God kväll alla nu är de liv i kärringen igen ;)


≈♥≈
Godkväll alla nu jävlar är de liv i kärringen igen vill jag lova ;) liket lever kan man säga för mer är de inte idag.....har legat med skallen inpackad i is hela dagen har inte kunnat sitta eller stå utan bara ligga fram till kvällen så JIPPIE int alls ;( men nu ser jag ljuset i änden av tunneln.
≈♥≈
Jag får tyvärr så här mellan varven å då är de illa snudd på att man vill ringa efter ambulans å åka in för att få bort allt de onda så fort som möjligt, men envisheten sätter in å man pinar ut å håller tummar å tår att de ska ge med sig lite så man i alla fall kan sitta, å de gjorde de ju även denna gången som turens var "puh" säger jag bara......men man blir totalt slut i kroppen efteråt.
≈♥≈
Så har egentligen inte så mycke att berätta om denna dagen förutom att den tillbringats i sängen med alla hundarna packade runt mig :love: å de om nåt är facinerande faktiskt vad snälla å lugna dom är en sån gång, dom var inte ut första gången idag förrän klockan 13.00 dom låg bara snällt å sov bredvid mig så jag fick vila, så en sak vet jag då att dom känner helt klart av när man inte mår bra å anpassar sig efter hur man mår.....så utan dom skulle jag inte vilja vara dom är mitt allt.
≈♥≈
Hoppas eran dag har varit bättre idag å att ni inte frusit bort helt i denna kyla vi fått tillbaka som ett brev på posten för vi har haft kallt idag helt klart över -22 å de är kallt anser jag "brr"
Nu får de gärna vända å bli varmare tider känner jag de skulle inte skada i alla fall för så mycke snö som vi har lär de ju ta evigheter att smälta bort för stackars solen.
≈♥≈
Nää nu ska jag fortsätta ligga å vila å hoppas att de blir en bättre dag imorron istället så jag kanske kan få bort allt julpynt som sitter uppe för nu är jag less de känner jag vill ha tillbaka mitt normala hem utan allt glitter å alla tomtar som tittar fram över allt :D
≈♥≈
Ha en fortsatt underbar kväll alla så hörs vi mera senare eller imorron beror på hur trött jag blir när jag lagt mig ner igen orkar jag så kommer de en nattblogg annars hörs vi imorron istället.
≈♥≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG I LIVET ♥
♥ SÅ TA TILLVARA PÅ DEN VÄL Å MED ÖMHET Å FÖRSTÅELSE ♥
≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

God kväll alla nu är de liv i kärringen igen ;)


≈♥≈
Godkväll alla nu jävlar är de liv i kärringen igen vill jag lova ;) liket lever kan man säga för mer är de inte idag.....har legat med skallen inpackad i is hela dagen har inte kunnat sitta eller stå utan bara ligga fram till kvällen så JIPPIE int alls ;( men nu ser jag ljuset i änden av tunneln.
≈♥≈
Jag får tyvärr så här mellan varven å då är de illa snudd på att man vill ringa efter ambulans å åka in för att få bort allt de onda så fort som möjligt, men envisheten sätter in å man pinar ut å håller tummar å tår att de ska ge med sig lite så man i alla fall kan sitta, å de gjorde de ju även denna gången som turens var "puh" säger jag bara......men man blir totalt slut i kroppen efteråt.
≈♥≈
Så har egentligen inte så mycke att berätta om denna dagen förutom att den tillbringats i sängen med alla hundarna packade runt mig :love: å de om nåt är facinerande faktiskt vad snälla å lugna dom är en sån gång, dom var inte ut första gången idag förrän klockan 13.00 dom låg bara snällt å sov bredvid mig så jag fick vila, så en sak vet jag då att dom känner helt klart av när man inte mår bra å anpassar sig efter hur man mår.....så utan dom skulle jag inte vilja vara dom är mitt allt.
≈♥≈
Hoppas eran dag har varit bättre idag å att ni inte frusit bort helt i denna kyla vi fått tillbaka som ett brev på posten för vi har haft kallt idag helt klart över -22 å de är kallt anser jag "brr"
Nu får de gärna vända å bli varmare tider känner jag de skulle inte skada i alla fall för så mycke snö som vi har lär de ju ta evigheter att smälta bort för stackars solen.
≈♥≈
Nää nu ska jag fortsätta ligga å vila å hoppas att de blir en bättre dag imorron istället så jag kanske kan få bort allt julpynt som sitter uppe för nu är jag less de känner jag vill ha tillbaka mitt normala hem utan allt glitter å alla tomtar som tittar fram över allt :D
≈♥≈
Ha en fortsatt underbar kväll alla så hörs vi mera senare eller imorron beror på hur trött jag blir när jag lagt mig ner igen orkar jag så kommer de en nattblogg annars hörs vi imorron istället.
≈♥≈
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG I LIVET ♥
♥ SÅ TA TILLVARA PÅ DEN VÄL Å MED ÖMHET Å FÖRSTÅELSE ♥
≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON