Godförmiddag mina vänner så var de lördag :D



God förmiddag alla så var de lördag igen å jag tänkte börja med ett sant ord eller två de som står i bilden vill säga för de stämmer så otroligt bra in på hur vänskap verkligen är å fungerar.
Idag ska jag klippa Pennys klor å raka bort hår på öronen så hon inte får infektion i dom när de blir för varmt om öronen......en stor nackdelför Cockerspaniel att ha problen med öronen å få infektioner i dom, så har ni en Cocker så raka öronen OFTA på insidan så klarar dom sig mycke bättre.

Nu kom dom just in genom dörren så nu ska jag avsluta för denna gång å börja klippa lilla Penny Lane så de blir gjort men jag kommmer tillbaka med lite mera klotter å kladd senare idag.

De blev en superkort blogg idag för en gångs skull :O wow även jag kan tydligen :)

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VI UNIKA PÅ VÅRAT VIS Å ALLA BEHÖVER VI OMTANKE


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godförmiddag mina vänner så var de lördag :D



God förmiddag alla så var de lördag igen å jag tänkte börja med ett sant ord eller två de som står i bilden vill säga för de stämmer så otroligt bra in på hur vänskap verkligen är å fungerar.
Idag ska jag klippa Pennys klor å raka bort hår på öronen så hon inte får infektion i dom när de blir för varmt om öronen......en stor nackdelför Cockerspaniel att ha problen med öronen å få infektioner i dom, så har ni en Cocker så raka öronen OFTA på insidan så klarar dom sig mycke bättre.

Nu kom dom just in genom dörren så nu ska jag avsluta för denna gång å börja klippa lilla Penny Lane så de blir gjort men jag kommmer tillbaka med lite mera klotter å kladd senare idag.

De blev en superkort blogg idag för en gångs skull :O wow även jag kan tydligen :)

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VI UNIKA PÅ VÅRAT VIS Å ALLA BEHÖVER VI OMTANKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON