Så var lördagen här å de snöar IGEN :(



Så var lördagen här å de SNÖAR IGEN :( är så less detta snöande visst faan har vi nog med snö nu, de får sluta snöa nu om vi inte ska ha den till midsommar för de verkar då så i alla fall.
Men de är inte så kallt ute så de är i alla fall skont de är bara -5 ungefär så de känns bra för hundarna fryser inte när man är ute med dom.

Har hunnit peta i mig kaffe å pratat med mamma över telefonen å bäddat.....så nu ska jag bara ta de lugnt tills de är dax att åka till gumman min å packa kött för då har man mat i frysen igen för ett bra tag framåt de tycker vi om eller hur???? :D

Men ska även frosta av min frys innan jag sätter in de nya köttet så de är fullt upp ändå här så lite nytta ska man väl ändå göra när man har möjligheten att få sig en massa kött, för de är satan så dyrt å hålla på köpa de på affären tyvärr så känns bra.

Min son är ledig idag så han får vara hemma med sin hund medans vi packar kött så behöver jag bara ta med dom små när jag ska dit de blir mycke lättare då för dom är lätt att ha med sig även om Loppan skäller mycke så fort nån kommer å går genom ytterdörren :) små hundars fenomen.

Nää nu får ni ha de så bra å hoppas ni njuter av helgen å allt den har att erbjuda er vänner för de ska jag försöka göra i alla fall, men vi hörs säkert senare när jag är hemma igen å har packat mitt kött klart å fått in de i min frys igen.

Å till Häxan med dotter krya på er nu så ni får åka hem från sjukhuset för vet att ni inte tycker om att ligga där nån av er så jag håller tummarna att dom kommer på vad de är å lyckas få bort de fort, men du vet vart jag finns annars om du behöver surra bort en stund.

♥ MÅNGA VARMA STYRKEKRAMAR FRÅN LILLA MIG TILL ER ♥

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA NU ALLA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var lördagen här å de snöar IGEN :(



Så var lördagen här å de SNÖAR IGEN :( är så less detta snöande visst faan har vi nog med snö nu, de får sluta snöa nu om vi inte ska ha den till midsommar för de verkar då så i alla fall.
Men de är inte så kallt ute så de är i alla fall skont de är bara -5 ungefär så de känns bra för hundarna fryser inte när man är ute med dom.

Har hunnit peta i mig kaffe å pratat med mamma över telefonen å bäddat.....så nu ska jag bara ta de lugnt tills de är dax att åka till gumman min å packa kött för då har man mat i frysen igen för ett bra tag framåt de tycker vi om eller hur???? :D

Men ska även frosta av min frys innan jag sätter in de nya köttet så de är fullt upp ändå här så lite nytta ska man väl ändå göra när man har möjligheten att få sig en massa kött, för de är satan så dyrt å hålla på köpa de på affären tyvärr så känns bra.

Min son är ledig idag så han får vara hemma med sin hund medans vi packar kött så behöver jag bara ta med dom små när jag ska dit de blir mycke lättare då för dom är lätt att ha med sig även om Loppan skäller mycke så fort nån kommer å går genom ytterdörren :) små hundars fenomen.

Nää nu får ni ha de så bra å hoppas ni njuter av helgen å allt den har att erbjuda er vänner för de ska jag försöka göra i alla fall, men vi hörs säkert senare när jag är hemma igen å har packat mitt kött klart å fått in de i min frys igen.

Å till Häxan med dotter krya på er nu så ni får åka hem från sjukhuset för vet att ni inte tycker om att ligga där nån av er så jag håller tummarna att dom kommer på vad de är å lyckas få bort de fort, men du vet vart jag finns annars om du behöver surra bort en stund.

♥ MÅNGA VARMA STYRKEKRAMAR FRÅN LILLA MIG TILL ER ♥

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA NU ALLA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON