Godmorgon eller godförmiddag rättare sagt :D



Godmorgon alla eller godförmiddag heter de kanske den här tiden :D men tro nu inte att jag sovit till nu för de har jag  verkligen inte har varit på en prommis med mina hundar, sen har jag druckit kaffe i lugn å ro å nu kom jag på att kanske ska skriva en linten blogg så de är gjort oxå för idag.

Idag mår jag inte speciellt bra kan jag säga å idag är tyvärr en sån där dag när jag känner mig deppig på grund av hur jag mår så känns jobbigt idag att göra nånting får så här mellan varven.
Så ni som tycker att de måste vara en picknick att gå hemma hela tiden här har ni bieffekten av de hela......man blir lätt deppig å ledsen för ingenting allt känns övermäktigt på nåt sätt.
Värken blir jobbig å utmattande å man vill bara sätta sig ner å grina en hel dag..;( men jag är inte den som gör de så försöker sakta skaka av mig den känslan å sen är man med på banan igen.
Men ni som tror de är så skoj att gå hemma tänk på detta innan ni säger nåt nästa gång för tro mig de är inte nån picknick å de är definitivt inte lätt att gå hemma heller när de värker dygnet runt å man inte kan göra nånting för att stoppa de eller få de att avta så tro mig när jag säger ni vill verkligen inte byta med mig de kan jag lova er.

Nää nu ska jag ta å hitta på nåt att göra hemma så jag inte sitter å deppar ihop helt för de är inte min stil alls för brukar kunna hålla mitt humör uppe så gott de bara går å tänker inte sluta med de nu heller så de så då skulle minsann mina nära vänner fundera vad de tagit åt mig :D
Men jag dyker säkert upp med mer klotter å kladd innan kvällen är här eller i alla fall en nattblogg.

Ha en underbar dag alla å njut av de vackra vädret för här är de blida i alla fall så de var underbart med prommisen i morse för de var varmt å skönt så nu kan de fortsätta så för snön vill vi har bort nu för vill inte ha nå mera snö är less snön.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA SKA NI VETA.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon eller godförmiddag rättare sagt :D



Godmorgon alla eller godförmiddag heter de kanske den här tiden :D men tro nu inte att jag sovit till nu för de har jag  verkligen inte har varit på en prommis med mina hundar, sen har jag druckit kaffe i lugn å ro å nu kom jag på att kanske ska skriva en linten blogg så de är gjort oxå för idag.

Idag mår jag inte speciellt bra kan jag säga å idag är tyvärr en sån där dag när jag känner mig deppig på grund av hur jag mår så känns jobbigt idag att göra nånting får så här mellan varven.
Så ni som tycker att de måste vara en picknick att gå hemma hela tiden här har ni bieffekten av de hela......man blir lätt deppig å ledsen för ingenting allt känns övermäktigt på nåt sätt.
Värken blir jobbig å utmattande å man vill bara sätta sig ner å grina en hel dag..;( men jag är inte den som gör de så försöker sakta skaka av mig den känslan å sen är man med på banan igen.
Men ni som tror de är så skoj att gå hemma tänk på detta innan ni säger nåt nästa gång för tro mig de är inte nån picknick å de är definitivt inte lätt att gå hemma heller när de värker dygnet runt å man inte kan göra nånting för att stoppa de eller få de att avta så tro mig när jag säger ni vill verkligen inte byta med mig de kan jag lova er.

Nää nu ska jag ta å hitta på nåt att göra hemma så jag inte sitter å deppar ihop helt för de är inte min stil alls för brukar kunna hålla mitt humör uppe så gott de bara går å tänker inte sluta med de nu heller så de så då skulle minsann mina nära vänner fundera vad de tagit åt mig :D
Men jag dyker säkert upp med mer klotter å kladd innan kvällen är här eller i alla fall en nattblogg.

Ha en underbar dag alla å njut av de vackra vädret för här är de blida i alla fall så de var underbart med prommisen i morse för de var varmt å skönt så nu kan de fortsätta så för snön vill vi har bort nu för vill inte ha nå mera snö är less snön.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA SKA NI VETA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON