Måndag å ny vecka med nya tag :D



Så var de måndag igen å ny vecka väntar med nya tag :D så idag blir de fart på kärringen minsann jag ska nämligen dammsuga de jag skulle göra igår när jag small av i soffan efter maten :S
Men idag blir de gjort för ser ut som om jag försöker odla heltäckningsmattan inne just nu å de tack vare att den stora löser så mycke hår så hon ska jag dammsuga oxå :D

Men annars är de si så där idag i skallen den bråkar lite ännu så ska inte börja riktigt än ska lägga is på den först sen ska jag dammsuga när jag kylt ner skallen ett tag undrar just om man kan lyfta av skallen å ställa in den i frysen medans man dammsuger tänk vad praktiskt de skulle vara.
Fast skulle väl se lite komiskt ut eller så skulle jag skrämma ihjäl mina grannar för historien om den huvudlöse ryttaren har väl alla hört :question: MEN har alla hört historien om den huvudlösa käringen som städar nää skulle inte tro de :D

Nää nu får ni ha de så bra så får vi höras senare ikväll för nu ska skallen vila lite innan dammsugaren ska startas men passa på å njut av de vackra vädret som vi har nu.

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU ALLA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA TÄNK PÅ DE.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndag å ny vecka med nya tag :D



Så var de måndag igen å ny vecka väntar med nya tag :D så idag blir de fart på kärringen minsann jag ska nämligen dammsuga de jag skulle göra igår när jag small av i soffan efter maten :S
Men idag blir de gjort för ser ut som om jag försöker odla heltäckningsmattan inne just nu å de tack vare att den stora löser så mycke hår så hon ska jag dammsuga oxå :D

Men annars är de si så där idag i skallen den bråkar lite ännu så ska inte börja riktigt än ska lägga is på den först sen ska jag dammsuga när jag kylt ner skallen ett tag undrar just om man kan lyfta av skallen å ställa in den i frysen medans man dammsuger tänk vad praktiskt de skulle vara.
Fast skulle väl se lite komiskt ut eller så skulle jag skrämma ihjäl mina grannar för historien om den huvudlöse ryttaren har väl alla hört :question: MEN har alla hört historien om den huvudlösa käringen som städar nää skulle inte tro de :D

Nää nu får ni ha de så bra så får vi höras senare ikväll för nu ska skallen vila lite innan dammsugaren ska startas men passa på å njut av de vackra vädret som vi har nu.

VAR RÄDDA OM VARANDRA NU ALLA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA TÄNK PÅ DE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON