Goddagens i denna snöyra vi har :S



Godmorgon eller Goddagens är den stora frågan :) har inte stigit upp nu har varit vaken ett tag men har gjort lite annat innan jag satte mig här.....har bäddat, varit ut med hundarna, plockat undan lite å hunnit få i mig livets dryck KAFFE annars blir jag på dåligt humör :) hela dagen inte bra.
Här utanför mitt fönster yr de snö eller snarare snöar lapphandskar de är inte kallt men de skulle gärna få sluta snöa oxå för nu är de nog med snö, nu vill jag bara att den ska tina bort istället.

Idag stack min son hemifrån direkt på morronen å han lär jag nog inte se förrän ikväll nån gång skulle jag tro för han jobbar idag så ska försöka hitta lift hem åt han så han slipper gå.
Såna här gånger hatar jag att inte ha bil så jag kan ta mig iväg å hämta han utan att måsta be andra om hjälp hela tiden :( känner mig jobbig med mina vänner då.....visst jag vet att min gumma å min granne inte tycker jag är jobbig men känner mig ändå jobbig tyvärr.

Men att leva på sjukbidrag gör att man inte har råd att ha bil de kostar för mycke i slutändan fast skulle vara skönt att ha många gånger en liten bensinsnål bil som är billig i drift helt enkelt, skulle kunna handla, åka till mamma, hämta min son å bjuda tillbaka till gumman min som jämt får köra i mig för hon är underbar å gör de även fast hon har ont många gånger så ställer hon upp å de om nåt kallar jag äkta vänskap en som alltid finns där för en vad som än händer.

Idag vet jag inte vad som händer ännu men kanske börjar plocka undan julen lite så de börjar kännas som mitt vanliga hem igen för nu är jag väldigt less den måste jag erkänna :S
Den är roliga att sätta upp men lika rolig att bli av med konstigt nog ha ha ha ;)

Nää nu ska jag ta mig lite mera kaffe å se om energi nivån kanske stiger i mig :thumbup:

Passa på å njut av att de är helg nu så hörs vi senare med lite mera klotter å kladd.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å VÅRDA VÄNSKAPEN Å KÄRLEKEN FÖR DE ÄR DE VÄRT.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Goddagens i denna snöyra vi har :S



Godmorgon eller Goddagens är den stora frågan :) har inte stigit upp nu har varit vaken ett tag men har gjort lite annat innan jag satte mig här.....har bäddat, varit ut med hundarna, plockat undan lite å hunnit få i mig livets dryck KAFFE annars blir jag på dåligt humör :) hela dagen inte bra.
Här utanför mitt fönster yr de snö eller snarare snöar lapphandskar de är inte kallt men de skulle gärna få sluta snöa oxå för nu är de nog med snö, nu vill jag bara att den ska tina bort istället.

Idag stack min son hemifrån direkt på morronen å han lär jag nog inte se förrän ikväll nån gång skulle jag tro för han jobbar idag så ska försöka hitta lift hem åt han så han slipper gå.
Såna här gånger hatar jag att inte ha bil så jag kan ta mig iväg å hämta han utan att måsta be andra om hjälp hela tiden :( känner mig jobbig med mina vänner då.....visst jag vet att min gumma å min granne inte tycker jag är jobbig men känner mig ändå jobbig tyvärr.

Men att leva på sjukbidrag gör att man inte har råd att ha bil de kostar för mycke i slutändan fast skulle vara skönt att ha många gånger en liten bensinsnål bil som är billig i drift helt enkelt, skulle kunna handla, åka till mamma, hämta min son å bjuda tillbaka till gumman min som jämt får köra i mig för hon är underbar å gör de även fast hon har ont många gånger så ställer hon upp å de om nåt kallar jag äkta vänskap en som alltid finns där för en vad som än händer.

Idag vet jag inte vad som händer ännu men kanske börjar plocka undan julen lite så de börjar kännas som mitt vanliga hem igen för nu är jag väldigt less den måste jag erkänna :S
Den är roliga att sätta upp men lika rolig att bli av med konstigt nog ha ha ha ;)

Nää nu ska jag ta mig lite mera kaffe å se om energi nivån kanske stiger i mig :thumbup:

Passa på å njut av att de är helg nu så hörs vi senare med lite mera klotter å kladd.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å VÅRDA VÄNSKAPEN Å KÄRLEKEN FÖR DE ÄR DE VÄRT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON