Godförmiddag så var de söndag igen :D



Så var de söndag igen å jag har som vanligt tvättstugan :S ni vet de där evighetsjobbet som aldrig tar slut samma som med disken finns alltid tvätt å alltid disk förutom när man just gjort dom då är de tomt fem minuter i alla fall ha ha ha......men sen är de alltid nåt som hamnar i diskhon eller tvättkorgen igen å så börjar allt om igen, så därför kallar jag de evighetsjobbet.

Men hade tvättstugan först vid fem idag så kan ta de lugnt ett tag till känner jag, annars brukar jag ha den mellan tolv å fem för att få mysa mig igenom kvällen  med hundarna å ungen men får gå ändå de går fort har bara två maskiner att tvätta.

Annars blir de en lugn dag för min del förkylningen härjar i kroppen ännu starten av den så nu håller jag tummar å tår att den inte bryter ut alls för de brukar kunna sluta med att jag läggs in å de vill jag inte göra känner jag vill vara hemma i min egen säng å sova ju.....visst måste jag xå är de ju bara göra de för då blir jag ändå för sjuk för att vara hemma men hoppet är ju de sista som dör för en så hoppas kan man ju alltid göra de skadar ju inte :bigeyes:

Nää nu ska jag fortsätta med mit å se om jag får lite ork över att dammsuga av golven i alla fall så dammgrävlingarna försvinner för här är de inte dammråttor nå mera utan rent ut sagt grävlingar så de är farligt låta benen hänga ner mot golvet man vet aldrig vad som attackerar en då. ;)

Hoppas ni får en bra dag idag för de är ju så stort vilodagen idag å då ska man ju inte göra så mycke sägs de ju så passa på att njut av dagen å de vackra väder för solen tittar fram mellan varven å de var riktigt skönt ute när jag prommade med hundarna rent ut SKÖNT var de.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA VARA PÅ VARENDA SEKUND AV LIVET ♥
♥ Å LÅT DE INTE RINNA MELLAN FINGRARNA PÅ ER FÖR DE ÄR ♥
♥ VÄRDEFULLT Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA OXÅ. ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godförmiddag så var de söndag igen :D



Så var de söndag igen å jag har som vanligt tvättstugan :S ni vet de där evighetsjobbet som aldrig tar slut samma som med disken finns alltid tvätt å alltid disk förutom när man just gjort dom då är de tomt fem minuter i alla fall ha ha ha......men sen är de alltid nåt som hamnar i diskhon eller tvättkorgen igen å så börjar allt om igen, så därför kallar jag de evighetsjobbet.

Men hade tvättstugan först vid fem idag så kan ta de lugnt ett tag till känner jag, annars brukar jag ha den mellan tolv å fem för att få mysa mig igenom kvällen  med hundarna å ungen men får gå ändå de går fort har bara två maskiner att tvätta.

Annars blir de en lugn dag för min del förkylningen härjar i kroppen ännu starten av den så nu håller jag tummar å tår att den inte bryter ut alls för de brukar kunna sluta med att jag läggs in å de vill jag inte göra känner jag vill vara hemma i min egen säng å sova ju.....visst måste jag xå är de ju bara göra de för då blir jag ändå för sjuk för att vara hemma men hoppet är ju de sista som dör för en så hoppas kan man ju alltid göra de skadar ju inte :bigeyes:

Nää nu ska jag fortsätta med mit å se om jag får lite ork över att dammsuga av golven i alla fall så dammgrävlingarna försvinner för här är de inte dammråttor nå mera utan rent ut sagt grävlingar så de är farligt låta benen hänga ner mot golvet man vet aldrig vad som attackerar en då. ;)

Hoppas ni får en bra dag idag för de är ju så stort vilodagen idag å då ska man ju inte göra så mycke sägs de ju så passa på att njut av dagen å de vackra väder för solen tittar fram mellan varven å de var riktigt skönt ute när jag prommade med hundarna rent ut SKÖNT var de.

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA VARA PÅ VARENDA SEKUND AV LIVET ♥
♥ Å LÅT DE INTE RINNA MELLAN FINGRARNA PÅ ER FÖR DE ÄR ♥
♥ VÄRDEFULLT Å ALLA ÄR VÄRDEFULLA OXÅ. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON