Nu är de säääängen å jag :tired:

:tired: Nu banne mig är de säääängen å jag....äntligen sova är trött trött trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är ännu en dag till ända å jag med den kan man säga.....är sååååå himla trött sååååå men inte nån garanti att man får sova har jag ju lärt mig genom åren men en fördel i alla fall att jag är trött för de är inte alla gånger man är de heller, ibland kan jag precis innan jag ska lägga mig bli äckligt klarvaken å pigg så då blir de oftast en natt när man får spinna runt, runt, runt å runt igen innan man somnar.....så hoppas att de är en natt man bara smäller av å sover hela natten.
"FY FAAN VILKEN JÄVLA OPTIMIST JOLLE JAG SATT I NU VA??? HA HA HA"
:tired:
Nåja nån gång ska man göra de oxå hoppet är de sista som dör har jag hört å de stämmer nog väldigt bra känner jag för varje gång jag varit sjuk å haft en hjärnhinneinflammation så hoppas man att de var den sista så man slipper mer värk än nödvändigt så de stämmer nog bra.
:tired:
Har faktiskt mest plockat här hemma, gått ut på prommis med hundarna, vilat med hundarna å busat med dom idag har inte suttit nästan nånting vid datorn å de var riktigt skönt.....vissa dagar sitter jag mycke för att skingra tankarna på en värkande skalle har blivit lite av ett sätt att koppla bort smärtan å tänka på annat å de funkar vilket är underbart skönt men idag ides jag inte helt enkelt utan skrev blogg kollade in en bild jag skulle se på en liten nyfödd tös sen fick den vara.
:tired:
Sen på kvällen nu har jag messat med min gumma jätte mycke för de gör vi dagligen å de är nåt jag tycker om att göra för hon om nån kan verkligen få mig att koppla bort värken hon vet exakt vad hon ska göra för att få mig att tänka på annat å de är jag henne evigt tacksam för.
:tired:
Sen hämtade jag hem min son ikväll som vanligt å idag hade dom haft häcken full kan man lugnt säga så han var gode slut å trött när han var klar såg jag å såna gånger är de underbart att kunna hämta han så han slipper gå för dom gör inte annat än går på jobbet.
:tired:
Men nu ska jag lägga mig ner å mysa med mina hundar å bara ta de lugnt tills jag ska somna så får man se vad de är på agendan imorron har inte planerat nånting just så de får bli vad de blir helt enkelt så får man se vad dagen har att erbjuda en som mig.
:tired:
Men har i alla fall klippt klorna på mina små yrvädren här hemma den stora blir imorron hennes var inte så långa heller så de var lugnt har ganska nyklippt hennes klor.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag å kväll å att ni får sussa sött inatt, men vi hörs säkert imorron med lite mer klotter å kladd å tankar å funderingar om livet i de stora hela.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är de säääängen å jag :tired:

:tired: Nu banne mig är de säääängen å jag....äntligen sova är trött trött trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är ännu en dag till ända å jag med den kan man säga.....är sååååå himla trött sååååå men inte nån garanti att man får sova har jag ju lärt mig genom åren men en fördel i alla fall att jag är trött för de är inte alla gånger man är de heller, ibland kan jag precis innan jag ska lägga mig bli äckligt klarvaken å pigg så då blir de oftast en natt när man får spinna runt, runt, runt å runt igen innan man somnar.....så hoppas att de är en natt man bara smäller av å sover hela natten.
"FY FAAN VILKEN JÄVLA OPTIMIST JOLLE JAG SATT I NU VA??? HA HA HA"
:tired:
Nåja nån gång ska man göra de oxå hoppet är de sista som dör har jag hört å de stämmer nog väldigt bra känner jag för varje gång jag varit sjuk å haft en hjärnhinneinflammation så hoppas man att de var den sista så man slipper mer värk än nödvändigt så de stämmer nog bra.
:tired:
Har faktiskt mest plockat här hemma, gått ut på prommis med hundarna, vilat med hundarna å busat med dom idag har inte suttit nästan nånting vid datorn å de var riktigt skönt.....vissa dagar sitter jag mycke för att skingra tankarna på en värkande skalle har blivit lite av ett sätt att koppla bort smärtan å tänka på annat å de funkar vilket är underbart skönt men idag ides jag inte helt enkelt utan skrev blogg kollade in en bild jag skulle se på en liten nyfödd tös sen fick den vara.
:tired:
Sen på kvällen nu har jag messat med min gumma jätte mycke för de gör vi dagligen å de är nåt jag tycker om att göra för hon om nån kan verkligen få mig att koppla bort värken hon vet exakt vad hon ska göra för att få mig att tänka på annat å de är jag henne evigt tacksam för.
:tired:
Sen hämtade jag hem min son ikväll som vanligt å idag hade dom haft häcken full kan man lugnt säga så han var gode slut å trött när han var klar såg jag å såna gånger är de underbart att kunna hämta han så han slipper gå för dom gör inte annat än går på jobbet.
:tired:
Men nu ska jag lägga mig ner å mysa med mina hundar å bara ta de lugnt tills jag ska somna så får man se vad de är på agendan imorron har inte planerat nånting just så de får bli vad de blir helt enkelt så får man se vad dagen har att erbjuda en som mig.
:tired:
Men har i alla fall klippt klorna på mina små yrvädren här hemma den stora blir imorron hennes var inte så långa heller så de var lugnt har ganska nyklippt hennes klor.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag å kväll å att ni får sussa sött inatt, men vi hörs säkert imorron med lite mer klotter å kladd å tankar å funderingar om livet i de stora hela.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON