han när vi förklarade vad han egentligen hade skrivit :D

Nää nu ska jag fortsätta med att ta de lugnt å mysa lite med hundarna för sen när min son far så blir de dammsugaren som gäller för min del å då sticker hundarna å gömmer sig hela bunten förutom den stora hon ids inte gömma sig henne får man dammsuga av för att hon ska flytta på sig :D

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å NJUT AV LIVET VI LEVER BARA EN GÅNG.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag å vädret är strålande sol ;)



Så var de lördag å vädret är underbart ute kanske inte just strålande sol men soligt mellan varven å lagom temperatur ute -4 så de känns jätte bra hundarna tycker om att vara ute i detta vädret.
Idag har jag hunnit lite har prommat med hundarna har bäddat petat i mig kaffe å nu sitter jag vid datorn en stund å slappar å kollar runt lite.

Idag ska min son jobba så de blir bara jag å hundarna hemma så ska försöka mig på att dammsuga av lite här hemma så de blir lite mindre hundhår i några minuter i alla fall :D för nu är de mycke hon löser så kopiösa mängder den stora just nu ;( man blir förtvivlad ju.

Men skallen är skapligt lugn idag vilket känns underbart så därför kan man passa på att göra lite mer än vanligt för att få de fint hemma igen.....annars när skallen bråkar så känner man sig lite väl oduglig när man ser att de behöver göras men inte kan göra de.

Sen måste jag komma på nån bra middag till mig själv oxå....hmm....tycker de är så himla tråkigt att laga mat till bara en själv å äta ensam inte kul alls :( men de får bli pytt i panna med rödbetor de är super gott tycker jag......eller som han i Jokkmokk skrev på sin meny "Pitt i panna" å sen funderade han varför ingen ville ha dagens :question: undrar just varför de ha ha ha hör till saken att han inte var svensk i ursprungligen å inte nå br på att skriva på svenska som synes.....men vi fick många goda skratt tillsammans med han när vi förklarade vad han egentligen hade skrivit :D

Nää nu ska jag fortsätta med att ta de lugnt å mysa lite med hundarna för sen när min son far så blir de dammsugaren som gäller för min del å då sticker hundarna å gömmer sig hela bunten förutom den stora hon ids inte gömma sig henne får man dammsuga av för att hon ska flytta på sig :D

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å NJUT AV LIVET VI LEVER BARA EN GÅNG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON