Natten är här å jag är vaken som vanligt :tired:

:tired: Natten är här å jag är vaken ännu som vanligt :tired:
:tired:

:tired:
Ja så var de natt å gått över i ny dag till å med å jag sitter här klarvaken för att jag har just kommit hem efter att ha hämtat hem min son från jobbet å de blev väldigt mycke övertid tyvärr för han.
Han skulle egentligen ha slutat redan vid tio ikväll men pga att dom haft mycke att göra å att dom ska ha inspektion imorron av anticimex så vart de väldigt sent å tack vare kylan så vart man klarvaken när man var ute i den.....även om själen är TRÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTT.
:tired:
Men idag har varit en väldigt lugn dag har myst med hundarna mest hela dagen för de är ju inte väder att vara ute å gå direkt å de tycker definitivt hundarna oxå kan jag lova er.
Så de innebär att vi mest suttit inne å myst under filten å skallen har fått vila lite istället å de har den verkligen behövt....men å andra sidan skulle den få bestämma för mycke så skulle den vilja ha de så varenda eviga dag å si de går jag inte med på minsann finns gränser där.
:tired:
Men jag hoppas att ni haft en riktigt underbar Alla Hjärtans Dag med era nära å kära å blivit rejält uppvaktad ni som har sambo, make, maka mfl själv får jag bli uppvaktad av hundarna ha ha.
Men ska i alla fall försöka att sova lite nu om bara sömnen behagar komma vill säga men ni andra får sussa så sött så hörs vi imorron eller snarare senare idag.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natten är här å jag är vaken som vanligt :tired:

:tired: Natten är här å jag är vaken ännu som vanligt :tired:
:tired:

:tired:
Ja så var de natt å gått över i ny dag till å med å jag sitter här klarvaken för att jag har just kommit hem efter att ha hämtat hem min son från jobbet å de blev väldigt mycke övertid tyvärr för han.
Han skulle egentligen ha slutat redan vid tio ikväll men pga att dom haft mycke att göra å att dom ska ha inspektion imorron av anticimex så vart de väldigt sent å tack vare kylan så vart man klarvaken när man var ute i den.....även om själen är TRÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTT.
:tired:
Men idag har varit en väldigt lugn dag har myst med hundarna mest hela dagen för de är ju inte väder att vara ute å gå direkt å de tycker definitivt hundarna oxå kan jag lova er.
Så de innebär att vi mest suttit inne å myst under filten å skallen har fått vila lite istället å de har den verkligen behövt....men å andra sidan skulle den få bestämma för mycke så skulle den vilja ha de så varenda eviga dag å si de går jag inte med på minsann finns gränser där.
:tired:
Men jag hoppas att ni haft en riktigt underbar Alla Hjärtans Dag med era nära å kära å blivit rejält uppvaktad ni som har sambo, make, maka mfl själv får jag bli uppvaktad av hundarna ha ha.
Men ska i alla fall försöka att sova lite nu om bara sömnen behagar komma vill säga men ni andra får sussa så sött så hörs vi imorron eller snarare senare idag.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON