Fredag äntligen helg JIPPIE :D



Så var de äntligen fredag å helgen stundar för alla som jobbar.....fredag är en underbar dag på veckan tycker jag sista arbetsdagen, dagen då de blir helg å man får sova till solen skiner en där bak å om man fäller ner persienner så kommer den aldrig in å då får man sova hur länge man vill ha ha ha :D för lördagen är de ledighet som gäller för dom mesta i alla fall.

Idag hade jag tänkt dammsuga mina golv om nu skallen tänker tillåta de vill säga för just nu gör den då inte de men sånt kan ändras under dagen....ni vet den obote optimisten som jag är.
Hade även velat kunna byta gardiner i köket å Niklas rum men de återstår att se om de blir nåt av de men har de som mål i alla fall sen får vi se hur nära målet jag kommer :O

Men ville passa på att önska er alla en underbar fredag å en underbar helg å hoppas ni får njuta av ledigheten så mycke som möjligt för de är ju de helgen är till för, njutande å mysande ;)
Men för mig blir de helt klart en lugn helg med mycke slappande känner jag för när jag är inne i helvetesveckan så kan jag för de mesta inte göra så mycke annat än just slappa å ta de lugnt i hopp om att skallen ska lugna ner sig lite....men till veckan blir de VC å få min spruta så jag stabiliserar upp skallen igen å kan vara lite mer aktiv än jag kunnat nu.

Till veckan får jag å gumman lön å då ska vi på stan en sväng å ta våran obligatoriska kaffestund för den missar jag inte för nåt i världen, sen till solbacken å handla å efter de VC å få spruta å sen blir de raka vägen hem å VILA VILA VILA för de är vad jag kommer behöva då.

Nää nu ska jag peta i mig lite mera kaffe å hoppas att de blir bättre i skallen så jag får lite gjort men fram tills dess blir de till att ta de lugnt så ha en underbar fredag alla så hörs vi senare med lite mera klotter å kladd om allt å ingenting ;)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG ♥
♥ Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT SÄTT Å VIS. ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Fredag äntligen helg JIPPIE :D



Så var de äntligen fredag å helgen stundar för alla som jobbar.....fredag är en underbar dag på veckan tycker jag sista arbetsdagen, dagen då de blir helg å man får sova till solen skiner en där bak å om man fäller ner persienner så kommer den aldrig in å då får man sova hur länge man vill ha ha ha :D för lördagen är de ledighet som gäller för dom mesta i alla fall.

Idag hade jag tänkt dammsuga mina golv om nu skallen tänker tillåta de vill säga för just nu gör den då inte de men sånt kan ändras under dagen....ni vet den obote optimisten som jag är.
Hade även velat kunna byta gardiner i köket å Niklas rum men de återstår att se om de blir nåt av de men har de som mål i alla fall sen får vi se hur nära målet jag kommer :O

Men ville passa på att önska er alla en underbar fredag å en underbar helg å hoppas ni får njuta av ledigheten så mycke som möjligt för de är ju de helgen är till för, njutande å mysande ;)
Men för mig blir de helt klart en lugn helg med mycke slappande känner jag för när jag är inne i helvetesveckan så kan jag för de mesta inte göra så mycke annat än just slappa å ta de lugnt i hopp om att skallen ska lugna ner sig lite....men till veckan blir de VC å få min spruta så jag stabiliserar upp skallen igen å kan vara lite mer aktiv än jag kunnat nu.

Till veckan får jag å gumman lön å då ska vi på stan en sväng å ta våran obligatoriska kaffestund för den missar jag inte för nåt i världen, sen till solbacken å handla å efter de VC å få spruta å sen blir de raka vägen hem å VILA VILA VILA för de är vad jag kommer behöva då.

Nää nu ska jag peta i mig lite mera kaffe å hoppas att de blir bättre i skallen så jag får lite gjort men fram tills dess blir de till att ta de lugnt så ha en underbar fredag alla så hörs vi senare med lite mera klotter å kladd om allt å ingenting ;)

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG ♥
♥ Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT SÄTT Å VIS. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON