Söndag å de börjar vända igen :D



Ska börja med att säga förlåt att jag inte bloggat nå mycke dom sista dagarna men har inte mått så bra så har varken haft ork eller lust att blogga nånting......har haft feber å mått skit :(
Har haft en släng av flunsan om lindrig så tillräckligt för att däcka mig å min skalle så har inte haft ork att svara på kommentarer eller skriva nåt så hoppas ni har överseende med de hela ska försöka komma ikapp lite nu hade jag tänkt.

Håller idag på i tvättstugan som vanligt när de är söndag så tvättar jag så att man har rena kläder till den kommande veckan :) men mycke mer blir de inte idag för än är jag inte helt återställd känner jag men lite bättre är de så man ska vara glad för de lilla antar jag.

Men i övrigt har de varit en väldigt lugn vecka med mycke vila å lite sömn men vilan i sig har hjälpt till en hel del å självklart var fru röd tvungen att hälsa på mitt i denna skit å göra saken värre :mad: men smällar man får ta antar jag men irriterad kan man bli för mindre :mad:

Nää nu ska jag fortsätta med min tvätt å sen ska jag slappa framför tv:n med hundarna för vi var på en skön prommis imorse så känner att man inte fått tillbaka sin ork ännu blir slut för ingenting men de var ändå så skönt så att vara ute å gå i de härliga vårvädret.

Ha de bra alla å hoppas att ni haft en underbar helg med era nära å kära i denna vårvärme vi äntligen fått så passa på å njut alla....å jag lovar att svara på kommentarer så fort jag kan å fått tillbaka alla mina krafter men vill att ni ska veta att dom uppskattas enormt mycke å värmer.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA TILLVARA PÅ DEN VÄL.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Söndag å de börjar vända igen :D



Ska börja med att säga förlåt att jag inte bloggat nå mycke dom sista dagarna men har inte mått så bra så har varken haft ork eller lust att blogga nånting......har haft feber å mått skit :(
Har haft en släng av flunsan om lindrig så tillräckligt för att däcka mig å min skalle så har inte haft ork att svara på kommentarer eller skriva nåt så hoppas ni har överseende med de hela ska försöka komma ikapp lite nu hade jag tänkt.

Håller idag på i tvättstugan som vanligt när de är söndag så tvättar jag så att man har rena kläder till den kommande veckan :) men mycke mer blir de inte idag för än är jag inte helt återställd känner jag men lite bättre är de så man ska vara glad för de lilla antar jag.

Men i övrigt har de varit en väldigt lugn vecka med mycke vila å lite sömn men vilan i sig har hjälpt till en hel del å självklart var fru röd tvungen att hälsa på mitt i denna skit å göra saken värre :mad: men smällar man får ta antar jag men irriterad kan man bli för mindre :mad:

Nää nu ska jag fortsätta med min tvätt å sen ska jag slappa framför tv:n med hundarna för vi var på en skön prommis imorse så känner att man inte fått tillbaka sin ork ännu blir slut för ingenting men de var ändå så skönt så att vara ute å gå i de härliga vårvädret.

Ha de bra alla å hoppas att ni haft en underbar helg med era nära å kära i denna vårvärme vi äntligen fått så passa på å njut alla....å jag lovar att svara på kommentarer så fort jag kan å fått tillbaka alla mina krafter men vill att ni ska veta att dom uppskattas enormt mycke å värmer.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA TILLVARA PÅ DEN VÄL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON