Blir ett tidigt God Natt till er ikväll :tired:

:tired: De blir ett tidigt God Natt till er ikväll känner jag är trött trött trött:tired:
:tired:

:tired:
Tänkte passa på att önska alla en riktigt GOD NATT å SOV GOTT för ikväll gör jag tidig kväll är på tok för trött för att orka vara uppe nå mera ikväll så ska passa på att njuta tillsammans med mina hundar istället under täcket å bara njuta av lugnet å stillheten å lite svag bakgrunds prat av tv:n mer än så blir de inte för mig ikväll.
:tired:
Jag har just fylt på dosetten med min pillersamling som mina dagar innebär för tro mig de är en färgglad samling av varierande piller mot min värk å sjukdom allt för att hålla mig upprätt.
Här får ni en liten titt hur min vecka ser ut tablettmässigt detta är vad som krävs för att hålla mig på stående fot utan att jag ska behöva ligga dubbelvikt av värk vill nån byta med mig???
:tired:

:tired:
Detta är min vecka å vid varning av förkylning tillkommer ytterligare 2 st tabletter 4ggr/dag så då blir de lite trångt i dosetten kan jag lova er ha ha ha men utan den så sviker minnet mig lite för mycke kommer inte ihåg om jag tog mediciner eller inte mellan varven en till bieffekt av att ha för många hjärnhinneinflammationer man tappar stora delar av sitt minne å de minne man sen får behålla är skit kasst rent ut sagt.......skulle kunna glömma mig själv tror jag ibland.
:tired:
Magen ja den är ett kapitel för sig kan man lugnt säga för den tar stryk av alla mediciner helt klart men finns även mediciner för den som jag tar vid behov inte annars å brukar låta bli dom så mycke jag kan för dom är äckliga att ta å effekten av dom å jobbig så dom undviker jag gärna om jag kan.
:tired:
Så de var vad jag ville säga innnan jag önskar er en underbar kväll framför tv:n eller i myshörnet i soffan med er nära å kära vän för söndagar ska man ju vila å ta de lugnt.
:tired:
Hoppas ni får sova gott inatt så hörs vi imorron igen med lite mer klotter å kladd om ett liv som ses från den ljusa sidan när de går ha ha ha gud vilken sjuk humor jag har skrämmande ju MEN de är dock den som får mig att orka de kallas även SJÄLVIRONI för er som funderar de är nåt som jag har gott om kan jag lova er å många med mig eller hur gumman min å Häxan min???
De är nåt man lever å när sig på när man går hemma med kronisk värk att skämta om sig själv helt enkelt å driva om sig själv å med sig själv.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT IMORRON KOMMER NY VECKA ♥

♥ MED NYA BEKYMMER ATT FÖRSÖKA HITTA LÖSNINGAR PÅ. ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Blir ett tidigt God Natt till er ikväll :tired:

:tired: De blir ett tidigt God Natt till er ikväll känner jag är trött trött trött:tired:
:tired:

:tired:
Tänkte passa på att önska alla en riktigt GOD NATT å SOV GOTT för ikväll gör jag tidig kväll är på tok för trött för att orka vara uppe nå mera ikväll så ska passa på att njuta tillsammans med mina hundar istället under täcket å bara njuta av lugnet å stillheten å lite svag bakgrunds prat av tv:n mer än så blir de inte för mig ikväll.
:tired:
Jag har just fylt på dosetten med min pillersamling som mina dagar innebär för tro mig de är en färgglad samling av varierande piller mot min värk å sjukdom allt för att hålla mig upprätt.
Här får ni en liten titt hur min vecka ser ut tablettmässigt detta är vad som krävs för att hålla mig på stående fot utan att jag ska behöva ligga dubbelvikt av värk vill nån byta med mig???
:tired:

:tired:
Detta är min vecka å vid varning av förkylning tillkommer ytterligare 2 st tabletter 4ggr/dag så då blir de lite trångt i dosetten kan jag lova er ha ha ha men utan den så sviker minnet mig lite för mycke kommer inte ihåg om jag tog mediciner eller inte mellan varven en till bieffekt av att ha för många hjärnhinneinflammationer man tappar stora delar av sitt minne å de minne man sen får behålla är skit kasst rent ut sagt.......skulle kunna glömma mig själv tror jag ibland.
:tired:
Magen ja den är ett kapitel för sig kan man lugnt säga för den tar stryk av alla mediciner helt klart men finns även mediciner för den som jag tar vid behov inte annars å brukar låta bli dom så mycke jag kan för dom är äckliga att ta å effekten av dom å jobbig så dom undviker jag gärna om jag kan.
:tired:
Så de var vad jag ville säga innnan jag önskar er en underbar kväll framför tv:n eller i myshörnet i soffan med er nära å kära vän för söndagar ska man ju vila å ta de lugnt.
:tired:
Hoppas ni får sova gott inatt så hörs vi imorron igen med lite mer klotter å kladd om ett liv som ses från den ljusa sidan när de går ha ha ha gud vilken sjuk humor jag har skrämmande ju MEN de är dock den som får mig att orka de kallas även SJÄLVIRONI för er som funderar de är nåt som jag har gott om kan jag lova er å många med mig eller hur gumman min å Häxan min???
De är nåt man lever å när sig på när man går hemma med kronisk värk att skämta om sig själv helt enkelt å driva om sig själv å med sig själv.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT IMORRON KOMMER NY VECKA ♥

♥ MED NYA BEKYMMER ATT FÖRSÖKA HITTA LÖSNINGAR PÅ. ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON