Tisdag å jag tar de lugnt :D



Så var de tisdag igen å jag kan väl inte säga att jag mår bättre idag för idag är de om jag inte minns fel tredje dagen som målarmästaren är på besök å då brukar de sen lugna ner sig i skallen efter de en aning i alla fall om de sen gör de denna gången återstår att se. :question:

Men de blir en lugn dag idag för vill inte utmana ödet mer än nödvändigt så skoj ska vi inte ha kan jag lova er de finns gränser även för mig å här är en av dom att inte utmana skallen idag.
Men tycker att när ledningarna är kapade borde målarmästaren inse att dit behöver jag inte komma nå mera så vi kan sluta att hälsa hos henne......MEN nää självklart inte då ökar vi bara färgmängden i stället för att minska den eller försvinna min vanliga tur :mad:

Men vädret är i alla fall skönt ute så en liten prommis vart de ändå på morgonen om än liten idag för kunde inte gå nå längre men får hoppas jag kan gå på eftermiddagen istället en liten sväng PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ :bigeyes: för hade varit skönt å hundarna älskar verkligen de.

Ska försöka få tag i en bil idag oxå så jag kan hämta Niklas efter jobbet men går de inte så får han gå helt enkelt men ska i alla fall göra ett försök som alltid för vet att han är trött å slut när han jobbat klart för dagen för dom springer runt mycke när dom jobbar å är på stående fot hela tiden.

Hoppas ni får en underbar dag idag å hinner njuta lite av de vackra vädret i alla fall för de är de värt om så bara på lunchen så ge er ut å promma lite :)

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tisdag å jag tar de lugnt :D



Så var de tisdag igen å jag kan väl inte säga att jag mår bättre idag för idag är de om jag inte minns fel tredje dagen som målarmästaren är på besök å då brukar de sen lugna ner sig i skallen efter de en aning i alla fall om de sen gör de denna gången återstår att se. :question:

Men de blir en lugn dag idag för vill inte utmana ödet mer än nödvändigt så skoj ska vi inte ha kan jag lova er de finns gränser även för mig å här är en av dom att inte utmana skallen idag.
Men tycker att när ledningarna är kapade borde målarmästaren inse att dit behöver jag inte komma nå mera så vi kan sluta att hälsa hos henne......MEN nää självklart inte då ökar vi bara färgmängden i stället för att minska den eller försvinna min vanliga tur :mad:

Men vädret är i alla fall skönt ute så en liten prommis vart de ändå på morgonen om än liten idag för kunde inte gå nå längre men får hoppas jag kan gå på eftermiddagen istället en liten sväng PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ :bigeyes: för hade varit skönt å hundarna älskar verkligen de.

Ska försöka få tag i en bil idag oxå så jag kan hämta Niklas efter jobbet men går de inte så får han gå helt enkelt men ska i alla fall göra ett försök som alltid för vet att han är trött å slut när han jobbat klart för dagen för dom springer runt mycke när dom jobbar å är på stående fot hela tiden.

Hoppas ni får en underbar dag idag å hinner njuta lite av de vackra vädret i alla fall för de är de värt om så bara på lunchen så ge er ut å promma lite :)

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET VIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON